Stránka 18 z 18
Napsal: pon črc 12, 2010 09:49
od irut
Tohle je GLS a plechy teda byly měněný.
Napsal: sob črc 24, 2010 21:54
od irut
Měl bych dotaz. Jak poznám, že jsou čepy v háji?
Abych někde neztratil kolo.
Napsal: sob črc 24, 2010 22:00
od Laďuša
Mě třeba před upadením kola akorát ztuhlo řízení. Nevrzal, neklepal.
Vržou klepou, mají vůle. Horní se dají poznat, když vemeš kolo zezhora a zavergluješ. Vůle je znát. A jinak mi to třeba bylo kontrolovaný, že auto šlo na zvedák, pod čep železná tyč, spustilo se to, aby to na tej tyči sedělo (ne plnou vahou) a pak se hejbalo, zkoumalo.Já bych z toho sice nic nepoznal, ale bylo mi řečeno, že to je dobrý
Napsal: sob črc 24, 2010 22:15
od Jakub Metelka
Mě kolo naštěstí neupadlo ,ale u mě se to projevovalo tak ,ze řízení šlo sice lehce ,ale dělalo trhavé pohyby.Kdyz jsem mel auto na zemi tak to katastrofalně vrzalo i pri zvedani to silne vrzalo
.To co na čepech bylo se nedalo nazvat ani prachovkou
Prakticky jsem řekl to stejné co Laďuša
Napsal: sob črc 24, 2010 22:26
od ger007
napriklad tak ze pri zatoceni sa auto tak zavlni zatocis do lava auto sa zahupe a ides dalej aspon tak sa to prejavuje u mna a smozrejme vrzganie a mlatenie cez diery
Napsal: ned črc 25, 2010 09:08
od rosta
no jednoduše-kolo se uchopí nahoře u hrany blatníku oběma rukama a silně zacloumá k sobě -vůle by měla být cítit-spodní čep dělám tak že zvednu auto heverem a pod spodní rameno dám špalek a potom pomalu zpouštím-až se kolo částečně zatíží tak s ním cloumám od sebe a k sobě a do strany-takhle se dá zjistit vůle ve spodním, horním a řídícím čepu...
Napsal: ned črc 25, 2010 10:47
od Saša
rosta píše:no jednoduše-kolo se uchopí nahoře u hrany blatníku oběma rukama a silně zacloumá k sobě -vůle by měla být cítit-spodní čep dělám tak že zvednu auto heverem a pod spodní rameno dám špalek a potom pomalu zpouštím-až se kolo částečně zatíží tak s ním cloumám od sebe a k sobě a do strany-takhle se dá zjistit vůle ve spodním, horním a řídícím čepu...
Ano to je správný postup jak poznat volný spodní čep . Já podložím spodní rameno přímo za spodní čep dřevěným hranolem a auto na něj úplně spustím . A pak kolem zezdola silně zavergluji (od sebe a k sobě) . Pokud se podloží obě strany najednou jde udělat velmi rychle kontrola celé nápravy protože jsou všechny čepy v odlehčené poloze .
Napsal: stř dub 13, 2011 14:44
od irut
Blikal na mě nějakej žluťák za Starým Hradišti. Kdopak to byl?
Re: Můj kojot (mopadži)
Napsal: ned dub 08, 2012 10:25
od irut
Tak, abych to tu oživil, stále žijem
Momentálně přemýšlím nad renovací disků a výměnou mých BARUM made in Czechoslovakia
Re: Můj kojot (mopadži)
Napsal: pon dub 27, 2020 14:52
od iruttt
Tak jsem se pracně musel znovu registrovat. přidávám nějaké novější foto.
Re: Můj kojot (mopadži)
Napsal: pon dub 27, 2020 15:21
od valda1971
Nóó - oproti prvnímu příspěvku vypadá nádherně !!!
Re: Můj kojot (mopadži)
Napsal: úte dub 28, 2020 11:06
od Hurikán
No Víťo! Parádní práce a ještě lepší foto!
Nevím, jaký jsi měl problém s původním uživ. účtem, ale klidně Ti ho oživím. To není žádný problém.
Bylo by to i lepší, abys tady nebyl rozdvojen jako Jekylle a Hyde.
Re: Můj kojot (mopadži)
Napsal: úte kvě 25, 2021 19:55
od iruttt
Hledám v okolí Pardubic nějakého odborníka přes motor. Kdokoliv kdo dokáže pořádně poladit, seřídit, připravit a ještě neumřel.
Re:
Napsal: stř kvě 26, 2021 20:01
od iruttt
Yellow01 píše:Ten spoj čela s blatníkem ti po nalakování praskne.
Po deseti letech hlásím, nic neprasklo