Stránka 19 z 24
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: sob pro 07, 2013 22:43
od Tommel
Teď jsem se urazil, jak závady na mém motoru ovlivnilo moje zajižděni ? Prosím vysvětlit ! Ja myslim že motor sem zajel dobře, olej jsem měnil dle výrobce, za studena v životě nedostal kouř. Vydřene uložení vaček, mrtvý vstřikovač, zapalovací cívky určitě odpovidají o nesprávném zajiždění motoru
Aspoň jsem o něco moudřejší děkuji
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 00:37
od Hurikán
Tommel píše: ... Aspoň jsem o něco moudřejší děkuji
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
Vidíš, člověk se pořád má co učit.
Radkovu motivaci úplně chápu. Máš, Radku, mou plnou podporu. A jak už zde bylo zmíněno, těch 300.000 km je výzva. To
musíš dát!!! Jedině tak tady plno lidem dokážeš, že desítka na to má.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 08:04
od plavec
Extrémní ne-extrémní , ten motor má něco vydržet, ne aby těsně po záruce odstavil auto.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 08:07
od Cory
Ktore auta boli odstavene po zaruke?
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 08:30
od JmJ
Statisticky vzato jsou priory snad poruchovejsi nez desitky. Asi nespocitam vsechny, ale zde na foru jich mame kolik? Majo, tommel, valda, pak asi dva kombiky?, kdyby sest, at nezeru 7 aut. Z toho mame dve vazne zavady motoru pri najezdu pod 100 000 km, a jeden problem s dobijenim po 10 000 km. 42℅ aut melo zavadu neslucitelnou s bezproblemovym provozem. Bud to rusove delaji jako udajne polaci, ze pro zvyseni prestize sveho prumyslu posilaji do zahranici smejdy, nebo tohle ma byt ta vyssi kvalita vyroby? Bud jak bud, je to k placi.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 08:39
od Cory
Ak sa už ohaname statistikou, tak 7 aut zrovna nie je dost velky vyberovy subor, aby sa dala posudzovat kvalita vyrobkov (aut), ktora sa produkuju v stotisícoch ročne. Len som si statisticky rýpol
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 08:46
od JmJ
Cory píše:Ak sa už ohaname statistikou, tak 7 aut zrovna nie je dost velky vyberovy subor, aby sa dala posudzovat kvalita vyrobkov (aut), ktora sa produkuju v stotisícoch ročne. Len som si statisticky rýpol
To je jiste pravda. No, obrazek at si udela kazdy sam.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 10:00
od Majo
ked uz robite statistiku - problem s dobijanim/vybijanim, nemal len Valda ale aj ja a Tommel. A zvysni do statistiky nemaju este tolko najazdane, tak aby to nakoniec nebolo 7 zo 7....
Inak k tomu zajizdeni a rypnuti do Tommela, neviem ci to bol for, ale Tommel je jeden z mala co poznam, ktory sa k motorom sprava prikladne. Za studena to setri, za tepla vyuziva vsetky rezimy jazdy. O tom, ci dusenie motora v nizkych otackach je prospesne sa snad ani nemusime bavit. Necudujem sa, ze sa urazil.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 10:21
od radek mb
Tak motoricky o to strach nemám, vždyť je v podstatě po poloviční GO, díky tomu, jak jsem jí chudinku utopil. To bylo někde na 175 000 km. Ale ani tak motor nevykazoval jakékoliv známky opotřebení.
Je tu ale druhý aspekt. Nezapomeňte, že dříve jsem desítku míval jako své hlavní auto a byla denně v provozu. Proto nájezd 80 000 km za pět let. Ale teď ji kočíruje brácha, a ten ty kilometry zdaleka nenajede. On třeba měsíc auto nepotřebuje. Takže kilometry už budou přibývat jen pomalu.
Nicméně, dohadovat se o tom, jestli má cenu karoserii opravovat, nemá cenu. Odpověď zní:NEMÁ. Na druhou stranu, shrnu-li, jak mě desítka sloužila, tak si musím odpovědět, že dobře. Otravné byly takové ty drobné závady, ale komplexně jsem byl spokojen. Hodněkrát mě napadlo, že kupovat Oktávku bylo zbytečné. 110 000 pořizovací cena a za opravy jsem už utratil okolo 40 000 korun. Všechny opravy byly nutné! Za 40 000 bych měl kastli opravenou a jak novou a ještě bych ušetřil těch 110 000. Ale to jsou všechno jen KDYBY...
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 12:02
od vodis
Tak to teda zlatá desítka, jsem taky moc spokojen...
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 13:36
od radek mb
Abych jen nehanil, tak ty nutné opravy jsou dány počtem najetých kilometrů, to jest 380 000. (mám na mysli Oktávku)
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 13:39
od zelvotron
JmJ píše:Cory píše:Ak sa už ohaname statistikou, tak 7 aut zrovna nie je dost velky vyberovy subor, aby sa dala posudzovat kvalita vyrobkov (aut), ktora sa produkuju v stotisícoch ročne. Len som si statisticky rýpol
To je jiste pravda. No, obrazek at si udela kazdy sam.
Jo o tom už jsem taky přemejšlel, navíc všechno to jsou nová auta, resp. auta co měli majitelé od nova. Když bych to srovnal s desítkou, tak mi taky vychází líp, navíc ty fatální exempláře u desítky byly povětšinou ojetý jebky. Anebo už sme zapomněli
Každopádně 300 tisíc na desítce tu myslím jeden uživatel má, takže to jistě není nic nereálnýho, ale řekl bych že to každodenní ježdění prospívá autu víc jak jednou za měsíc.
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 21:31
od žež
Teď jsem se urazil, jak závady na mém motoru ovlivnilo moje zajižděni ? Prosím vysvětlit ! Ja myslim že motor sem zajel dobře, olej jsem měnil dle výrobce, za studena v životě nedostal kouř. Vydřene uložení vaček, mrtvý vstřikovač, zapalovací cívky určitě odpovidají o nesprávném zajiždění motoru
Aspoň jsem o něco moudřejší děkuji
Jinak nevidim duvod proč by ta desitka nenajela dalšich 100tkm, když se vyvaři a bude se dělat nějaka udržba
Zdarec, nemyslel jsem to nějak špatně. Jen jsem na nějakým sraze zaslechl že jsi v záběhu zkoušel maximálku. Pokud jsem se tě nějak dotkl tak se omlouvám. Na vstřikovač nebo cívku zajíždění určitě vliv nemá ale uznej že na uložení vačice by to vliv mít mohlo. Proč ti odešlo uložení tak brzo? Špatný olej? Výrobní vada? Ucpaný mazací kanál?
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 21:48
od Tommel
Na maximalku jsem se nikdy zatim nedostal
rozhodně jsem se k motoru nikdy nechoval špatně, to uložení nevim no buď výrobní vada a nebo ucpanej kanál, olej se tam daval vždy kvalitní, takže těžko říct
protože kromě toho uložení je ta hlava ok, taky je otazká jak by to auto s touto závadou jezdilo dlouho, protože na chodu motoru to nebylo poznat.
Ale už dost ot, tady jé téma desitka
Re: Radkova ( bývalá) desítka
Napsal: ned pro 08, 2013 22:26
od zelvotron
To není ot, vždyť je to motor 2112