Stránka 19 z 72

Re: Terrano II. SLX

Napsal: pát dub 05, 2013 13:50
od vik2
vydrz jeste chvilku, az neco najezdim. Momentalne mam pocit ze ANO. ale po par km nechci delat zavery...

Re: Terrano II. SLX

Napsal: stř dub 10, 2013 20:16
od vik2
Takze zase trochu tuning. Teda o5 to na prvni pohled vubec neni videt :lol: .
Je to Bilstein B6 - Offroad. Jednotrubicove, vzducho-kapalinove.

Mimochodem delaji se i na Nivku...

Re: Terrano II. SLX

Napsal: stř dub 17, 2013 06:02
od vik2
venku se otepluje, je tu jaro, je treba chladit. Vetšina chladi vodu, nekdo MUSÍ i olej, a spravnej"dechťák" ochlazuje i vzduch 8)
Takze jsem za neodolatelnych 1500,- koupil kompletni intercooler nejmenovaneho japonskeho konkurenta :lol:

Re: Terrano II. SLX

Napsal: stř dub 17, 2013 06:09
od dvk
Mišiuši, tož dobré, ale ty voštiny na tom chladiči vypadají, že už mají nejlepší léta zasebou ... ?

Re: Terrano II. SLX

Napsal: stř dub 17, 2013 06:19
od vik2
Par vostin je ohnutych, ale celkove je v dost slusnym stavu. Kamos ma na svem Pajeru vostiny total v haji, vypadany nebo uplne ohnuty/ucpanej pruchod vzduchu.

Mimochodem zespoda je original ventilator. V chladici je cidlo teploty...

Re: Terrano II. SLX

Napsal: čtv dub 18, 2013 11:28
od vik2
Mírně odbočím od mého tématu.
Můj soused garažník na Hondu Civic nekdy z roku 1997 tuším. Kdyby jste ji viděli nekde stát, mate pocit, že právě opustila brány autosalonu...
takhle vypada motor: viz foto..

Ma i starou Dacii, a ta vypadala stejně, dokud ji nedal synovi.

Napsal: čtv dub 18, 2013 20:07
od Majo
k tomu intercooleru z myši v buši - tie pikacoviny sa daju povystierat, staci sa s tym trosku pohrat keby slo len o to. podla mna vyzera v pohode, videl som horsi novy chladic na predajni :lol:
a co, uz to nehuli? :mrgreen:

ta honda je fakt pekna, majitel je asi velmi setrny clovek 8-) to uz by chcelo origo honda baterku, nie? :weedman:

Re: Terrano II. SLX

Napsal: pát dub 19, 2013 05:47
od vik2
zatim stale hulí, montaz neni na jedno odpoledne. Mam odpracovano cca 6h a jsem odhadem v polovine...
Abych pouzil pravidlo tuningaru - diesel, kterej nehuli, nejede! :lol: :lol:
Zrovinka nedavno jsem jednoho videl po ceste z garaze, valil to ulici dobre kilo, kraval, a za nim cerno. Ale jako kam se na nej seru ja.... Fobie fTDííčku pyčo, mohutnýzátahotspodaapakvcelemrozsahu :lol:

Re: Terrano II. SLX

Napsal: sob dub 20, 2013 07:01
od Atex
Zajímavý tento nový, německý trend. Že to auto zahulí překousnu, ale že se najdou blbci, kterým se to líbí a na hulení přidávají, to hlava nebere..

Re: Terrano II. SLX

Napsal: sob dub 20, 2013 21:32
od Ivo
TDI = ten dým ignoruj

Re: Terrano II. SLX

Napsal: pon dub 22, 2013 13:36
od vik2
Zajímavý tento nový, německý trend.
To uz se deje roky, nic noveho...
blbci, kterým se to líbí a na hulení přidávají,
jakási "imič" nebo co. Udělat takovej motor dobre stoji dost penez. Nahrat pochybnej soft je za babku a pozornost to upouta. K tomu vykuchat vyfuk a pripadne i neco jako "blow-off" z Chiny...

Zajimavej je casto i styl jizdy. Velmi razantni rozjezdy s naslednym brzdenim. Aby byly slyset zvukove efekty, ktere dela turbo. a to trebas i na 50m...

Re: Terrano II. SLX

Napsal: úte dub 23, 2013 06:12
od vik2
Vrátím se k mému tématu.
IC namontovanej. Ted přišla fáze dolaďování.
Malinko se zhoršila reakce na plynovej pedál. Asi to bude větší délkou sání (cca 3x) a jeho stále stejným průměrem.
Taky klesl asi o 150ot. volnobeh. Budu muset zvednout.

Jinak ještě předělávám místo, kde je napojeno tlakove ovládání membrány vstřikovacího čerpadla. Zapojil jsem ho na delší hadičku, primo na turbo a možná malej průměr hadičky omezuje prutok vzduchu. Včera jsem to predelal, ale ještě nevzkoušel.
Momentálně je pomalejší nástup tlaku turba a nedostanu se pres 0.7bar. Ted nevim jestli je to malou dávkou nafty, nebo třebas turbo nestíhá plnit větší objem, nebo budu muset znova nastavit Wastegate, nebo ještě něčím jiným....
I kdyz to podle testu jelo stejně jako před montáží IC...

jestli máte nekdo nejakej posřeh, sem s ním...

Re: Terrano II. SLX

Napsal: úte dub 23, 2013 06:27
od dvk
Natlakovat ten větší objem určitě trvá déle, proto ta pomalejší reakce. Zastudena asi nic nepoznáš, chce to trochu víc pohonit a stejně to pak zase bude poznat jen za jízdy (nápor) nebo až zapne ten ventilátor. Těžko říct jak je teda účinný ...

Re: Terrano II. SLX

Napsal: úte dub 23, 2013 07:10
od vik2
Kapličku ješzě nemam, takže nápor se nekoná.

Jako jasny, je třeba něco najezdit...
Větrák zatím zapojen tak, ze se sepne, když zapnu větráky chladiče.

Máme tady u nas v Chomutově takovej celkem slušnej kopec. převýšení 150m/1400m.Tam se da zjistit jak auto jede. Uvedu priklad.
Kamosovo Terrano TDI 5dv. na silničákách 265/70R15 -- nahoře 85Kmh (motor bez uprav)
Já před úpravou, na silničákách 235/75R15 -- nahoře 100Kmh (1.05bar)
Já první test s IC(větrák zaplej)na T3 235/75R15! -- nahoře 100Kmh (0,7bar)

Já BMW 325i --160Kmh a musel jsem brzdit abych vybral zatáčku :lol:

Re: Terrano II. SLX

Napsal: úte dub 23, 2013 08:55
od Majo
ahaaaa, tak ono test kopec funguje smerom hore, ja som svoj pochopil naopak a problem s dobrzdenim som mal na kazdom aute :lol:
Ale nie, robim to stejne :wink: Inak pokial je nasavany vzduch studensi, tak moze mat pri 0.7baru kludne vacsi obsah kysliku nez teply pri 1 bare. alebo moja logika nie je spravna? :?