Stránka 19 z 50

Napsal: stř bře 26, 2008 16:17
od Ivo
Mi tu nálepku loni sundala srnka i se sklem. Od té doby ji tam nemám. Ale na novém ji mám a nijak mi tam nevadí.

Napsal: stř dub 09, 2008 06:50
od Michal Pokorný

Napsal: stř dub 09, 2008 13:42
od Cory
Nie som zbehly v rustine, ale vycital som z toho, ze sa to bude dalej vyrabat niekolko rokov, lebo je to lacne.... Ale nedocital som sa o ziadnej modernizacii :mrgreen: :D

Napsal: stř dub 09, 2008 14:39
od Laďuša
Cory píše:Ale nedocital som sa o ziadnej modernizacii
Píšou tam o podmínce mírnýho restajlingu ;)
что если провести небольшой рестайлинг и удержать цену, то жизненный цикл семейства «классики» можно продлить еще минимум на 5-7 лет, а при удачном проекте и на 8-10 лет.
Jestli udělají nevelkej restajling a udrží cenu, dávají tomu 5-7 let, když se to navíc povede, tak 8-10 let :P

Napsal: stř dub 09, 2008 14:44
od Cory
a co motor? :P

Napsal: stř dub 09, 2008 14:45
od Laďuša
Ani slovo, to máš recht. Ale libujou si, jak je to levný auto s motorama 1500 a 1600, takže asi nic :P

Napsal: stř dub 09, 2008 15:17
od Maysner
delat neco s motorama myslim nema duvod. na ty podminky kde to ma jezdit je to ideal

Napsal: stř dub 09, 2008 19:17
od Křečík Barbuška
Obrázek

U tohoto obrázku se mi zastavil dech, ale ta modrá zhovadilost napodobující Warinu? :roll:

Edit, aha ta modrá věc není tématem, co tam všechno píší vyjma výše přeloženého?

Napsal: stř dub 09, 2008 19:25
od Michal Pokorný
Jen se snaž - já to také louskal půl dne :lol:

Napsal: stř dub 09, 2008 19:27
od Křečík Barbuška
Na to nemám buňku, píp. :mrgreen:

Napsal: stř dub 09, 2008 19:29
od Saynerm
nemate nekdo tabulku se znakama ruske abecedy (azbuky) ? ze bych si to taky rad precetl

Napsal: pon dub 14, 2008 14:25
od Cory
fuj :roll: Som rad, ze sa 07 bude vyrabat dalej, ale ak to bude mat taku masku, tak fuj http://images.google.sk/imgres?imgurl=h ... k%26sa%3DN

Napsal: pon dub 14, 2008 14:58
od Křečík Barbuška
Toto na mě vyplivl jakýsi překladač http://perevod.uaportal.com/pragma/onli ... TranTo=Eng takže kdo vládnete imperialistickou řečí, čtětež, píp. :lol:

Renault and AVTOVAZ intend to prolong life of model 2107

francuzskie specialists from a company Renault, which already began to work in a tol'yattinskom factory and in detail to study the pattern of his production, showed rather significant interest to vazovskoy the classics – model of LADA 2107. In their opinion – at this car, on condition of insignificant restaylinga and saving of low price, there are all chances with success to be for sale a few years.

Cars of family of LADA 2107 are very cheap cars by a cost hardly anymore 5 thousand of dollars. Thus, they possess a polnorazmernym basket, by an engine by volume of a 1,5 – 1,6 litre and very simple and by a functional enough construction, Frenches mark.

As in same queue director of analytical agency AVTOSTAT marked Sergey Celikov: “.v present tense largest avtoproizvoditeli outlay many many forces are for creation of successful and sverkhdeshevogo car (low-cost car), while in Russia already many years a just the same machine goes out the enormous drawing. It is thus needed to mark that if «super-deshevye» cars, produced Chinese and Indian avtopromom – it mainly mikrolitrazhki with small sizes is a 3-3,5 meter in length and by the volume of engine a to 1,0 litre. That analogues to our «Oki». And vazovskaya the classics are a valuable city car of overhead segment of class of «V» with the powerful enough engine of volumes 1,5-1,6 l.”

Also added celikov, that if to conduct small restayling and retain a price, the life cycle of family of the «classics» can be prolonged yet minimum on 5-7 years, and at a successful project and on 8-10 years. Thus, this model, due to a low price it is possible with success to sell not only in Russia but also on many developing markets.

Napsal: úte čer 17, 2008 14:13
od Laďuša
http://debates.coches.net/showthread.ph ... 15&page=86
To mě celkem dostalo :mrgreen: Zasloužilý nový veterán pro zasloužilého starého veterána, zajisté je to Geroj CCCP :P

Napsal: úte čer 17, 2008 21:13
od Miči
Pro lidi co imperialistickou řeč neovládají v češtině, kterou vyplivl další z překladačů:

Renault a AVTOVAZ zamýšlet prodloužit život modelu 2107

francuzskie odborníci ze spoleènosti Renault, který již zaèal pracovat v tol'yattinskom továrnì a podrobnì studovat vzor jeho produkce, ukázal spíši významný zájem vazovskoy klasika – model LAD 2107. V jejich názoru – v tomto vozu, pod podmínkou bezvýznamného restaylinga a šetøení nízký ceny, tam jsou všechny šance s úspìchy být na prodej pár let.

Vozy rodiny LAD 2107 jsou velmi levný vùz cenou stìží ještì 5 tisíc dolarù. Tak, oni mají polnorazmernym koš, motorem objemovým 1,5 – 1,6 litr a prostinký a funkèní dost stavby, Frenches znaèka.

Jako v stejné frontì øeditel analytické agentury AVTOSTAT znaèený Sergey Celikov: ".v pøítomný èas nejvìtší avtoproizvoditeli výdaj mnoho mnoho sil jsou pro vytvoøení úspìšného a sverkhdeshevogo vozu (úsporný vùz), zatímco byl v Rusku již mnoho let pøesto stroj jde ven enormní kresba. To je tak potøeboval oznaèit že jestli «super-deshevye» vozy, produkoval Èíòany a indické avtopromom – ty hlavnì mikrolitrazhki s malými velikostmi je 3-3,5 metr na délku a hlasitostí vybaví motorem až 1,0 litr. Ten analogický k náš «Oki». A vazovskaya klasický jsou cenný automobil pro mìstský provoz nahoøe èást tøídy «V» se silný dost motoru hlasitostí 1,5-1,6 l."

Také pøidal celikov, že jestli provádìt malý restayling a udržet cenu, životní cyklus rodiny z «classics» mohou být prodloužené ještì minimum na 5-7 letech, a v úspìšném projektu a na 8-10 léta. Tak, tento model, kvùli nízký cenì je možné s úspìchy prodat nejen v Rusku ale také na mnoha rozvíjeních trhù.


Jinak chlapi rusáci právě eliminovali ty debilní stále rezivějící rožky, prostě vzali flexu a uřízli je lidově řečeno do pr... takže předpokládám, obrovský zájem místních pisatelů o náhradní díly z tohoto modelu: dva přední blatníky a světla, zbytek vysocháme sami no ne? 8) :wink: