Stránka 19 z 43
Napsal: pát lis 13, 2009 11:39
od Atex
Kdyz se o tom bavite, poradte jaky nejlepsi olej na turbiny, do te moji lancie. Na cene az tak nezalezi ....
Napsal: pát lis 13, 2009 12:04
od Atex
Vyrobce doporucuje SELENIA WR P.E.
vidim zle? nebo je tam 5W-30?
Napsal: pát lis 13, 2009 12:11
od Wolf
Atex píše:vidim zle? nebo je tam 5W-30?
to byla mýlka, už jsem to smazal
b
Napsal: ned pro 06, 2009 20:51
od Veverka
Neustále ztrácím olej,kolem vrchu hadice odvětrávání se pořád objevuje,
,ta hadice musí být připojená hermeticky?
Re: b
Napsal: ned pro 06, 2009 21:40
od Cooper
Veverka píše:Neustále ztrácím olej,kolem vrchu hadice odvětrávání se pořád objevuje,
,ta hadice musí být připojená hermeticky?
To mi říká něco o vyhazování oleje? Ni? Špatné kroužky? To je jen můj nesmělý, začátečnický tip
Re: b
Napsal: pon pro 07, 2009 07:52
od Marek
Veverka píše:Neustále ztrácím olej,kolem vrchu hadice odvětrávání se pořád objevuje,
,ta hadice musí být připojená hermeticky?
Ta hadice by naopak měla být na filterbox nasazena pouze suvně, tedy bez spony.
Pokud se tam někde objevuje olej, může to být způsobeno znečiětěným odvětrávačem v bloku. Olej se nestačí vracet do bloku (vany) a podtlak jej vytahuje nahoru.
Re: b
Napsal: pon pro 07, 2009 08:52
od Wolf
Marek píše:Ta hadice by naopak měla být na filterbox nasazena pouze suvně, tedy bez spony.
No, nevím Marku, já jsem tam měl už od výrobce motex pásku.
Napsal: pon pro 07, 2009 09:35
od Saša
Suvné spojení je dobré leda pro lehkost odpojení hadice při sundávání filtrboxu . V hadici má být správně podtlak , je ovšem známo že nátrubek není k filru přidělán vždy vzduchotěsně . Nebo že by rafinovaná ochrana gufer kliky když to "štěkne" ? ... Jinak si důvod absence pásky nevysvětluji .
Re: b
Napsal: pon pro 07, 2009 09:42
od Luděk Ondrůch
Veverka píše:Neustále ztrácím olej,kolem vrchu hadice odvětrávání se pořád objevuje,
,ta hadice musí být připojená hermeticky?
Vyndej a vyčisti odlučovač oleje (dá se sundat po povolení matice vedle spodního konce té hadice). Pokud je zanešený, tak leze moc oleje nahoru do filtrboxu. Já měl hadici taky přitaženou páskou.
Napsal: pon pro 07, 2009 09:47
od Marek
Pro demontáž je spoj bez pásky lepší. Vzhledem k tomu, že v hadici je podtlak, páska netřeba. U LPG motorů se dokonce tato páska úmyslně vyhazuje - kdyby to střelilo do sání, má tlak kudy z filtru vystřelit (a neničí !!!).
Napsal: pon pro 07, 2009 15:29
od Veverka
Díky zkusím a poreferuji.
Napsal: pon pro 07, 2009 17:20
od Kalasnikov
xx
Napsal: stř pro 16, 2009 19:26
od Veverka
Matici jsem oddělal ale jak sundat kryt?
Napsal: stř pro 16, 2009 19:31
od MartasBrno
Poklepem z boku. Hodinářský kladívko stačí. nebo zabrat, trhnout, nebo jinak oddělit. je tam těsnění, tak opatrně. jde to i podebrat šroubovákem ze strany a postupně odlepit. Jde to.
Napsal: stř pro 16, 2009 19:41
od Veverka
Díky,jde to blbě uchytit ale dám pozor.