Stránka 19 z 25

Re: Wergl III

Napsal: pon kvě 18, 2015 06:03
od dvk
Hezkýýýý :D

Re: Wergl III

Napsal: pon kvě 18, 2015 11:07
od FOMA
Když už tak šibuješ s těma palubkma, tak jsi tam mohl rovnou dát "europanel", v CZ by to byla rarita. Ale věřím, že čtvrtá výměna už bude pro tebe malina a europanel nakonec bude :P

Re: Wergl III

Napsal: ned kvě 31, 2015 23:26
od Chester
Dávám report po náročném víkendu pá-ne. Najelo se 750km, převážně dálnice a lehce nad limit. Plně naložené auto + nacpaná rakev. Spotřeba se vyšplhala na 9,5l LPG/100km. Představoval bych si méně, ale žádná tragédie.

Re: Wergl III

Napsal: sob čer 13, 2015 18:39
od Chester
Dnes, Wergl vypověděl službu, nedobíjí, tedy nejspíš Alternátor. Alespoň že aspoň dojel domů. Aktuálně tedy stojí bez možnosti pohybu před domem v Praze, díly a garáž 130km daleko.

Teď otázky:
- kablík s fastonem na kterém se po roztočení objeví 12v - Má vliv na funkci alternátoru?
- jde vyměnit uhlíky či elektronika bez demontáže alternátoru?
- co ještě může ovlivnit dobíjení na 211x? - přiznávám že již nějakou dobu PP hlásil pouze 12,7-13V

Re: Wergl III

Napsal: sob čer 13, 2015 19:32
od FOMA
Káblík s fastonem (předpokládám s konektorem v plast. pouzdře) samozřejmě vliv má, jde o buzení alternátoru. Pokud se na něm po zapnutí klíčku objeví 12V tak je to v pořádku. Uhlíky jsou součástí regulátoru, nejsem si úplně jistý jestli se tam dostaneš bez demontáže alternátoru, ale teoreticky ano, musíš však sundat černý plastový kryt alternátoru, který je tam pouze "nacvaknut". Mrkni ještě jestli není vyhřáté očko na hlavním přívodu, ale spíš bych viděl závadu na diodovém bloku či statoru. Na hlavním přívodu musí být neustále 12V napětí akumulátoru. Ale jak se m psal výše, závada bude uvnitř a typuju na diodový blok. Nevím kde se nacházíš ale pokud jsi na západ od našich hranic a je po ruce servis Bosch, tak ti dávám přeci jen malou naději, protože ten alternátor je Bosch, byť to na něm napsáno není, ale díly jsou s Boschem naprosto stejné.

Re: Wergl III

Napsal: sob čer 13, 2015 19:46
od Chester
FOMA píše:Káblík s fastonem (předpokládám s konektorem v plast. pouzdře) samozřejmě vliv má, jde o buzení alternátoru. Pokud se na něm po zapnutí klíčku objeví 12V tak je to v pořádku.
Měl jsem za to, že 12v je tam až po roztočení alternatoru (nastartování) Dokonce jsem to onehdy i měřil, protože jsem z něho bral signál pro denní svícení.

Koukal jsem i do ostatních témat. Divné je že kontrolka dobíjeni nic nehlásila.
Náhodou diodový blok doma někdo z pražských nemáte? Že bych se to pokusil opravit zítra.

Re: Wergl III

Napsal: ned čer 14, 2015 19:29
od FOMA
Pokud ten káblík s fastonem dáš na kostru, tak se ti rozsvítí kontrolka dobíjení, přes kterou se altík budí.

Re: Wergl III

Napsal: pon čer 15, 2015 14:05
od Luděk Ondrůch
A není prasklá žárovka kontrolky dobíjení?

Re: Wergl III

Napsal: pon čer 15, 2015 14:18
od JmJ
Luděk Ondrůch píše:A není prasklá žárovka kontrolky dobíjení?
Kdyz sem s tim jezdil ja, tak jeste praskla nebyla :-)

Altik se da docela snadno vyndat spodem, delal jsem to na parkovisti.

Re: Wergl III

Napsal: pon čer 15, 2015 17:28
od Chester
JmJ píše:
Luděk Ondrůch píše:A není prasklá žárovka kontrolky dobíjení?
Kdyz sem s tim jezdil ja, tak jeste praskla nebyla :-)

Altik se da docela snadno vyndat spodem, delal jsem to na parkovisti.
Není, po zapnutí zapalování svítí, koukal jsem i do výkresu že je spojená s buzením, tak to asi budilo a nedobíjelo, jinak nevim.

Zítra mi přijde alternátor, tak taky budu měnit na ulici.

Re: Wergl III

Napsal: úte čer 16, 2015 21:07
od Chester
Hotovo, nakonec pro jistotu výměna celého, aktuálně bych nerad laboroval s polovičatým řešením.

Re: Wergl III

Napsal: pát srp 07, 2015 09:45
od Chester
Jak trávíte dovolenou vy? :twisted:

... jen doufám že bude ještě jezdit;-)

Re: Wergl III

Napsal: pát srp 07, 2015 10:53
od Veteranista
Více méně stejně, teď zrovna skládám motor na svou 350.
Co konkrétně děláš?

Re: Wergl III

Napsal: pát srp 07, 2015 22:59
od JmJ
Mno... Netusil sem ze i wergl iii prodelava generalku. Doufam, ze si na tom nestravil taky 200 hodin, jako si vyzadal zatim wergl ii ;-)

Re: Wergl III

Napsal: pát srp 07, 2015 23:50
od Chester
no původním plánem bylo namonovat posilovač řízení a vyměnit ložisko PP kola (ano... ty JMJ, už jsi ho jednou měnil :-) ) které sice nehučí, ale má dost velkou vůli

potom se to začlo nabalovat...
- při návratu z plného rejdu, v řízení čím dál častěji loupne, proto jsou jsou připraveny spodní i řídící čepy a k tomu horní uložení tlumičů.
- spojka na tom nebyla dobře už když jsem to kupoval, takže tu také.
- když se to dělá a bude sundanej kryt rozvodů, protože přibude jedna kladka pro posilovač, tak ty taky + samozřejmě vodní pumpu
- ložisko bylo zřetelně vadné jen PP ale po prozkoumání ostatních bylo zjištěno, že zadní už mají své také za sebou. takže připraveny všechny čtyři.
- no kolem motoru už bude tolik práce, že je nejjednodušší ho vyndat, když bude venku tak se to chce podívat na pravou věž která je tradičně pro 211x rezatá. Co jsem na ní shledal je na fotce, takže na pondělí jsem objednán ke svářeči.

už jen doufám že to nejdéle v pátek bude jezdit. Zatím na tom je cca 6 hodin mého času.