Stránka 18 z 29

Napsal: ned kvě 31, 2009 07:06
od zelvotron
rudo. píše:ale teraz už nepametám či som cuplík na ZR uvoľnil, alebo zatlačil
zatlačil

Napsal: ned kvě 31, 2009 18:23
od FOMA
kua tak niež tam poidem tak to tak zkusím eště tak,lebo ak je to tak ako tu povedáte - tak ta informácia má cenu zlata :)

Napsal: pon čer 01, 2009 10:01
od rudo.
Veď som sa stým nadrbal kým som na to prišiel :) a kúpil som tak zbytočne hadičku aj regulátor tlaku :cry:
A o tom by mal byť tento klub, o radách a pomoci aj o srande, ale nie o podceňovaní a jalovom mudrovaní. :idea:
Čo sa mňa týka ja som ako doma na Ruskom klube, ktorý musí byť pre každého fanúšika Lady, lahôdka. RU klub je neuveriteľná sila a podpora, ale asi bez zdroja lacných náhradných dielov, by to až taký význam nemalo.

Napsal: pon čer 01, 2009 20:28
od FOMA
Rudo vdaka ti,STK so prešol bez problémov a to odvzdušněnie by tu malo byt vo vetšom rozmere at to každý desiatkar vie :)
Nicmenej aj ja som vymenil regulator :evil: ...ale brzdí to.a to je doležité :twisted:

Napsal: stř črc 01, 2009 09:12
od Čahoun
Tak chlapci, konečně jsem našel odvahu a čas a vyhodil z auta omezovač tlaku brzd zadní nápravy! Čekal jsem zlepšení, ale to co nastalo je BOMBA!!! Stačí poloviční síla na pedál, auto brzdí rázem o 100% líp, zadní kola se ani na mokru neblokují a to jezdím na žiletkách 155 R 13. Kdo chcete,můžete přijet a vyzkoušet, opravdu to stojí zato, mám pocit, že u 2111-ky je omezovač zbytečnej.

Napsal: stř črc 01, 2009 09:19
od Cory
len pockaj, co to bude robit v zime

Napsal: stř črc 01, 2009 09:56
od Majo
cory, neprehanaj... na krabiciach jazdim bez omezovaca roky. Je to vazne strasny skok vpred, na priore o tom tiez uvazujem. V tomto maju verzie s ABS navrch - ziadny omezovac!
Ja ale skor uvazujem zavarit obmedzovac v urcitej polohe - dajme tomu 80percent uciinosti...

Napsal: stř črc 01, 2009 10:00
od Cory
Majo píše:Ja ale skor uvazujem zavarit obmedzovac v urcitej polohe - dajme tomu 80percent uciinosti...
No ved o to ide, aby zadok nebrzdil naplno. Sice, ak su vzadu bubny, tak to nemusi byt az tak zle.

Napsal: stř črc 01, 2009 13:06
od Petr HC
Vážení, POZOR- ať zlepšíte (podle Vašeho subjektivního nebo i objektivního dojmu) brzdný účinek takovouto nebo podobnou "úpravou" , máte v okamžiku, kdy se stanete účastníkem vážnější dopravní nehody zaděláno na obrovský problém. I když byste fakticky zastavili díky této úpravě o pár metrů dříve, pokud dojde k přezkoumání technického stavu Vašeho vozidla, lítáte v tom. Neodborný zásah do brzdového systému - a vina je na Vaší straně.

Napsal: stř črc 01, 2009 13:09
od Patrac
Petr HC píše:Vážení, POZOR- ať zlepšíte (podle Vašeho subjektivního nebo i objektivního dojmu) brzdný účinek takovouto nebo podobnou "úpravou" , máte v okamžiku, kdy se stanete účastníkem vážnější dopravní nehody zaděláno na obrovský problém. I když byste fakticky zastavili díky této úpravě o pár metrů dříve, pokud dojde k přezkoumání technického stavu Vašeho vozidla, lítáte v tom. Neodborný zásah do brzdového systému - a vina je na Vaší straně.
Jakýkoliv zásah do auta a vina je na jejich straně ( větší pneu, elektrony, zásah do brzd, úpravy na motoru a pod...)

Napsal: stř črc 01, 2009 14:29
od zelvotron
Musí se prokázat souvislost mezi úpravou a událostí ;) Navíc se na takovou věc vůbec nemusí přijít, zvlášť když se jedná o míň rozšířený vozidla.

Napsal: stř črc 01, 2009 14:34
od Patrac
zelvotron píše:Musí se prokázat souvislost mezi úpravou a událostí ;) Navíc se na takovou věc vůbec nemusí přijít, zvlášť když se jedná o míň rozšířený vozidla.
ano a taky jde o závažnost havárie a cenu.. když sem se ťuknul s fábií tak nikdo se nepozastavoval nad elektronama a většíma kolama resp 14" diskama kdybych to do něj ale nakulmoval fest a přizabil řidiče už by to asi bylo o něčem jiným... Obecně ale jakákoliv úprava na autě proti předpisům a pojišťovna se z toho bude snažit vykroutit. a věř tomu že si daj práci a najdou si technické údaje a podrobnosti co tam má a nemá být jan aby nemuseli platit. :!:

Napsal: stř črc 01, 2009 15:07
od zelvotron
Jo to souhlas, pojišťovna to je jiná liga, spíš sem to myslel tak, že aby se na to přišlo musí se v tom někdo začít rejt. No nic, těším se na test Čahounovy úpravy :-)

Napsal: stř črc 01, 2009 20:49
od FOMA
Patrac píše:
zelvotron píše:Musí se prokázat souvislost mezi úpravou a událostí ;) Navíc se na takovou věc vůbec nemusí přijít, zvlášť když se jedná o míň rozšířený vozidla.
ano a taky jde o závažnost havárie a cenu.. když sem se ťuknul s fábií tak nikdo se nepozastavoval nad elektronama a většíma kolama resp 14" diskama kdybych to do něj ale nakulmoval fest a přizabil řidiče už by to asi bylo o něčem jiným... Obecně ale jakákoliv úprava na autě proti předpisům a pojišťovna se z toho bude snažit vykroutit. a věř tomu že si daj práci a najdou si technické údaje a podrobnosti co tam má a nemá být jan aby nemuseli platit. :!:

To mě se mnohem víc líbí Majova volba:zavarit obmezovač vo ,,vhodnej polohe,, :twisted:

Hlavný brzdový valec (presakovanie + výmena)

Napsal: úte črc 28, 2009 17:05
od DJW
Moja skúsenosť: prepúštal mi hlavný brzdový valec mezi samotným valcom a posilovačom.

Prvý krok bolo rozobratie a pretesnenie sadou nových gumičiek (cena v bežnom obchode okolo 3€). Závada sa prejavila o týždeň opäť - na vine bol poškodený (vydratý) hl. valec hneď pri posilovači, dalšie pretesnovanie nemalo význam, odporúčam pri oprave rozobrať ho teda na komplet a dôkladné skontrolovanie všetkých podozrivých rýh a podobne.

Objednal som nový valec podľa katalógu na slovlada.sk pod číslom 21080-3505015-00 (cena 30€, mal by byť ten istý ako v Samare), no keď prišiel, zistil som že je trochu iný ako originál (nemal zospodu šrouby s výbežkami) a hlavne že NEPASUJE - štifty na posilovači boli o milimeter širšie a nechcel som so tam rvať nasilu cez závit.

Porovnávaním som zistil, že orig. valec bol totožný s Nivou 1,7 (novší typ, cena 45€), ktorý sadol bez problémov. (Moja kára je 2111.3, 16V, r.v.2002).

Už len pre úplnosť - odporúčam pri tom vymeniť tesnenia medzi nádržkou na brzdovú kvapalinu a brzdovým valcom.