Stránka 19 z 57

Napsal: pon pro 04, 2006 20:47
od Richard Novotný
Scaner bohužel nevlastním,ale ve stánku ho kolikrát koupím i v pátek.

Napsal: pon pro 04, 2006 20:48
od Flipper Tom
damned :( to abych si snad ten plátek koupil :(

Napsal: pon pro 04, 2006 20:52
od Richard Novotný
20Kč - to je o pivo méně.

Napsal: pon pro 04, 2006 22:59
od Pavel04
ja to naskenuju, az budu mit cas, byl sem prijemne prekvapen, ze to byla pomerne vyvazena recenze

Napsal: úte pro 05, 2006 12:07
od Flipper Tom
nejde o pivo , jde o zásady :) po testu 2112 jsem prohlašoval že si takovej tendenční plátek jako je SM už nikdy nekoupim :)

Napsal: úte pro 05, 2006 14:03
od Jarek1
Kvůli tomuto jsem se přihlásil :D jako jeden z mála cizinců jsem Kalinu zkoušel už loni v Togliatti kde se vyrábí u jednoho z dealerů. Mé pocity byli smíšené. Vůz je vysoký, působí v zatáčkách nejistým dojmem ( verze s 13'' pneu), sezení není hrozné, ale komfort už proti Fábii chybí a při mé výšce 185cm je střecha hodně blízko. U jezdce a spolujezdce málo prostoru pro nohy. Dveře evidentně mají absenci bezpečnostních prvků jelikož jsou lehké. Hlučný chod převodovky. pojistka spátečky jako u Daewo či Opelu.
Očekával jsem více, jelikož Ladu navštěvuji už 10let a celou dobu o Kalině mluví. Pozdní spuštění výroby bylo údajně dáno tím, že původní návrhy byli ještě na rýsovacím prkně :!: a později se převáděly do SW. Tam zjistili závažné konstrukční nedostatky a ty musely mnimalizovat. Zcela odstraněny nebyly :!:
Zajímavé informace Avtovaz zaměstnává 600.000 lidí a vyrábí 800.000 aut. S GM Togliatti nemá nic společného, protože GM postavil zcela nové výrovní a montážní haly. Od Avtovazu nakupují pouze mechanické díly a montují pouze známou Ladu Nivu Chevrolet, kterou naopak Avtovaz již nevyrábí. Jestli jste nikdy neviděli na montážním páse vozy od modelu 2104 po 2112 měly jste tuto možnost ještě před 5 léty teď od 2107 po 2112. Kalina má jinou výrobní linku, ale zvláštním přístupem vedení, tam nikdo nechce pracovat, protože na nové lince jsou platy nižší než na lince staré. :!: :?: :!: A tak kvalita montáže je horší. Jak rusové říkají, nejlepší byla "Kopějka" kdo ji má si ji cení a dokonce mívají pravidelná setkání. Kopějka je model 2101 čili první, skoro ještě Italské.
zákazníky si určitě najde s ohledem na cenu a objem motoru, ale klimatizace jen na dodělávku :?: V konstrukci vozu se s klimatizací nepočítalo a jak je zvykem RF montují je jen servisy, kde je po dodání auto kontrolováno a dotahují se šrouby, které se asi při transportu uvolňují.
Tak šťastnou cestu :!: :!: :!:

Napsal: úte pro 05, 2006 14:17
od Jura Baran
Ze všeho zde uvedeného jakož i jiných dostupných informací vyplývá, že AVTOVAZ i s ohledem na podmínky domácího trhu bude hlavní část svých sil směřovat především do vozidel střední třídy, t.j. desítková řada a její nástupci. Z toho plyne má úvaha, že i po nástupu Kaliny se jako rozumější investice bude jevit Lada desítkové řady.

Napsal: úte pro 05, 2006 14:28
od Wolf
Jarek1 píše:...Tak šťastnou cestu :!: :!: :!:
Diky Jarku1. Leccos jsem i vedel, ale mnohem vice z Tveho prispevku bylo pro mne neznamou. A jenom mne to utvrdilo ve spravne volbe meho rozhodnuti a novou Ladu hold koupim pozdeji, az se situace stane mene neprehlednou. W.

Napsal: úte pro 05, 2006 14:37
od Jarek1
Z mých posledně dostupných informací modernizovali 9 řadu a stává se nástupcem 10 řady. Vážně nevím kam největší Ruská automobilka kráčí. Od Uralu na východ Lady již mizí a i přes slogan "Naše auto na naše cesty" jezdí po sibiřských cestách nejvíce Toyoty Coroly s řízením na pravé straně, čili ojeté vozy z Japonska jejíchž cena je rovna nové Ladě VAZ 2110.

Napsal: úte pro 05, 2006 16:49
od Ivo
Doufám že to jenom převáží, že se jim to nepokazilo.

Napsal: stř pro 06, 2006 00:20
od Jiri
hmmm nizsi podil lidske prace sice muze mit lpriznivy vliv na kvalitu ale kvalitni lidi na montazi nicim nenahradis.....
nechci se poustet do uvah jestli je lepsi desitka nebo kalina.....lade jsem dokazal odpustit hodne ale vadila me poruchovost a brzdy. Podle testu - brzdy nic moc, podle tehle zkusenosti z ruska to s kvalitou asi nebyde zadna prevratna zmena
na 42metrech zabrzdi ze 100km/h i maly nakladak http://www.autobild.sk/archiv/predstave ... d-giugiara
kaline v nemecku namerili 59m v rusku 50m
brzdna draha nad 50 m je prave tolik aby se u normalniho ridice ozval pud sebezachovy kdykoliv uvidi kalinu nebezpecne blizko za sebou........
kdyby se takovyhle auto melo masivne prodavat v cesku tak bych z toho radost nemel. ale tech 50- 100 kousku rocne... :-)...na silnicich je daleko vic strach a nebezpecnych popelnic. pravda maloktera popelnice ma na to jet skoro 200km/h.....

Napsal: stř pro 06, 2006 06:11
od Erik
Nedělám si o situaci v Ladě nějaké iluze, ale na druhé straně by mě zajímalo, kdyby někdo viděl takhle do nějaké jiné automobilky, co by asi napsal. Možná bychom se divili. Vím, jak je to v jedné nejmenované firmě, která se navenek tváří velmi sebejistě a je úspěšná, ale když člověk vidí, jak to vypadá uvnitř......

Napsal: stř pro 06, 2006 06:15
od Wolf
Jiri píše:... pravda maloktera popelnice ma na to jet skoro 200km/h.....
:D ... můj střibrný, pardon, oranžový sršáň to dokáže :D , ale naštěstí brzdí. W.

Napsal: stř pro 06, 2006 07:47
od radek mb
Erik píše:Nedělám si o situaci v Ladě nějaké iluze, ale na druhé straně by mě zajímalo, kdyby někdo viděl takhle do nějaké jiné automobilky, co by asi napsal. Možná bychom se divili. Vím, jak je to v jedné nejmenované firmě, která se navenek tváří velmi sebejistě a je úspěšná, ale když člověk vidí, jak to vypadá uvnitř......
Ano,viz naše veleúspěšná Škoda auto.Pro naznalé,na montáži je plno externích firem,které najímají lidi odkudkoliv(většinou jsou to Slováci z východu,Trebišov,Michalovce atd.)na lakovně dělaj hlavně Poláci na provozech jako je lisovna nebo hutě málokdy narazíte na kvalifikovanou pracovní sílu.Peníze taky nic moc,takže s tou kvalitou to nebude až tak horký...

Napsal: stř pro 06, 2006 12:06
od Skalouš
Kolik přes 200 leze oranžový sršeň?