Stránka 19 z 25
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 17:56
od Petanek2101
Tak konečně nové stěrače.Ještě by to chtělo nové klínky do gum.Hlavně vzádu.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 19:57
od Marťas
Hezký
Nevím jak zadní, ale ten přední mi přijde ještě dost v pohodě
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 20:15
od Kopr
Dyť píše hlavně zadní
já nedávno měnil přední v dešti ,přece to nenechám jen tak viset a nepudu domů ni ?
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 20:41
od Jelen
Taky musim klínky vyměnit. Přední je hnědej a zadní už černej. Ale když jsem viděl ty nový, v jaký kvalitě jsou, u Kopra na voze, tak bych z toho brečel. Spíš bych vymyslel nějakou alternativu, třeba jestli neměl Fiat stejný, že by to mohlo bejt na Fiaty ve větší kvalitě. A nemyslim polský.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 125_01.jpg
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 20:58
od Roman 2105
Já nové klínky dával a přijdou mi v pohodě.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 21:01
od Jelen
Takhle na dálku vypadají moc hezky, to jo, dokonce i z metru jsou ok, ale když se podíváš úplně zblízka, tak na mě působí dojmem, že dlouho nevydrží.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 21:12
od Kopr
Minimálně deset let vydrží , vzadu ho mám pět let a je skoro beze změn ,tak nevím co zas plašíš
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: úte čer 05, 2012 21:16
od Roman 2105
Je fakt že jsem neměl možnost porovnávat. Starý byly hrozný a po demontáži jsem je normálně rozlámal. U bývalé 05 si je už v původním stavu nepamatuji. Při prodeji byly taky hnědý. Při mém garážování to snad něco vydrží.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: stř čer 06, 2012 07:28
od Teepee
Jedna věc je auto na slunci dešti, kdy se nový klínek hlavně ze začátku smrskne (to ověřeno mám) a něco jiného bude garážovka, která je venku 5-10x do roka (to vyzkoušené nemám).
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: sob čer 23, 2012 09:25
od MartasBrno
To smrsknutí je asi kámen úrazu. Neměnil jsem to, ale vytáčí mně do bezvědomí, jak mám na dvou autech klínky vyskočené v rozích, protože jsou krátké. Jak dlouho trvá, než se smrsknou? Jestli týden na slunci, tak to možná půjde zaškolit na balkóně, jestli první rok, tak je to pěkně naprd.
Chtěl jsem starší klínek vyndat, posunout a zase nandat zpět, ale mám obavu, jak by to dopadlo, jestli už není skřehlý. Resp. Ono to má být tvrdší, není to guma, je to plast.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: sob čer 23, 2012 09:35
od Křečík Barbuška
Počkej na teploty kolem 30°C a ostré polední slunce. V těchto podmínkách lze pracovat i se starými klínky ... nesmí, ale připlout mrak
.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: sob čer 23, 2012 15:54
od MartasBrno
Koko Loko píše:Počkej na teploty kolem 30°C a ostré polední slunce. V těchto podmínkách lze pracovat i se starými klínky ... nesmí, ale připlout mrak
.
V těchto podmínkách nelze pracovat
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: ned čer 24, 2012 21:50
od Hurikán
Teepee píše:Jedna věc je auto na slunci dešti, kdy se nový klínek hlavně ze začátku smrskne (to ověřeno mám) a něco jiného bude garážovka, která je venku 5-10x do roka (to vyzkoušené nemám).
Tak já teda nevím. Na nulapětce jsem měnil oba klínky současně. Je to už asi dva roky a auto nezná garáž (stojí trvale venku) a ani na jednom klínku jsem žádné zkrácení nezaznamenal.
Kde se tedy stala chyba?
MartasBrno píše:Koko Loko píše:Počkej na teploty kolem 30°C a ostré polední slunce. V těchto podmínkách lze pracovat i se starými klínky ... nesmí, ale připlout mrak
.
V těchto podmínkách nelze pracovat
Pípákem zmíněné podmínky jsou, nejen na tuto práci, prakticky ideální.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: pon čer 25, 2012 12:33
od mayo456
u mňa klínky (pôvodné od výroby) vydržali asi 3 roky. po troch rokoch sú už čierne, auto samozrejme pred tým stálo v garáži takže boli ako nové kedže auto stálo v tmavej a suchej garáži. Klínky z Fiata podľa mňa bude problém zohnať zvlášť na taliana 125ku a ak by aj niečo bolo najskôr to bude poľskej výroby. V dohľadnej dobe ma čaká ich výmena.je ťažke meniť ich na aute?
Čo sa týka ich vyberania mám dojem, že každým vybratím sa o niečo stiahnu do seba a budú kratšie podobne ako napr. tesnenie kolo dverí čiže ich vybratím a opätovným nasadením sa podľa mäa nevyrieši nič.
Re: Petánkův VAZ 2101 - v dobrých rukou
Napsal: pon čer 25, 2012 15:54
od Cory
preco by sa mali stiahnut vybratim? a tesnenia sa vyberanim tiez stahuju?