Stránka 177 z 342

Napsal: ned kvě 08, 2011 16:19
od Crocodile
ještě navážu na ty vlajky, v Chocni jsem dneska viděl vlajky na několika budovách, pár fotek z dnešního dne v Chocni
http://crocodile.rajce.idnes.cz/Den_vit ... 080389.jpg

Napsal: ned kvě 08, 2011 16:40
od Křečík Barbuška
Pěkné fotečky :thumbleft: .

Napsal: ned kvě 08, 2011 16:55
od Crocodile
odehrávala se tam scéna podle skutečných událostí, v Chocni asi 5. května už vysely v oknech vlajky, ve městě se nacházeli partyzáni skupiny Krylov (část z nich ruští výsadkáři-razvědčici, zbytek utekl z německého zajetí), příslušníci revoluční gardy sehnali také zbraně. Ráno toho dne byl na nádraží zastřelen výpravčí za neuposlechnutí, v průběhu dne byli další 2 lidi u nádraží zastřeleni. Během dne přijeli němci z posádky ve Vysokym Mýtě, na náměstí zastavili, šli na radnici, tam zastřelili velitele místního četnictva. Poté opět odjeli.
Celkem za léta války zemřelo asi 100 choceňských občanů. Na trati v posledních dnech od Chocně do Pardubic byly na několika místech narušeny koleje a němci už je nestíhali opravovat.
Dneska byla i odkryta pamětní deska veliteli četnictva.

Napsal: ned kvě 08, 2011 17:52
od Michal Pokorný
Věřím, že některým jedincům by příjezd takového vlaku způsobil psychické problémy :mrgreen:
http://www.k-report.net/discus/obrazky/43/30/564330.jpg

Nejedná se o žádnou historickou jízdu, jak by se mohlo zdát. Je to běžný rychlík R 1163 (Ústí n.L. - Děčín - Česká Lípa - Liberec) , resp. jeho náhradní souprava pro úsek Ústí n.L. - Děčín.

Ona hrozící redukce osobní železniční dopravy bude pro ČD dar z nebes.

Napsal: ned kvě 08, 2011 17:53
od Raduz
Pozvánka do Lužné.

Napsal: ned kvě 08, 2011 19:23
od plavec

Napsal: ned kvě 08, 2011 20:05
od Michal Pokorný

Napsal: ned kvě 08, 2011 21:25
od Laďuša
Michal Pokorný píše:Věřím, že některým jedincům by příjezd takového vlaku způsobil psychické problémy
http://www.k-report.net/d...3/30/564330.jpg
Teda, ale to je hanebně vyšisovaný. Když jí takhle vyparádili, vypadalo to famózně. Ale i teď, prostě má to něco do sebe.

Michale, sice ty označení od KŽC jsou poněkud fiktivní (třeba klatovská 831.117 (ta s oranžovým proužkem, její fotka existuje i z Roudnice) nikdy starý označení neměla, měla dostat M262.1022, ale rekonstrukce proběhla v době opouštění Kryšpína a rovnou vyjela jako 831.117), ale lepší než autogen. O tej provozuschopnosti v KT je to takový ehm, páč provozuschopný stroje (až na 831.043 ČD) od nás KŽC koupili eště v době jejich provozu a tak jejich poslední výkony byly vlastně v pronajmutí. Jednalo se o 831.167 a mojí oblíbenou 187. Čert ví, co s nima bude. A to chlubení se zachovalým interiérem bez modernizačních zásahů - tak to v KT měly všechny. Takovej krásnej, čistej a útulnej interiér už asi v běžným provozu nebude...

Napsal: ned kvě 08, 2011 21:48
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Čert ví, co s nima bude
No, jestli už je čerti nemají na paškálu :mrgreen:
Mimochodem, K-L už dlouho neukázal oblíbené video

Jinak toto taktéž vypadá působivě 8)
http://www.k-report.net/discus/nahledy/550008.jpg
-takto bez popisu by se člověk až lekl

Napsal: pon kvě 09, 2011 15:39
od Luky
http://www.novinky.cz/ekonomika/232855- ... jizdy.html
Poprosil bych experty na slovo vzaté, aby se k tomu vyjádřili :wink:

Napsal: pon kvě 09, 2011 15:44
od vodis
Michal Novotný: Ono redukce osobní dopravy bude dar z nebes pro ČD Cargo. jednak bude víc volných tras pro náklad, no a taky přibydou volní fírové. Přeci jen věková struktura ČDC v profesi strojvedoucí je dost hrozná... 8)

Napsal: pon kvě 09, 2011 18:50
od Laďuša
Luky píše:Poprosil bych experty na slovo vzaté, aby se k tomu vyjádřili
No copa by jsi chtěl slyšet? :D Pár starých Honeckerů řady B nahradí pár starých rakouských vozů řady Bmz :lol:
Nestuduješ tuto téma, viz 22. březen :P Vozy na podobný úrovni už u nás jsou, žádný razantní zvýšení komfortu se čekat nedá, dřevěný lavice už se u nás dávno neprovozujou. No jo, ale média, navíc když o tom nic neví, z toho zase dělají senzaci.

Ten článek taky stojí za to:
6 míst v kupé je sice pravda, ale píšou to, jako kdyby šestimístný kupé u nás neexistovalo. Když neni nával, je to asi i fajn (ale komu v takových situacích vadí volný místa vedle?), na druhou stranu to všichní ocení u plných vlaků a nebo třeba sedmičlenný skupiny.
A polohovatelný samostatný sedáky - tak to je kolikrát i u nás v osmimístných kupé, to jako má bejt převratná novinka nebo co?
Lepší nastupování nevim, schody tam jsou furt, ale pravda, dveře můžou bejt širší než klasický zlamovačky.
průchod mezi jednotlivými vozy usnadňují posuvné dveře opatřené madly
A tady máme nejlepší hlod, z toho jsem eště teď pod stolem :mrgreen: Zajímalo by mě, jak si jako myslí, že to je teď u našich vozů :lol:

Závěrečnej hlod je ten o pendolínu: prej výklopnej vlak :lol:

Zajímalo by mě, kdy pisálek jel naposled vlakem.

Napsal: pon kvě 09, 2011 21:50
od Křečík Barbuška
Mno, má poslení zkušenost, jel jsem z Pardubic do Brna EC, jel Taurus a vozy OBB. Vstupní dveře nic moc, ulička značně opotřebená, madla oprýskaná, šestimístná kupé luxusní, nejlepší ve kterých jsem kdy jel. Snad jen opěrky hlav byly trošku nic moc neb kebuli rád opírám o bočnici. Každopádně lepší než tuším nějaké Amz xxx, které rozlišuji na modré a červené. V těch modrých se dobře leží přes sicny když je kupé volné, číslo za tím Amz si nepamatuji, až to hodí do Najbrtu budu ztracen :mrgreen: .

Napsal: pon kvě 09, 2011 21:56
od Laďuša
No jo, já nejsem režijkář, takže si užívam převážně velkoprostorových vozů řad Bt278 a Bdt279, případně B. Do tý vyšší ligy nastoupim vyjímečně :D
Nicméně, možnost opření hlavy do strany považuju za jeden z nejdůležitějších parametrů pohodlí a musim bohužel konstatovat, že čim mladší a modernější vůz, tim je to horší. V tutom ohledu prostě vládne stará škola, co já si počnu, až mi ty honeckery hodí do šrotu? :lol:

A když tak čtu Amz, tak ty nam jezdíš i první třídou?

Napsal: pon kvě 09, 2011 21:59
od Křečík Barbuška
Kulový první třídou, já mám nárok jen dvojku, zas tak zasloužilý nejsem :D . Možná to bylo Ampz, vím já?