Stránka 19 z 23

Napsal: ned lis 30, 2008 18:25
od Laďuša
ger007 píše: zmenou polohy filterboxu ???? to je ta velka cierna vec kde je vzduchovy filter ?
Jo. Odšroubuješ horejšek a pootočíš ho o 120 stupňů na jednu nebo druhou stranu. Mělo by to bejt takovou přepážkou k tej díře tušim. Taky jsou tam barvičky.

Napsal: ned lis 30, 2008 18:32
od ger007
hmm to by som mohol zvladnut... :?

Napsal: ned lis 30, 2008 18:36
od Laďuša
To každopádně :mrgreen: I kdyby si se v zadku dloubal pravou rukou, tak to máš za 5 minut i s hledáním klíče desítky. A nebo jestli tam máš křídlovky, tak to máš eště jednodušší :lol:

Napsal: ned lis 30, 2008 18:43
od ger007
nemam ale uz iich mam kupene pri tejto prilezitosti ich tam slavnostne namontujem 8)

Napsal: ned lis 30, 2008 18:52
od Křečík Barbuška
Mno, kdesi jsem četl, že prý kvůli motoru 2103 (má vyšší blok) přešli z křídlovek na obyčejné, tak zkontroluj, aby ti to pak nedrhlo.

Napsal: ned lis 30, 2008 18:54
od Laďuša
Koko Loko píše:Mno, kdesi jsem četl, že prý kvůli motoru 2103 (má vyšší blok) přešli z křídlovek na obyčejné, tak zkontroluj, aby ti to pak nedrhlo.
Ano, je to tak ;) Ale zase na 02 nebyla ta plachta na kapotě, jak je ta daleko od samotnýho plechu nevim. Chce si to pohlídat.

Napsal: ned lis 30, 2008 18:54
od ger007
neverim ze by to odtrhlo.....

Napsal: ned lis 30, 2008 18:57
od Laďuša
ger007 píše: neverim ze by to odtrhlo.....
Originální modrou nálepku Fiľtr vazdušnyj čerez každych 10000 km směňať (nebo jak to tam vlastně je) mam obtisklou pěkně na tej dece, takže ono tam moc místa nebude ;)

Napsal: ned lis 30, 2008 18:59
od ger007
ha len ja tam nemam deku :P

Napsal: ned lis 30, 2008 19:13
od Hurikán
No každopádně si dej pozor, abys potom neměl krásně naznačené umístění šroubů filtrboxu na kapotě. :wink: Potom bys to musel jedině šikovně odůvodnit, že je to tuning. :mrgreen:

Napsal: ned lis 30, 2008 19:41
od ger007
mno uvidime hadam sa tam vojdu ked uz som za ne dal 6sk

Napsal: stř zář 23, 2009 09:10
od ger007
problem OZON ....

uz som z teho na nervi, karburator po nastelovani drzi krasne volnobeh (steloval marek) islo to vyborne...presiel som 100km a zas je tam volnobeh ledva 100 ot.. zase nastavim zase prejdem km zase sa rozladi cim to doprdele JE ???? Marek cely karb prezrel ... som z teho smutny :(

Napsal: stř zář 23, 2009 09:17
od JmJ
ger007 píše:problem OZON ....

uz som z teho na nervi, karburator po nastelovani drzi krasne volnobeh (steloval marek) islo to vyborne...presiel som 100km a zas je tam volnobeh ledva 100 ot.. zase nastavim zase prejdem km zase sa rozladi cim to doprdele JE ???? Marek cely karb prezrel ... som z teho smutny :(
nepovoluji se ti samy sroubky? jsou v gumovych pouzdrech? nasteluj a zamazni to necim, at se to nemuze povolovat. treba zvykackou, ale blbe se z toho pak dostava ;-)

Napsal: stř zář 23, 2009 09:19
od ger007
je mozne ze sa tie sroby povoluju spravim si experiment ale nemyslim ze zuvacka je zrovna rozumna :-D

Napsal: stř zář 23, 2009 09:19
od Drobek81
hod na sroubky teflonovou pasku co se pouziva na vodu/topeni/plyn...