Stránka 19 z 23

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř kvě 23, 2012 06:22
od Cory
Neviem ci je uplne dobre simulovat motoru nizku teplotu. Rj potom dava viac paliva, ale urcite tam bude nejake dalsie obmedzenie spojene s nezahriatym motorom (iny predstih, volnobeh atd). Skor by som uvazoval nad väčšími vstrekmi.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř kvě 23, 2012 20:26
od luboš
Já to udělám jen abych vyzkoušel jestli to pojede líp. Potom bych to řešil zvýšením tlaku paliva.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pon zář 10, 2012 22:24
od luboš
Regulátor tlaku mam už hotovej, zvednul sem ho o 0,5Bar. Konečně to šlape jak má a hlavně to pořádně táhne :twisted: .
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7/#DSC00319.jpg
Byl jsem na tuning sraze v Pardubicích tady je pár fotek: http://lubos202.rajce.idnes.cz/Tuning_sraz/#.
Niva je už prodaná do dobrejch rukou :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř led 30, 2013 21:17
od luboš
Ahoj, mám pár nových změn udělal jsem generálku podvozku tady je pár fotek http://lubos202.rajce.idnes.cz/Podvozek/. Další věcí je Turbo fotky tady http://lubos202.rajce.idnes.cz/Turbo_a_Chip/ budu postupně doplňovat.
Hlavu použiju nesníženou 21011 při plnícím tlaku 0,5Bar jsem si spočítal že kompresní poměr přeplňovaného motoru bude 11:1, těsnění použiju nějaké lepší. Samozřejmě budu dělat chiptuning Epromku mam už objednanou :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 31, 2013 06:52
od Luděk Musil
Good & nice job! L.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 31, 2013 09:02
od dvk
Paráda :thumbleft:
Ten podvozek musel dát práce ... spousta krásné pohodové čisté práce :D

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 31, 2013 10:03
od balu
super kara

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 31, 2013 19:58
od Michal2101
Moc pěkný ;) Jsi vážně šikovnej

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte úno 05, 2013 21:43
od luboš
Díky ten podvozek byl náročnej moc mě to nebavilo ležet na zádech a špachtličkou drbat gumoasfalt, dělal jsem i předek ale to sem už nefotil. K tomu turbu už je na motoru, řeším jaké těsnění pod hlavu nechám si ho vyrobit tady http://www.kalina.cz možnosti jsou klasické z nějakého kvalitního německého matroše nebo opláštěné kovem ale mam obavu jak by to těsnilo. Originální těsnění má tloušťku 1,8mm já si nechám vyrobit 2,0mm abych ještě snížil kompresní poměr. Další věc kterou řeším je vedení vzduchu od turba do motoru. Škrtící klapka má vnější průměr 50mm od ní vedla k filtru trubka s průměrem 60mm, mohl bych udělat od turba ke klapce vedení 50mm nebylo by to málo? (zatím nebudu dávat chladič vzduchu vedení bude krátké).
Pokud s tím má někdo zkušenosti uvítal bych nějaké rady :) .

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát úno 15, 2013 19:51
od Veteranista
Z čehopak máš turbo?

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát úno 15, 2013 23:30
od MartasBrno
Jsem zvědavý co na to předstih, resp. oktanový nárok vůči té teplotě směsi.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát úno 15, 2013 23:33
od Cory
Predstih si snad ošéfuje RJ, alebo sa mýlim?

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát úno 15, 2013 23:38
od MartasBrno
Asi nemýlíš, no zajímavé to myslím ještě bude.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: sob úno 16, 2013 22:08
od luboš
Turbo je Garrett T15 používá se pro motory vw 1.9TDI. No a předstih si srovná čidlo klepání, nebo já srovnám RJ :D epromku mam už koupenou 27C512 nemá na to náhodou někdo programátor?
Teplotu směsi budu sledovat přes diagnostiku zatím byla 65° tak se uvidí. Další poznatek těsnění pod hlavu na 1.6 má tloušťku 1,8mm a na 1.7 jenom 1,3mm já budu mít oboustranně oplechované těsnění 1,5mm.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: pát bře 22, 2013 20:27
od luboš
Tak už je to skoro hotové. Mám stažena data z RJ ale co s tím? :D. Program na chiptuning mi našel několik map bohužel nejsou tam hodnoty ani k čemu slouží. Taky jsou http://lubos202.rajce.idnes.cz/123/ netuší někdo co by mohlo být co?