Stránka 19 z 69

Napsal: ned kvě 15, 2011 16:34
od zelvotron
No vždyť sem to psal, ale moc tomu nevěřím, leda by frantíci museli turkům vymyslet nějakej jinej výrobní program, pochybuju, že by tam chtěli vyrábět v podstatě plnohodnotnou ladu. Nicméně, představitelům rencka a nisanu se velmi líbí motor 21116, takže nějaká jeho aplikace v thálii nebo daciích je přecijen kapku reálná, oproti domněnce thalii 3=granta.

Napsal: pon kvě 16, 2011 07:09
od Patrac
Já bych byl spokojen kdyby se to dostalo co nejdříve do CZ. Že to má H4? no a jaký to má vliv.. H4 sou levné a myslím že svítí dobře. Kvalitu světla myslím bude dělat hlavně parabola. Disky R13,R14 super nakonec to asi dopadne že 04 nikam nepůjde a rozeberu ji. Letní mám přesný rozměr i s diskama a zimní tkay. Pro mne ušetřená pěkná hromádka peněz.
Že to rezaví? ježíš co by jste chtěli aby to zrálo jak víno?Podívejte se jak byla kvalitně zpracovaná felicie, obzvláště jejich dveře kufru. A lemy blatníků.. Kolega má ani ne rok starou oktávku. Přál bych vám vidět prahy jeho auta. 04 je na tom po skoro 11 letech provozu lépe.. Celkově si myslím že dílenské zprcování možná nebude až tak nic moc. Ale já nepotřebuju auto který bude mít uvnitř kůži bude lícovat na desetiny milimetru. Raději ušetřím 100 000 kč.. Srovnávám to pohledově s otcovou fábií. Tvarově se mi to dokonce líbí víc o ceně se nebavím. a o servisu už vůbec ne.. Naopak troufám si říct že díky tomu že v tom nebudou deítky km kabelů tak právě kvůli tomu by mohl být servis levnější.. když pominu to že si myslím že běžný provozní servis půjde po garančce udělat i doma. Dokud to ale nebude v CZ v autosalonu tak je zbytečné to tu celkově řešit. Jak tu bylo napsáno řešit jízdní vlastnosti na základě rozměrů...

Napsal: pon kvě 16, 2011 07:19
od Teepee
zelvotron píše:Jo to žárovkový denní je drsný, ale je to rozumný - určitě levnější jak ledky jak výrobně tak při výměně a člověk bude moct koupit lepší žárovky do hlavních světel, škoda že to je jen jednoparabola H4, ale tak šetřit se musí.
Tak správně, šetřit se musí, H7 jsou uměle předražené, nejspíš proto, že se nejvíce používají. (konstrukčně jsou více než o polovinu jednodušší).

Napsal: pon kvě 16, 2011 08:27
od Laďuša
Budoucnost je aluminium! :mrgreen:

Napsal: pon kvě 16, 2011 15:49
od minosk
Teepee píše:
zelvotron píše:Jo to žárovkový denní je drsný, ale je to rozumný - určitě levnější jak ledky jak výrobně tak při výměně a člověk bude moct koupit lepší žárovky do hlavních světel, škoda že to je jen jednoparabola H4, ale tak šetřit se musí.
Tak správně, šetřit se musí, H7 jsou uměle předražené, nejspíš proto, že se nejvíce používají. (konstrukčně jsou více než o polovinu jednodušší).
Tohle!
Za (min nez) cenu dvou sad obycejnych H7 co kamos daval do bavora mel ja 90%+ Osramy H4 ... hadejete co svitilo lip ...

Napsal: pon kvě 16, 2011 17:01
od mirozv
Patrac píše:Podívejte se jak byla kvalitně zpracovaná felicie, obzvláště jejich dveře kufru.
Hnitie piatych dverí u feldy, hlavne okolo toho ozdobného pásu je priam legendárne.

Napsal: pon kvě 16, 2011 17:16
od Crocodile
tahle maska Granty se mi líbí, ten pruh uprostřed mi připomíná masku starý samary

Napsal: pon kvě 16, 2011 18:08
od zelvotron
Patrac píše:Že to rezaví?
Pokud to bude stát 120 tak to zase až tak vadit nebude, ale když pouklazuješ na feldu nepřál bych ti vidět jak vypadaj zadní vrata na devítiletý desítce, nebo prahy na osmiletý. Díra v kufru skrz dva plechy po osmi letech taky nemyslím že je úplně ok ani u low endu. Že něco jinýho hnije tak? Co takhle radši si vzít za příklad něco co nehnije, 15ti letý clio, dvacetiletá 405, to by měl bejt vzor, ne se utěšovat fabkou s orezlejma prahama.

Co se světel týče jsou ty H4 u levnýho auta pochopitelný a vzhledem ke standardnímu dennímu svícení nebude problém rozbít prasátko na kvalitní žárovky, který si pak člověk nebude vypalovat přes den. Myslím že to snad bude svítit dobře - poměrně velkej světlomet s parabolou s volnýma plochama, ale řikejte si co chcete, dvě paraboly jsou prostě lepší, poněvadž při jízdě na dálkový zůstanou rozsvícený i potkávačky, což u H4 nelze. Do zatáček pak není potřeba přepínat na potkávačky, je vidět povrch silnice těsně před autem atd ;)

Napsal: pon kvě 16, 2011 18:55
od Puhi
podľa mňa bude antikorózna ochrana závisieť len a len na majiteľovi :lol: od lady to asi čakať za tie prachy nemôžeme... :lol:

Napsal: pon kvě 16, 2011 19:35
od Cory
zelvotron píše:dvě paraboly jsou prostě lepší, poněvadž při jízdě na dálkový zůstanou rozsvícený i potkávačky, což u H4 nelze.
Ale v podstate sa da, ved ked v krabici zapnem pri stretavacich svetlach svetelnu "houkačku" tak svietia aj dialkove aj stretavacie...Potom je to iba elektricka zaezitost, ale neviem ako dlho by vydrzali paraboly :)

Napsal: pon kvě 16, 2011 20:09
od zelvotron
To je normální u všech aut, že při světelný houkačce jedou obě vlákna, ale to jde jen krátkodobě, při delším zapnutí by se žárovka přehřála a prdla.

Napsal: pon kvě 16, 2011 20:22
od Cory
zelvotron píše:To je normální u všech aut, že při světelný houkačce jedou obě vlákna, ale to jde jen krátkodobě, při delším zapnutí by se žárovka přehřála a prdla.
Tak potom som ticho :)

Napsal: pon kvě 16, 2011 21:00
od radek mb
Každopádně jsem rád,že se zde začlo debatovat o nové Ladě a ne neustále jen o Fabii :D :|

Napsal: úte kvě 17, 2011 06:52
od Patrac
no a nebo si pak do auta namontovat xenony :)

Napsal: úte kvě 17, 2011 16:14
od zelvotron
Ale fuj :evil: :P