Stránka 189 z 342

Napsal: čtv črc 14, 2011 21:38
od Marek89
K tej SRT, nemam problem skusit niekedy to nafotit, cca 5km z domu je stanica kde to konci.

Napsal: pát črc 15, 2011 06:51
od Teepee
MartasBrno píše:...narazil jsem na nějakou zprávu, je to spíš asi do hovadin...
http://byznys.lidovky.cz/fejkuv-zlepsov ... oprava_nev
Mám dojem, že celý management drah je jaksi plesnivý...
Protože jezdím těmito vlaky denně a protože jezdím dokonce těmi co končí v Úvalech tak:

1.) nechápu proč musí 6 hodin běžet klimatizace
2.) nechápu, proč se jezdí do Úval, podle mně je to stejně k ničemu a jen se zvýšilo riziko zpoždění
3.) nechápu komu to ve všední dny může vadit, když jsou snad všichni v práci ne? :wink: Hlavně že si nějaký pán musel v domě kvůli tomu přestěhovat ložnici, to je takovej blábol!!!! Jednak se spí v noci a pak stačí zavřít okno.

Nicméně, hluk těchto vlaků (klimatizace) je prostě strašnej, je to asi jako když jdete po runwayi k nastartovanému turbovrtuláku...

Už jsem to kdysi říkal, v některých aspektech, zlatej starej panťák. A tohle je další bod pro žabáka.

Napsal: pát črc 15, 2011 14:21
od Honza 21061
Elefanty nikdy neměly začít existovat. Je potřeba modernizovat vozový park, ale ne takhle nedodělanou hajtrou.. :? Ta přesvícenost interiéru s nemožností navolit nižší stupeň svícení, je taky na prd.

Napsal: pát črc 15, 2011 14:29
od Michal Pokorný
Nu, u nás občas jezdí jedna z prvních souprav a ta má u každé "čtyřky" mezi dvěmi zářivkami vypínač a tím si můžeš přepnout mezi osvětlením zářivkou nebo žárovkou.
To až pozdější soupravy tuto možnost nemají, je to jako se vším - čím novější, tím ošizenější.

Napsal: pát črc 15, 2011 15:45
od Křečík Barbuška
Teepee píše:3.) nechápu komu to ve všední dny může vadit, když jsou snad všichni v práci ne? Hlavně že si nějaký pán musel v domě kvůli tomu přestěhovat ložnici, to je takovej blábol!!!! Jednak se spí v noci a pak stačí zavřít okno.

Zkus tohle říct někomu kdo dělá v noci :wink: .

Napsal: pát črc 15, 2011 16:15
od Michal Pokorný
Jsou to starosti, já tu slyším jen každé dvě hodiny vzdálené houkání 810 tlumené lesem.
Mnohem více tu hlučí krávy na pastvině před barákem, ale my tady žádného ombudsmana přes hovězí nemáme :dontknow:
Navíc pán měl štěstí, že měl kam stěhovat ložnici :P

Napsal: pon črc 25, 2011 11:12
od Honza 21061
Bučení krav je přírodní zvuk a zadarmo. Jiný kvůli tomu jedou do Švýcarska na dovolenou. :D
Po těch otřesech na SŽDC je teď trať 250 Praha-Havl.Brod-Brno v perfektním stavu. Z nebezpečné tratě se stala trať s kvalitami vysokorychlostního koridoru. Parádní svezení. :)

Napsal: pon črc 25, 2011 16:07
od Laďuša
Tak, nedávná železniční akce na severu se konečně dočkala zpracování fotek ode mě, nuže zde jsou: http://ladusa.rajce.idnes.cz/Vylet_po_r ... rni_Cechy/ Bylo to fajn a je potřeba poděkovat Michalovi za poskytnutí ubytování a tak.
Kdo snad nečtě téma Pivo, víno, chlast a zajímá ho železnice, tak ať se koukne i tam, tam je první část akce, kde se taky vyskytujou vláčky.
Pípáku, a kde jsou tvoje fotky?

Napsal: pon črc 25, 2011 18:28
od Křečík Barbuška
Laďušo, fotky máš pěkné a akce to byla výborná 8) . Pípák fotky teprve nasál do stroje a není s nimi vůbec spokojen, snad něco rozumného výhledově vybere.

Napsal: pon črc 25, 2011 23:08
od Křečík Barbuška
Tak jsem se překonal :) , máte to i s popiskama. Výlet perfektní, jako vždy. Je třeba poděkovat Michalovi za skvělý program. http://koko-loko.rajce.net/Na_pizzu_do_ ... _17.7.2011

Napsal: pon črc 25, 2011 23:29
od MartasBrno
Pánové, to jsou ale pěkné obrázky. Hned mám ale další slabou otázku. Na jednou obrázku je mašinka nazvaná nehezky parchant. Proč? To je nějaká nesympatická rekonstrukce nebo modernizace?

Napsal: úte črc 26, 2011 00:46
od Luky
Koko Loko, Název vaší poslední akce mi připomněl knížku Jana Tomšíčka, známého to českého cyklocestovatele, s názvem Do Vladivostoku na zmrzlinu. :)

Napsal: úte črc 26, 2011 09:51
od Laďuša
Pěkný, Pípáku. :thumbleft: To usmívání Michala na konci jakoby řikalo: Konečně jsem se jich zbavil! :mrgreen:

Marťasi z Brna, tim parchantem nejspíš myslíš bastarda. Tak tomu se tak řiká, protože má odporovou regulaci, přestože v době jeho výroby už Škodovka chrlila mašiny s tyristorovou regulací.

Napsal: úte črc 26, 2011 22:11
od Křečík Barbuška
Marťas, tutaj nějaké počtení http://www.atlaslokomotiv.net/loko-372.html .

Napsal: úte črc 26, 2011 22:14
od MartasBrno
Laďuša, Koko Loko, promiňte, bastard samozřejmě. Díky za odkaz.