Vládik - Martinova 2101
Moderátor: Moderátoři
Je to nepříjemné, ale řešitelné. Zbytek šroubů odbruš, odvrtej a nahraď novými šrouby, prostrčenými zevnitř ven. Ideální je hlavy šroubů přibodovat, aby se šrouby neprotáčely.Marťas píše:Co mě ale teď víc štve je, že jsem při výměně předních tlumičů urval ty šrouby, co držej tu konzoli. Vůbec nevim, co s tim To je snad na výměnu celýho ramene, co? Poraďte mi prosim někdo, co s tim. Díky
Zmizení spojkové kapaliny
Potřebuju nutně poradit s jedním problémem.
Chtěl jsem teď odjet s autem pryč a zjistil jsem, že pedál spojky je úplně měkký a něco, co se blíží k normální tuhosti se objevilo až v poslední čtvrtině chodu.
Poté jsem zjistil, že v nádobce není žádná kapalina
bohužel předtím jsem auto umyl, takže na zemi si nejde všimnout žádné louže.
Ale šahal jsem na spojkový válec - suchý,
na hadici - suchá
na ten menší váleček u převodovky - suchej
dovnitř to taky neproteklo, tyčka je jen mastná, žádná louže, nic.
Největší prdel je, že zejtra odjíždim pryč
Prosim poraďte mi něco, nebo mě trefí. Díky, zhrzelý marťas
Chtěl jsem teď odjet s autem pryč a zjistil jsem, že pedál spojky je úplně měkký a něco, co se blíží k normální tuhosti se objevilo až v poslední čtvrtině chodu.
Poté jsem zjistil, že v nádobce není žádná kapalina
bohužel předtím jsem auto umyl, takže na zemi si nejde všimnout žádné louže.
Ale šahal jsem na spojkový válec - suchý,
na hadici - suchá
na ten menší váleček u převodovky - suchej
dovnitř to taky neproteklo, tyčka je jen mastná, žádná louže, nic.
Největší prdel je, že zejtra odjíždim pryč
Prosim poraďte mi něco, nebo mě trefí. Díky, zhrzelý marťas
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Kup kapalinu, dolej, odvzdušni a doufej, že to vydrží. Dá se prý jezdit i bez spojky ... mě tedy osobně to řazení bez ní jakž takž jde jen na III. a IV. stupni .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Marťas, zbytečně se podceňuješ
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Pokud mohu poradit tak tam nalej čirou brzdovku DOT 4 . Pomačkej hadičku pod nádobkou ať výjdou bubliny a nech to osudu . Spojka se kupodivu sama odvzdušní . Nejpravděpodobněji se únik zastaví (moje skušenost se spojkou 06) . Kapalina poteče nejspíš do kabiny pod koberec který jí vcucne jako u mne . Za rok to "sluplo" dvě plechovky žluté brzdovky a po nalití čiré se únik po dalším zmizení cca půlky nádobky zcela zastavil . A již asi čtvrtý měsíc ani kapka . Divné , ale pravdivé .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Po detailnějším prozkoumání je to skutečně tak, jak říkal Saša, bohužel jsem jsem už koupil klasickou žlutou brzdovku, tak počkám, až jí tam vyliju, koupím bílou a uvidím.
Nechá se použít třeba tato, o barvě tam nic nepíšou...
Mezitím se objevil další problém se spojkou. Když při nastartovaném motoru sešlápnu pedál spojky, tak cítím, jako by začal brnět, nebo až lehce kopat do nohy. Je to ale cítit jen při sešlapávání a pouštění, při podržení na místě, nebo úplném sešlápnutí to cítit není... Co může být pro změnu tohle??
Přijde mi, že teď zrovna začlo období, kdy si ze mě to auto dělá pr..
Nechá se použít třeba tato, o barvě tam nic nepíšou...
Mezitím se objevil další problém se spojkou. Když při nastartovaném motoru sešlápnu pedál spojky, tak cítím, jako by začal brnět, nebo až lehce kopat do nohy. Je to ale cítit jen při sešlapávání a pouštění, při podržení na místě, nebo úplném sešlápnutí to cítit není... Co může být pro změnu tohle??
Přijde mi, že teď zrovna začlo období, kdy si ze mě to auto dělá pr..
Cinolu, Sheronu a podobným patokům se vyhni velkým obloukem! Použij buď klasiku od Velvany , nebo produkt od ATE.Marťas píše:Nechá se použít třeba tato, o barvě tam nic nepíšou...