Stránka 19 z 21

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pát kvě 03, 2019 14:28
od Georgius
Dobře ti tak, mel jsi to půjčit Tommelovi :-D

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon kvě 06, 2019 08:06
od Luděk Musil
Georgius píše:Dobře ti tak, mel jsi to půjčit Tommelovi :-D
Jasně … a hnedle v prvním kole by to před stadionem poslal do svodidel a vrátil se do depa pěšky fofrklacek v ruce. L.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon kvě 06, 2019 08:19
od Tommel
No dovol, za 1) řidit řekl bych umím za 2) ani bych auto na okruh pujčit nechtěl, mam dost svých a rychlejších aut :mrgreen:

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon kvě 06, 2019 08:23
od Luděk Musil
No - právě :!:
Já spíše narážel na slabší účinek brzdové soustavy u Granty v souvislosti s Tebou a předpokladem toho, že Tvá dost a rychlejší auta mají i kvalitnější brzdy :idea: . L.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon kvě 06, 2019 08:30
od Tommel
Tak to potom je vše v pořádku :wink: 8)

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon kvě 06, 2019 15:46
od Hurikán
Sice sis to Luďo asi neužil z té pravé sportovné stránky, nicméně i tak to musel být nevšední zážitek.

Jen je tedy škoda, že na trať pouští naráz takový balík jezdců (aut). Z toho bych byl taky nervózní a furt sledoval špígle. Mimochodem, měřil jsi dzén pneumatik před startem a hlavně v cíli? Na okruhu je totiž speciální asfalt, který gumy vyloženě žere. Tak abys z toho náhodou neměl slajky. :lol: I když těch 7 kol a kadla jízda nepůsobí asi moc výrazně.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon zář 16, 2019 08:38
od Luděk Musil
Tak mám 72,5 na tachometru.
Minulý týden jsem zakoupil 2 nové pneumatiky od stejného výrobce a stejných parametrů, protože origo pneu jsou na odchodu (zmiňoval jsem ve vedlejším topicu).
A objednal jsem si u Oty Staňka ve Šlapanicích (ne - to není reklama, ani skrytá :D ) legrácky okolo rozvodů (řemen, kladka, vodní pumpa) a navíc přední kotouče a desky.
L.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: čtv led 02, 2020 15:24
od Luděk Musil
30. prosince mi odometr (kilometrovník) přetočil na 80 tisíc km (dnes cca 80.700).
Včera dopoledne mi při odjezdu ze Špindlerovic mlejna poprvé "zatarokovala" elektronika. Při startu nenaskočil jeden z válců. Nevím, jestli chladno (bylo -6), přechodový odpor na kontaktech, indispozice cívky nebo svíčky :dontknow: … takže to šlo "na 3 hrnky". Říkal jsem si: až se ohřeje - tak se ten čtvrtej chytí/přidá … nepřidal. Za Hořicema jsem to nevydržel a u benzinky zastavil a vypnul motor. Sundal jsem vrchní kryt a jen tak - orientačně vytáhl a fouknul do cívkových konektorů s myšlenkou, že je to prostě pudová záležitost - buď to pude nebo to nepude. A světě div se - po zatočení klíčkem to hnedle naskočilo, C-E zhasnul a motor šel krásně na všechny 4 :idea: .
Netroufám si odhadnout co tomu pomohlo. Jestli stačilo zapnout/vypnout nebo vytažení/zasunutí konektorů :dontknow: . Ale od onoho incidentu opět funguje bez problémů.
L.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pát led 03, 2020 12:33
od KRAES
Tento problém sa už vyskytol aj u mňa a našťastie iba raz, niekedy v lete. Na studenom motoru nenaskočil jeden valec tak som to okamžite vypol chvilku počkal a naštartoval znovu a už v pohode. Od tej doby v tomto už žiaden problém. V mojom prípade nesvietila žiadna kontrolka, ale vypol som to asi tak rýchlo, že to možno už nestihla. Niekedy je vozidlo "prešpikované" elektronikou nevyspytateľné, raz za čas ( asi už 3x ) mi aj po štarte studeného motoru v lete sám od seba motor zdochol. Diagnostika nenašla žiadne chyby.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pát úno 25, 2022 14:02
od Luděk Musil
Před chvílí jsem kamarádovi vyprávěl … a podíval se sem … vidím, že už více než 2 leta ani čárka :shock: .
Takže:
Na začátku dubna 2020 jsem koupil Vestu, většina ví.
Granta stála do půlky července 2020 než jsem prodal felicii a s Grantou přinutil jezdit otce. Zpočátku se sice vzpíral, že je to strašně silný, ale namluvil jsem mu, že to má jen 62 kW ( :lol: ) a že je to jen o kousíček silnější a rychlejší než felicie (opět :lol: ). Takže s tím jezdí.
Onehdy, tedy vloni na jaře si stěžoval, že je v tom stejný vedro jak ve felicii, i když má kolečko s teplotou na minimu :scratch: . Závada byla odstraněna stiskem tlačítka klimatizace :idea: :lol: .
Stejně jako já, tedy spíše já jako on, si píše(me) tankování do sešitku. Jemu vychází Ø spotřeba 5,6 :shock: , zatímco já jezdil za 6,7 :cry: .
Loni v létě, začátkem července, mu do toho nacouval borec u garáže, takže prohlý čelo, utrženej světlomet, posunutý chladiče. Ale dalo se s tím normálně jezdit. Na chalupě jsem to za pomoci dřevěnýho hranolku trochu narovnal, pozacvakával "zámky" a čekal jsem na díly. 2 měsíce než mi to kluci z Radíkovic dovezli a následně asi 14 dní v servisu, než to vyměnili a nalakovali. Při té příležitosti zkolaboval akumulátor, takže výměna.
Auto jezdí, tedy něco kolem 5 tisíc za rok (já "dával" 20 - 25) v zimě tomu svítí "pneumatika", má to na tachometru něco kolem 92 tisíc, pohoda, spokojenost.
L.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pát úno 25, 2022 15:38
od valda1971
Luděk Musil píše: Auto jezdí, tedy něco kolem 5 tisíc za rok (já "dával" 20 - 25) v zimě tomu svítí "pneumatika", má to na tachometru něco kolem 92 tisíc, pohoda, spokojenost.
L.
To se čte dobře, tak jen tak dál :D

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pát úno 25, 2022 17:01
od FOMA
Tak, tak dobře se čtou takové věci :wink:

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon úno 28, 2022 11:43
od Liftback
Pekné čítanie, určite pri tom "slabom výkone" aj omladol ..ej ako to pekne ide :mrgreen:

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon úno 28, 2022 12:10
od Luděk Musil
Liftback píše:... "slabom výkone" ...
Ano, Granta 72 kW, Vesta (možná) 78 kW.
Připadá mi, že Vesta je pomalejší a méně živá než Granta. Jezdil jsem (Grantou), vlastně pořád jezdím (teď Vestou) ke kamarádovi kousek od Hlinska. Něco málo přes 80 km. S Grantou jsem to jezdil běžně 1:10, jednou (jako prase) 0:59. S Vestou jsem se nedostal pod 1:15, obvykle 1:20.
L.

Re: LADA 2191 - Moje nová Granta

Napsal: pon úno 28, 2022 12:15
od Georgius
Já mám zatím Prioru na starejch a blbejch gumách, takže Vesta je živější ;-), ale mluvím o Vestě v ŘJ v režimu sport a středním nastavení jetteru, samozřejmě ;-) Ale pak narozdíl od Priory žere i trávu kolem silnice ...