Stránka 18 z 31
Re: Majova 2172
Napsal: čtv zář 08, 2011 06:40
od Patrac
Majo píše:blatniky vraj vyklepat, tak uvidime
Blatníky vyklepat.. vyklepal bych pojišťováka..
Re: Majova 2172
Napsal: sob črc 28, 2012 17:55
od Majo
Re: Majova 2172
Napsal: čtv zář 20, 2012 06:02
od Wolfhunt
Ahoj, Majo,
potreboval by som radu od skusenejsieho a azda prveho prioristu na Slvoensku
Blbne mi osvetlenie SPZ na kufri - ako sa k tym ziarovkam dostanem? Mam vykuchat zvnutra 5-tych dveri ten plast alebo je nejaky iny grif? U tatka na Kaline to je lahke, na Priore sa mi podarilo akurat tak uvolnit tie svetla - teraz hrkaju, ale neviem ich dat dole... Dakujem
Re: Majova 2172
Napsal: čtv zář 20, 2012 11:21
od +Stano-
Musíš uvolniť ten plast v kufri, netreba nič šrobovať sa mi zdá, je to len prichytené pomocou tých umelohmotných štuplíkov a zvnútra sa už pekne dostaneš k žiarovkám.
Re: Majova 2172
Napsal: pon zář 24, 2012 08:07
od Wolfhunt
No super, vrela vdaka. Takze buduci vikend idem davt dole ten plastovy bazmek. Stano, vedel by si poradit, ze z ktorej strany zacat s tym oddelovanim - to vies, ja by som bol schopny to i vylomit, ale potom by to tam uz tak pekne nedrzalo
Vdaka!
Re: Majova 2172
Napsal: pon zář 24, 2012 08:55
od Majo
neboj sa toho, ono to spadne skoro samo nech zacnes kdekolvek...
Re: Majova 2172
Napsal: čtv zář 27, 2012 07:42
od Wolfhunt
Re: Majova 2172
Napsal: ned led 20, 2013 18:53
od Majo
Tak odisli stierace. Najprv som podozrieval ze odislo rele z feldy, ale po premerani som zistil, ze stava ide az po motorcek stieracov. Tak sa mi do toho nechcelo, ale musel som odstrojit polku motoroveho priestoru aby som sa k tomu dostal a motorcek vybral. Najprv som ho chcel nahradit motorcekom z klasiky Lady, ale bal som sa, ze to bude pomale a nemotorne. Mam totiz na Priore stierace 55cm a 52cm siroke
Po vybrati som zistil, ze vada je vlastne v tom plaste pod oknom, ktory sa od Slnka zvlnil a ani zdaleka neprilieha k oknu, takze som ho musel dlho presviedcat teplovzduskou, aj tak mi to uplne neslo. Popod neho tiekla voda az do neutesneneho motorceka a ten cely zoxidoval. Kontakty dojazdu boli zas pre zmenu cele od vazeliny. Po vycisteni, vysmirglovani, preletovani kontaktov a premazani opat funguje. A bez fotiek to nejde:
Re: Majova 2172
Napsal: pon led 21, 2013 16:03
od zelvotron
Na prioře není motorek zvrchu zakryt igelitovou kapsou?
Re: Majova 2172
Napsal: pon led 21, 2013 22:18
od Majo
skor takym popoplastom/pologumou na styl stareho zigula. Ale evidentne je to malo...
Re: Majova 2172
Napsal: pon led 21, 2013 23:04
od Roman
Stieracove motorceky su super zariadenia: Prisiel za mnou kolega, ze mu nejdu stierace na Peugeote 306. Ked som otvoril kapotu, skoro som padol na r.. . Mal upchaty odtok z toho priestoru pod pristrojovkou a motor bol komplet pod vodou. Vodu som vypustil, motor vybral, dal som ho na radiator osusit a skoro som padol na r.. druhykrat, po vysuseni, normalne slapal. Samozrejme, som ho rozobral, vycistil a namazal - dodnes slape bez problemu.
Re: Majova 2172
Napsal: úte led 22, 2013 07:34
od Patrac
Roman píše:Stieracove motorceky su super zariadenia: Prisiel za mnou kolega, ze mu nejdu stierace na Peugeote 306. Ked som otvoril kapotu, skoro som padol na r.. . Mal upchaty odtok z toho priestoru pod pristrojovkou a motor bol komplet pod vodou. Vodu som vypustil, motor vybral, dal som ho na radiator osusit a skoro som padol na r.. druhykrat, po vysuseni, normalne slapal. Samozrejme, som ho rozobral, vycistil a namazal - dodnes slape bez problemu.
to bohužel ale nesvědčí o tom jak je super stěračový motorek spíš o tom jaký je majitel uživatel....
Re: Majova 2172
Napsal: pát lis 01, 2013 07:17
od Majo
No, aby to tu neumrelo: Priora uz nejaky ten mesiac stoji, zacala smykat spojka a fakt som nemal chut len kvoli tomu vyhodit cely motor s prevodovkou a zas ho hodit naspat. Aj kvoli tomu co v nom ponachadzal Tommel. Hlavne doteraz bolo cim inym jazdit a to sa postupne preriedilo - na Fiate zacal tiect olej okolo gufier na vackach tak, ze mam zafrkane viko na kufre a to ozaj menit nebudem lebo je tam motor na vymenu - klepe kluka. Na BMW som zodral predne kotuce az na kov - prilis som sa spoliehal, ze sa mi rozsvieti kontrolka opotrebenia a ono je asi vypalena ziarovka
Nove kotuce som sice objednal, ale ktovie kedy pridu a ci ich tam len tak dostanem, kedze som objednal o 4cm vacsie kotuce+strmene a dosticky z ineho modelu, no proste tuning. Niva je v garazi na spalikoch a caka stale bez motora a prevodoviek na novy lak. Takze jedine co mi momentalne normalne chodi je kombik a samara a ja potrebujem tak 3-4 auta v chode aby nam neumrela firma, tak mi nakoniec ta vymena spojky pride najjednoduhsia. Dufam, ze ked vyhodim motor a trochu do neho ponazeram neodveziem ho do zbernych surovin. Drzte palce
Re: Majova 2172
Napsal: pát lis 01, 2013 07:21
od Patrac
takže nic nového pod sluncem
vše při starém.
Re: Majova 2172
Napsal: pát lis 01, 2013 10:22
od Majo
mozno je to poslednykrat co je v priore tento motor:
http://youtu.be/jan3WMJwCBY
totiz ak ho rozoberem a bude na nom cokolvek KO, naspat uz urcite nepojde.