Stránka 19 z 124

Napsal: pon srp 30, 2010 10:28
od radek mb
Laďuša píše:Vliv člověka na globální změny neexistuje
Ano,modrá,nikoliv zelená planeta 8)

Napsal: pon srp 30, 2010 12:03
od Křečík Barbuška
Radku, už i ty? :koko: :lol:

Napsal: pon srp 30, 2010 15:48
od Veverka
zelvotron píše: přitom toto vozidlo poskytuje tolik jinejch zajímavejch námětů :)
Uveď 8)

Napsal: pon srp 30, 2010 16:09
od Hurikán
Veverka píše:
zelvotron píše: přitom toto vozidlo poskytuje tolik jinejch zajímavejch námětů :)
Uveď 8)
Třeba brouzdaliště pro děti v základní výbavě. :D

Napsal: pon srp 30, 2010 18:06
od Marek
To budeš mít i v Ladě, když projedeš hlubší louží. Volantová tyč není nijak účinně těsněna a valí kolem ní voda jako z konve.

Napsal: pon srp 30, 2010 19:35
od JmJ
Marek píše:To budeš mít i v Ladě, když projedeš hlubší louží. Volantová tyč není nijak účinně těsněna a valí kolem ní voda jako z konve.
mozna do zigula kolem volantove tyce, ale v oktavii II tece voda kolem tesneni prednich dveri jak u ridice tak u spolujezdce a to na to staci stredni dest po dobu 120 minut :-) aktualni zkusenost dnesniho dne :lol:

Napsal: pon srp 30, 2010 20:18
od dmatej
Laďuša píše:Vliv člověka na globální změny neexistuje, takže obhajovat to vypouštěním ňákých plynů je z tutoho hlediska úplně mimo. Jedině kvůli zdraví lidí ve městech bych to byl schopnej pochopit, že ano. Ale nic se nemá přehánět a ono se to přehání.
Ty seš taky dobrej demagog - FIGHT! :twisted: Ty a Hurikán jste provokatéři přímo excelentní :D

Souhlasím s Želvotronem. A i s Markem 8:10.

vik2 - to je sice pěkný, ale pořád to neřeší blbovzdornost a trvanlivost součástek, jak velký "úpadek" bude při zanedbání údržby, špatném zacházení. To je totiž to, co na prvním místě zdegraduje emise a to dost brutálně. Přitom na kontrole se na nic přijít nemusí, protože motor se zkouší bez zátěže. To bych řekl, že je ve výsledku největší slabina malolitrážních motorů s turbem a v podstatě i těch větších. Není stříbrná kulka, vždycky je to v něčem lepší a v něčem horší.
Myslím si, že to nikdo ještě dlouho nerozštípne, jestli je lepší benzín nebo nafta. Obojí má výhody a nevýhody - jen si myslím, že je dobrý o nich vědět.
Na cx nevěřím, moje stará Laďka tuhle pověru dávno a opakovaně prolomila :D

Počet kvaltů převodovky se v kombinovaném provozu projevuje určitě dost zásadně, resp. vůbec zpřevodování. Pokud s Kalinou budu jezdit na čtyřku 50, můžu mít průměr kolem 4.6. Na pětku 70 to bude 5.0, ale na čtyřku 70 5.6. Když se držím kolem 90, Plzeň - Michalovy Hory a zpět mám s průměrem 5.4. Kdybych jezdil na čtyřku, na takovou spotřebu bych se při 90 nedostal ani omylem.

Zkus si to ;)

Jezdívali jsme Sharanem, dost vyběhlým (žral olej po litrech), šestikvalt. O šestým kvaltu jsem klukům řekl já, když jsem se podíval na řadičku :D . Přitom s tím jezdili snad měsíc. Už nevím o kolik, ale poznat to bylo.

P.S.: Do fabie mi neteče, do Kaliny taky ne a do Laďky kolem tyče taky ne, je tam guma :-P . Horší je to u Laďky kolem dveří a oken (myčka je ideální místo pro pozorování těchto jevů) :D

Napsal: pon srp 30, 2010 20:37
od zelvotron
Veverka píše:Uveď 8)
Třeba když sklopíš zadní opěradlo, tak ti začne blikat kontrolka na palubce, sem prvně myslel, že je to nějakej engine failure :koko: . A taky mě štve, že nejde vzhledem k pomalejší reakci plynu dávat meziplyn, což je škoda, jelikož sportovní charakteristika motoru k tomu vybízí :P

Napsal: pon srp 30, 2010 21:05
od Tommel
zelvotron píše:, jelikož sportovní charakteristika motoru k tomu vybízí
:laughing3:

Napsal: pon srp 30, 2010 21:53
od dmatej
Ty se řehníš, ale to auto vydává zvuk jak závoďák, dneska jsem se fakt snažil na jedničku dvojku rozjet co nejrychlejc, a vsadím se, že ta Hodna co jsem jí měl celou dobu za prdelí se rozjížděla lážo plážo a nešla přes 2 tisíce otáček :D

Napsal: úte srp 31, 2010 13:26
od vik2
To dmatej: ja sem se vyjadroval k tomu, ze teoreticky by slo dosahnout spotreby 4,8l/100 s BMW 320i. Diky technologicke vypiplanosti motoru a celeho auta. To ze zivotnost bude mala a nachylnost na obsluhu velka nepopiram.

Navic osobne mam rad starsi auta, ty se jeste delali poctive. 1990-1995 me prijdou jako zajimava volba. Uz je v nich neco modernich veci, ale jeste nejsou jimy precpana

Napsal: úte srp 31, 2010 21:06
od Trevor
vik2 píše:To dmatej: ja sem se vyjadroval k tomu, ze teoreticky by slo dosahnout spotreby 4,8l/100 s BMW 320i. Diky technologicke vypiplanosti motoru a celeho auta. To ze zivotnost bude mala a nachylnost na obsluhu velka nepopiram.

Navic osobne mam rad starsi auta, ty se jeste delali poctive. 1990-1995 me prijdou jako zajimava volba. Uz je v nich neco modernich veci, ale jeste nejsou jimy precpana
Ja so svojim bmw pri tempomate 100km/h idem za 6litrov okamzita, kedze cesta nie je uplna rovina, tak plus minus 7litrov na 100km sa da dosiahnut, ale to treba ist fakt celych 100km plynule bez vecsieho vyuzivania plynoveho pedala :D ..... v reale tazko dosiahnutelne.

320i s priamym vstrekom by to za nejakych 5 nieco tiez vedelo, ale to by boli treba podobne podmienky ako som napisal vyssie.

Napsal: stř zář 01, 2010 15:51
od Saša
Zítra jedu pro naší firmu koupit "Fobiji" kombi (r.v. 2007) 1.4 ... nevím co ale je to diesel 3 válec ! Tož su zvědav jak to pojede a kdy se na tom co podělá .

Napsal: stř zář 01, 2010 16:19
od Marek
Tak konkrétně motory 1,4 TDi moc povedené nejsou. V nízkých otáčkách netáhnou, musíš ji držet kolem 2500-3000 rpm, a ten zvuk toho motoru je tragický.

Tyhle motory nemám rád ani trochu.

Napsal: stř zář 01, 2010 16:24
od Saša
Vybíralo vedení a na návrhy našeho automechanika že je lepší 1.9 nebyl brán zřetel . Zvítězilo vedení a cena . Já u toho nebyl , jen pro něj jedu .
Na co mám kouknout a co se na tam kazí ?