Stránka 19 z 61
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv zář 15, 2011 08:44
od dvk
Ty kryty mě taky štvou
Mám je obadva tak zhnilé, že ten rantl na nich už byly jenom děravé rezavé cucky. Už jsem se snažil ty kryty i shánět nové, ale nesehnal. Leda z něčeho vyvrakovat v lepším stavu ... kdybyste někdo o něco takového při vrakování zavadil, dejte prsím vědět, rád koupím.
Jinak děkuju, úroveň musí být, dělám to pro sebe a dělám to tak, abych pod tím nemusel za dva roky ležet znova. Až si to sedne a všecko se pozdotahuje, tak přijdou všecky spoje ještě zastříkat rezistinem. A to spodní čelo je zhnité dobře a pod tím to bude určitě ještě 3x tak horší, ale teď to řešit nebudu - nemám ještě COčko. Nárazník jsem sundal kvůli montáži mlhovek, do té doby to vůbec nebylo nějak nápadné
No, hrál jsem si s tím až do půl jedné do rána, tak dneska snad pravou stranu smontuju už rychleji a o víkendu bude Vážka zase na chvíli on the road
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv zář 15, 2011 08:51
od MartasBrno
Máš to fakt pěkný.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv zář 15, 2011 08:56
od Sid
Horšie to nebude. Nemá pod tým čo zhniť. Máš to dobré. Tieto autá sú po karosárskej stránke bieda, takže môžeš byť rád, že to nieje horšie. Ano, je správne robiť všetko čo najkvalitnejšie. Ale neviem, či to dva roky vydrží bez akýchkoľvek zásahov. Záleží to, koľko a kade najazdíš. Dúfam, že to bude čo najdlhšie.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv zář 15, 2011 08:58
od Laďuša
Luděk Musil píše:To asi nebyla ta nejlepší úprava.
Jsem zvědav, co bude dělat rozehřátý brzdový kotouč, až na něj chrstne studená voda. L.
No zase se tam nedostane kamen.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv zář 15, 2011 11:25
od dvk
Tak jsem se dneska přes oběd schválně díval na několik moderních aut, jak mají ty štíty brzd řešené. Vpodstatě všecky auta měly ten talíř taky jen zboku a hranu kotoučů odkrytou. A to nejen ty s dutýma chlazenýma kotoučema. Tak snad to bude ok. Nedostane se tam kamen, nebude se tam držet bordel, jeden štít jsem měl stejně probroušený od incidentu s čepem ... co už no
A schválně, měnil někdo šrouby co drží spodní rameno k nápravnici ? Jen jeden prstíček tam strčíme než se ohřejeme ...
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: pon zář 19, 2011 09:44
od dvk
Auto konečně zase jezdí, na fotce aktuální stav
Nárazník je v dílně, frézuju díry pro mlhovky. Geometrii mám seřízenou tak nějak plusmínus akorát sbíhavost, během týdne musím někam do servisu to doladit. První pocity z tvrdých pružin a testovacích 50km - paráda !! V zatáčkách to sedí jak přibité, tolik se to nenaklání, pocitově mi to přijde trošku víc nedotáčivé - ale spíš to možná bude tou rychlostí. Uvidím až se udělá geometrie a zadní náprava se stabíkem
Přítelkyně snese dost, ale včera poprvé řekla, že jedu v zatáčkách rychle ... prostě člověku to nepřijde a kde předtím jezdil 70 teď jede vpohodě 90-100.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: úte zář 20, 2011 12:22
od dvk
Hurá, geometrie udělaná, půl hodinky a bylo hotovo ! Taky jsem byl náležitě vybaven Cčkovýma vymezovacíma podložkama, kalkulačkou a lístkem s hodnotama ...
Borec na to hleděl a že to nepude. Tak říkám pude, navěšte na to ty cajky, hlavně to změřte a zbytek si udělám. Furt cosik mlel o muzeu a jestli to jako zakonzervuju jako veterána a furt, to nepude, to nepude ... ale šak co se bojíš, podej 19 klíč a šupleru a jdem na to. Naměřil úhly, tužka a papír, spočítal jsem podložky, borec se jenom usmíval a kroutil hlavou. Povol to tam a tadyk, nastrkej to tam ... změřili jsme to podruhé, úhly seděly +- 10''. Borcovi spadla čelist a blekotá "za to by vám Putin dal medaili". Udělala se sbíhavost a autí lítá zase jak za mlada. Když jsem odjížděl tak říkám že aspoň může v hospodě machrovat, že udělal geometrii na žigula. Tak že prý jo, že to mu nikdo neuvěří
Byl jsem trochu nervózní, protože jsem předek pružinama přizvedl a nebyl jsem si jistý, jestli na tom půjde geometrie udělat. Nakonec úplně vklidu, všecko šlo vpohodě nastavit, tlumiče taky nikde nebouchají a auto sedí jak přibité. Takže zatím maximální spokojenost ...
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 08:18
od dvk
Pod dvou letech mám konečně předek hotový podle mých představ. Dvě fotky z katalogu pro západní trhy
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 08:33
od FOMA
Jako by to zavánělo Nivou
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 09:44
od Jelen
Konečně auto, který se neplazí v prachu po zemi
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 10:44
od Hurikán
Můj názor je ten, že fotky jsou pěkné a auto vypadá docela zajímavě. Určitě to muselo dát hodně práce. Ale po pravdě řečeno - jezdit bych tímhle zcela jistě nechtěl. Těžiště je hrozně vysoko a tudíž na pěkně svižnou jízdu po silnicích a zejména vlásenkách to určitě není. Ale do lesa je to asi dobré.
Hlavní ale je, že je spokojený majitel.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 11:09
od dvk
Hurikán píše:na pěkně svižnou jízdu po silnicích a zejména vlásenkách to určitě není
To bys právě čubrňel, jak se s tím dá jezdit svižně
V zatáčkách to sedí jak přibité, díky pružinám z Volhy a novým tlumičům se auto tolik nenaklání, tam kde jsem předtím musel brzdit na 70 jedu nyní 90 vpohodě. Úplně na hranice zase auto netlačím, mám to na denní ježdění, tak ať to taky chvíli vydrží. Předek se zvedl o cca 5cm, což není zase tak tragické, daleko víc to působí opticky díky mlhovkám a RZ v nárazníku - nic netrčí dospod. Auto nestavím do lesa, na to mám UAZ, spíš jsem se snažil o lehounkou úpravu vzhledu, když už jsem celý předek dělal. Někomu se líbí snižovat, mě zas sedí zvedlé. Taky proto, že mám zatím garáž dost nadivoko a vysoký přejezd - pravidelně jsem bouchal prahama.
Teď je na řadě zadní náprava, s novýma ramenama budu montovat zadní stabilizátor, tak uvidím o kolik se změní jízdní vlastnosti potom.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 21:56
od Hurikán
Jako hádat se samozřejmě nebudu, neboť jsem tím nejel ani před ani po, takže nemůžu soudit. Ale z logiky věci a zákonitostí fyziky se mě to moc nepozdává. Z osobní zkušenosti s jiným typem vozu vím, jaký obrovský je rozdíl mezi standardním továrním podvozkem a továrně sníženým podvozkem Cosworth (na jednom modelu auta) I v případě instalace širokých gum na standardní podvozek a obutí "balónů" na Cosworth je mezi auty tak nebetyčný rozdíl, že by jeden nevěřil.
A u mé 05 došlo po montáži nižších pneu a tím i lehkému snížení auta taky k výraznému pokroku v jízdních vlastnostech. Faktem ale je, že auto provozuju výhradně na asfaltkách a dost často jej ženu v zatáčkách do extrému. Zatím mám náhradních dílů dost, tak si to můžu dovolit.
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: stř říj 05, 2011 22:08
od Cory
Hurikán píše:Zatím mám náhradních dílů dost, tak si to můžu dovolit.
Jahoda iste rada poskytne nejake ND, však?
Re: Tomáš - VAZ 21044i "Vážka"
Napsal: čtv říj 06, 2011 09:24
od dvk
Hurikán píše:po montáži nižších pneu a tím i lehkému snížení auta taky k výraznému pokroku v jízdních vlastnostech
No, to je ale právě ta otázka, jestli ke zlepšení přispělo víc snížení těžiště (když střelím tak o +-4cm?) nebo to, že jsou pneu tužší a oproti balónům tolik neplavou. Analogicky s tím Cosworthem, jak píšeš, že i balóny na upraveném podvozku jsou pořád o hodně lepší než std. nesnížený podvozek. Když předpokládám, že na balónech se auto určitě alespoň o trochu zvedne a určitě ten sportovní podvozek nebude jen o samotném snížění, opět mi z toho vychází že hlavní podíl má podvozek jako takový než výška těžiště.
No ale ať nezabřednem do akademické debaty
Rozhodně se taky přít nebudu, pro mě je to víceméně alchymie a srovnání mám akorát se stavem před, stavem před bez tlumičů (=katastrofa totální) a Cooperovým bývalým autem. Příští rok už snad konečně dovalím na nějaký sraz, tak to vyzkoušíme naživo.