Stránka 19 z 27

Napsal: úte zář 02, 2008 15:39
od ladalover
čmelák píše:tie ceny si prestrelil.. ak mi posles uplne udaje o tom plavidle dam ti vediet cenu ND za ktore ti to viem dodat ja ;) a urcite to nebude taka palka
Ahoj, ty ceny jsem nepřestřelil. Minulý týden jsem se na ně ptal v karl. varech v citroen servisu. V praze je to stejné, jen je nižší hodinová sazba.

Práce za hodinu v KV je 833kč/h, v Praze je to 700kč/h

A ceny ND jsou na můj osobní dotaz (byl jsem v tom servisu nechat si udělat rozpočet) vyjeté z citroen servis ceníku.

Je to ale úlet, to souhlasím. Auto jsem koupil za 17t, a opravy nebudu dělat, pokud přesáhnou 4000,-

Bohužel sám nevím označení jednotlivých dílů. Každopádně jsou to ložiska zadních kol (4ks), gumové silentbloky (4ks) a šroub s matkou (tuším 21klíč) 2ks. To je základ.

Napsal: úte zář 02, 2008 17:32
od Tommel
No jo když se ptáš v autorizovanem servisu tak se nediv :lol: :lol:

Napsal: úte zář 02, 2008 18:02
od červ
Čau tady je stránka na auto kelly a tam jsou ceny nahradních dílů tak se podívej ladalover na ceny dilů které potřebuješ.

http://obchod.autokelly.cz/catalog.aspx

Napsal: úte zář 02, 2008 18:27
od citron
Tommel píše:No jo když se ptáš v autorizovanem servisu tak se nediv :lol: :lol:
Tak, do citroenu jen když dotyčnej díl nejde sehnat jinak a do servisu vůbec nikdy! Banda dementních diletantů, co umí auto akorát napíchnout na komp a maximálně seřídit světla a ještě si za to to řeknou osm set za hodinu...

Zkus se zeptat třeba tady http://www.autodomin.cz/

Napsal: úte zář 02, 2008 18:35
od Štěpán
ladalover píše:
Štěpáne:
mám ten klíč trubkový, jaks ho sháněl - bude u mě, tak si ho pak předáme
Jj... díky Aleši.

Zkus ty díly sehnat a mohl bys to zkusit vyměnit sám. Na tom nemůže být nic těžkého. Jeden víkend bys udělal jednu stranu a druhej druhou. :wink: ( stejně jako s rozvodoma :D )

Napsal: úte zář 02, 2008 18:36
od Honza 21061
Nesýčkovali jsme někteří nadarmo... :cry: Budeš muset jezdit a zkrátka to tak i dojezdit.

Za méně, než 4000,- koupíš leda tak stahovák na okno a možná světlomet a jiné různé drobnosti. Například na Peugeota 405 1,8 stojí chladič 9500,- a vím, jaké pálky se za něj nechávaly v servisu, kam se vozil.
Silentbloky uchycení motoru se měnily po jednom, protože na víc zkrátka nebyly peníze a po takovéto kůře částka za opravu většinou dosáhla 5 míst. Teď ho firma chce odstavit na šrot, protože se provalilo těsnění pod hlavou...

Ostatně, můžu Ti výhledově dát číslo do tohoto servisu a můžeš se případně dohodnout i s nima, určitě dělají i Citroeny a třeba by se Ti to tam zamlouvalo víc. Řekneš, od koho máš kontakt a to také pomůže! :) Co se týče pečlivosti na práci, někdy jsem měl chuť honit je s vidlema, ale věř tomu, že patří mezi ty lepší a pečlivější!

Napsal: úte zář 02, 2008 18:57
od Puhi
ladalover píše: Cena servisu Citroen je jen za práci (4,9hod na jednom rameni + 3hod výměna ložiska a montáž krát 833kč/hod)
To kdéé v servise pracujú takí mamľasi? :lol: Buď ťa oklamali, alebo ich treba poslať naspäť do školy...4,9hod. jedno rameno, tak to by som menil ešte doteraz ramena na kamošovej Brave :lol: :mrgreen: a 3 hod na ložisko? :shock: tak za 2 kebyže robim to auto prvýkrát :lol:

Napsal: úte zář 02, 2008 20:04
od Nemo
Chlape, jestli se ti do toho nechce, nezapoměls na Pateru v Radotíně? Myslím, že i tam oproti značkovému ušetříš,a na kvalitě práce vyděláš.
Jinak nákup dílů kdekoliv jinde než u značkových servisů je samozřejmostí, pokud nejsi finanční masochista. :idea:

Napsal: stř zář 03, 2008 19:25
od čmelák
uplne vedla chlapci cele uplne vedla

Napsal: sob zář 06, 2008 02:22
od ladalover
2 čmelák:

Vedle s cenou to není. To co jsem psal je skutečná cena, kterou bych zaplatil. Hodiny jsou tzv. normohodiny od Citroenu. Tak na to mají ten čas vyhrazen.

Jinak:

Samosebou, že to je úchylné. Za plastový rožek blatníku mi řekli v praze dost přes 1000kč.

Teď jsem ho sehnal za 150,- přes internet. Takže ty ramena se musí pořešit podobně.

Píšu to sem víceméně pro zajímavost, jak jsou cizí značky velice drahé na opravy. Lada proti tomu je zlatá!! I nové modely mají ceny ND hluboko pod cenami jiných značek.

To, že bude provoz starého auta drahý jsem tušil, ale že až tak?? to jsou pro mne šoky a proto se to musí řešit svépomocí nebo internetově atd...

Patera servis je relativně drahý. Sehnal jsem servis Plachý, který dřív dělal v Citroenu a pak se osamostatnil. Tak zajedu za ním, uvidí se. Nebo jak píše Štěpán... :twisted:
Zkusím si pohrát..... sám..... :oops:

Napsal: sob zář 06, 2008 11:20
od Honza 21061
Ty Aleši, nechci Ti do toho kecat, ale s ohledem na Tvého stále nedoskládaného Žigula, bych toho Citroena raději nerozebíral, abys měl taky ještě nějaké auto! :mrgreen:

A teď zcela vážnou řečí, nevím, o kolik jsem méně zdatný mechanik než ostatní, ale v případě, že bych neměl moc praktických zkušeností s konkrétním typem auta, tak to poslední, do čeho bych se sám pustil, by byl podvozek. :roll:
- - - - - - -
Normohodiny jsou stanovené tak, aby se mechanici mohli matlat s autem tak, jako když si opravuji něco sám- tak by to mělo vypadat i v autorizovaném servisu a pokud by to tak vypadalo, tak by se ta částka dala snést.
Jenže oni to tam naplácají, nic pořádně neočistí, s doplňkovými prostředky a mazadly šetří, nebo tam nacpou staré, jenom aby to bylo rychle odbyté (jejich auto to přeci není a dnešní majitelé aut neumí ani vyměnit žárovku, tudíž těžko poznají, že je něco jiného špatně)... Jediné, co ovládají dobře, je to, že umí dělat z lidí naprosté negramoty a zkouší to i na ty, kterým není na očích poznat, že něčemu rozumějí. :?

Napsal: sob zář 06, 2008 11:59
od Puhi
Honza 21061 píše:bych toho Citroena raději nerozebíral, abys měl taky ještě nějaké auto! :mrgreen:
Ale Honza, nie je sa čoho báť :) vybiť spodný čap, predtým odpojiť stabilizačku ked ju ma (určite) a ešte 3 alebo 4 šruby na ramene a je dole :D ja by som neriešil, banalita :mrgreen:

Napsal: pát úno 06, 2009 05:52
od ladalover
Nemo píše:Chlape, jestli se ti do toho nechce, nezapoměls na Pateru v Radotíně?
Nezapomněl, dokonce mi i v citro servisu řekli, že pokud ne origo servis, tak Pateru. Ale nic jiného. Naštěstí se ale opravy odehrály svépomocí, nejsou peníze.

2 Honza 21061:
Zjistil jsem, jak to auto funguje (žije si svým životem). Prozkoumal jsem co je špatné a co ne a zjistil jsem zajímavost!!!

Jak je tam vše kontrolované elektronikou, tak se to auto hlídá samo a pokud je něco v nepořádku, hned to indikuje. Bohužel se dá špatně rozpoznat, co je co. Když zasvítí symbol "nebezpečí", může to být jak prasklá žárovka tak hydraulika. Ale je pravda, že to člověka nutí zjistit, co se děje, protože na vás pořád něco bliká... :?

Jinak moje kočka říkala, že prej to jezdí docela dobře. :twisted:

Akorát včera na mě při sjezdu z dálnice troubilo a blikalo nějaké auto. Říkám si, co se děje? Přibrzdil jsem, a vedle mě to auto zpomalilo a kluk vevnitř na mě kynul. Nechal jsem ho předjet a co nevidím???
Měl taky citroen XM!! Prostě mě jen dojel a pozdravil.... hezkej pocit. Problikl jsem ho a taky pozdravil.

Ťukám, ale navzdory všemu jezdím zatím bez poruchy a bez problému. Za měsíc tomu bude rok, co auto ovládám. Spotřeba se tradičně drží na 4,7/100, po Praze 5,5/100. Po výměně koulí pérování pohodlí a komfort.

Držte palce, ať auto drží i nadále. (ještě alespoň 2 roky!! nebo déle... dokud nebude na nové) :wink:

Napsal: pát úno 06, 2009 13:20
od Nulašestka
ladalover píše:To je ta kočka, co se mnou jezdí.
Co to ukazujou ty budíky? :mrgreen: 180 po louce s kočkou na palubce? Dobrý. :D

Napsal: pát úno 06, 2009 16:43
od citron
Taky mě to hned praštilo přes oči. Rychlá kočka a rychlej 2.1D :D