Pro lidi co imperialistickou řeč neovládají v češtině, kterou vyplivl další z překladačů:
Renault a AVTOVAZ zamýšlet prodloužit život modelu 2107
francuzskie odborníci ze spoleènosti Renault, který již zaèal pracovat v tol'yattinskom továrnì a podrobnì studovat vzor jeho produkce, ukázal spíši významný zájem vazovskoy klasika – model LAD 2107. V jejich názoru – v tomto vozu, pod podmínkou bezvýznamného restaylinga a šetøení nízký ceny, tam jsou všechny šance s úspìchy být na prodej pár let.
Vozy rodiny LAD 2107 jsou velmi levný vùz cenou stìží ještì 5 tisíc dolarù. Tak, oni mají polnorazmernym koš, motorem objemovým 1,5 – 1,6 litr a prostinký a funkèní dost stavby, Frenches znaèka.
Jako v stejné frontì øeditel analytické agentury AVTOSTAT znaèený Sergey Celikov: ".v pøítomný èas nejvìtší avtoproizvoditeli výdaj mnoho mnoho sil jsou pro vytvoøení úspìšného a sverkhdeshevogo vozu (úsporný vùz), zatímco byl v Rusku již mnoho let pøesto stroj jde ven enormní kresba. To je tak potøeboval oznaèit že jestli «super-deshevye» vozy, produkoval Èíòany a indické avtopromom – ty hlavnì mikrolitrazhki s malými velikostmi je 3-3,5 metr na délku a hlasitostí vybaví motorem až 1,0 litr. Ten analogický k náš «Oki». A vazovskaya klasický jsou cenný automobil pro mìstský provoz nahoøe èást tøídy «V» se silný dost motoru hlasitostí 1,5-1,6 l."
Také pøidal celikov, že jestli provádìt malý restayling a udržet cenu, životní cyklus rodiny z «classics» mohou být prodloužené ještì minimum na 5-7 letech, a v úspìšném projektu a na 8-10 léta. Tak, tento model, kvùli nízký cenì je možné s úspìchy prodat nejen v Rusku ale také na mnoha rozvíjeních trhù.
Jinak chlapi rusáci právě eliminovali ty debilní stále rezivějící rožky, prostě vzali flexu a uřízli je lidově řečeno do pr... takže předpokládám, obrovský zájem místních pisatelů o náhradní díly z tohoto modelu: dva přední blatníky a světla, zbytek vysocháme sami no ne?