Stránka 175 z 342

Napsal: čtv kvě 05, 2011 08:58
od Laďuša
Zavolat si můžou, ňáká záloha bejt musí. Ale je to jedna dvě mašiny, nelze mít náhradní na každej vlak. No a než nafta dojede, než zase přijede (navíc jsou eště pomalejší a míň výkonný, než elektrický, takže se to taky ne vždycky vyplatí. Záleží, co se stalo, no.

Napsal: čtv kvě 05, 2011 09:28
od Teepee
plavec píše:Kuřáci venku kouřili a ospalci dospávali ve vlaku :D Porucha trakčního vedení tam píšou. Co tam pořád kdo dělá, dyk to nejni možný. V neděli jsem byl v Praze a tam každou chvíli hlásili zpoždění (dost velký) některých vlaků a jako důvod udávali "Výpadek elektrického proudu" . Nevyznám se v tom, ale není lepší v těhle případech aby si zavolali do depa a poprosili o naftovou lokomotivu, pokud teda nějakou mají "skladem" ? Vždyť se jim to zpoždění každou minutou prodražuje. :?
Nesmíte zapomínat, že při výpadku proudu je v Praze problém, tože tu máme třeba elektrické výhybky, žárovky v návěstidlech a tak. :wink: :lol:
Zkrátka nebylo by to poprvé, kdy ZABZAŘ díky nějakému výpadku ochromilo v půlce Prahy dopravu.

A pokud jde o naftovou lokomotivu, tak zrovna včera jsem koukal na hlavním nádraží, že ho opouští tak cca 6 vlaků za 15 minut?

Napsal: čtv kvě 05, 2011 10:19
od Laďuša
Koukej, Michale, na co jsem narazil: http://archiv.karel-loko.net/zelakce/051007.htm :)


Jo a eště něco. Vedle Kultovních aut ČSSR existuje taky kolekce Lokomotivy světa: http://amercom.cz/lokomotivy.htm
Polácí jsou zase napřed, ale vypadá to, že tady je sled modelů stejnej: http://amercom.com.pl/strony.php?kod=kls
Nu a jak to vypadá, těch modelů bude taky dost: http://modeltrains.99k.org/trains.html

Je to ve velikosti N (1:160). Já jsem si pořídil zatim jenom lokomotivu Ty5 PKP, který jezdily u nás jako 555.1. Vzhledem k tomu, že jde o lokomotivy celýho světa, tak mě jich moc neoslovuje. I když v tom plátku může bejt i něco zajímavýho.

Napsal: čtv kvě 05, 2011 10:51
od Teepee
Laďuša píše: Vzhledem k tomu, že jde o lokomotivy celýho světa, tak mě jich moc neoslovuje. I když v tom plátku může bejt i něco zajímavýho.
Takhle to vidím i já, bohatě mi stačí kolik peněz vyhodím za Kultovní auta. Zahraniční lokomotivy mě až tak neberou.

Napsal: pát kvě 06, 2011 15:19
od Laďuša
Tak, aby jste viděli, že i na mojí trati se občas něco přihodí, tak tady máme jednu skoro aktualitku:
http://www.cd.cz/cd-online/vyluky/mimor ... ?mimo=3292

Obrázek

Ňáká Plechovka asi trošku zahořela, snad se mi něco podaří zjistit.


ÚPRAVA:
Rychlík 38120 statečně stahuje: :lol:
Obrázek

Napsal: pát kvě 06, 2011 18:39
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Koukej, Michale, na co jsem narazil: http://archiv.karel-loko.net/zelakce/051007.htm
Jojo, tyto jeho stránky znám. Mimochodem dnes jsem pana M. zahlédl v Lovosicích na nádraží a pak i v Litoměřicích na horním 8)

Edit : Laďušo, mrkni na tu společnou fotku - první řada , čtvrtý zleva, to je ten pan Prášil co jsem o něm onehdy vyprávěl - jezdil s párou z Lovosic na Chotiměř.
Kdysi vystřídal dědu na starostovské židličce :lol: v Siřejovicích. Když děda zemřel tak ho táta ukecal k "řečnění" na pohřbu. Pak bylo doma takové sezení, které se značně protáhlo. Když se drtivá většina lidí vytratila, zůstali v podstatě jen ti, kteří už nemohli chodit :mrgreen: Mezi nimi i pan Prášil, který spustil železniční vyprávění - od jeho začátků u drah až po konec jeho železniční kariéry. Toto vyprávění nebralo konce a díky pokročilé alkoholizaci docházelo i k úsměvným okamžikům.
Třeba , když strýc dotáhl nějaký atlas československých lokomotiv, tak pan Prášil, přesto že knihu držel vzhůru nohama, stroje poznával a vyprávěl, kde který jezdil :lol:

Napsal: pát kvě 06, 2011 22:56
od plavec
Ta mapka je pěkná, nejni tam skoro žádná červená šipka, tak Ti co nadávají, že vlaky mají každou chvíli pořádnou sekeru se můžou podívat. Zpoždění do 5ti možná 10ti minut neberu jako nic drastickýho a to se nechá v pohodě stáhnout :)

http://www.youtube.com/watch?v=y4G-p6fU ... re=related Úplně mě jímá hrůza Brrr. :?

Napsal: sob kvě 07, 2011 14:01
od Crocodile

Napsal: sob kvě 07, 2011 16:10
od Laďuša
Hehe, docela by mě ovšem zajímaly podrobnosti. Třeba jestli tam má CZ LOKO ňákou základnu na opravy a nebo tam tady ocaď posílá ňáký nový prvky k přestavbě. Nebo že by to snad tahali sem? To se mi moc nezdá.
Jo a taky je dobrej ten překlad ČMEZ 8) Asi to překládal nedrážně zaměřenej člověk. No ale poprvý se trefil dobře :lol:

A tak jsem malinko rychle hledal a ten obrázek asi bude dost orientační: http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=314172 To bude něco jako ty čmelácí v Litvě.
http://www.czloko.cz/cz/novinky/tiskove ... rusku.html

Napsal: sob kvě 07, 2011 17:09
od Crocodile
myslim si že díly vozili z ČR do Minska a pak modernizovali u nich.
Něco podobnýho se plánuje v Rusku
http://www.irucz.ru/cz/zpravy/1-/102000 ... lokomotiv/

Napsal: sob kvě 07, 2011 19:27
od Laďuša
Dneska jsem se chtěl svézt parním vlakem, nicméně po analýze jeho časových plánů a mých časových plánů jsem akci zredukoval na kouknout se na páru a jiný vláčky. Volba prvního fotofleku byla mojí chybou, nicméně můžu si z toho vzít jedině ponaučení pro příště. A to, že se jelo tendrem napřed, nebylo mojí chybou a ponaučení si z toho brát nikdo nebude :lol:
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Zeleznice_ ... _7.5.2011/

Napsal: sob kvě 07, 2011 19:34
od Křečík Barbuška
Nádherné fotečky 8) .

Napsal: sob kvě 07, 2011 20:48
od Crocodile
a proč jsou na tý tramvaji obě vlaječky český? Hodila by se tam víc i jiná vlaječka.

Napsal: sob kvě 07, 2011 20:50
od Křečík Barbuška
Crocodile píše:Hodila by se tam víc i jiná vlaječka.

Evropské unie? :mrgreen:

Napsal: sob kvě 07, 2011 20:53
od Laďuša
Naštěstí aspoň na prostředkach MHD jsou jenom český vlajky. Přece jenom v květnu to jezdí od prvního celej tejden s vlajkama.