Stránka 18 z 37
Napsal: stř kvě 19, 2010 06:33
od tavri
Mám tu jeden rezervní a v případě zájmu ho mohu věnovat
vypadá takto
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... &start=180
tedy stejně jako v mé desině, jen by bylo nutné zaslepit ten malý otvor
Napsal: čtv črc 01, 2010 21:56
od Michal Novosad
Slyšel jsem, že ty nádržky ale nejsou zaměnizelné, prý jsou jinak vývody. Ta na čidlo je o cca 100 kč levnější
Asi ji budu muset pořešit, protože jsem dnes slyšel kolem víčka jemné syčení. Kapalina se ale neztrácí . Možná bude špatné jen to víčko
Napsal: pát črc 02, 2010 13:04
od plavec
Michal Novosad píše:Slyšel jsem, že ty nádržky ale nejsou zaměnizelné, prý jsou jinak vývody. Ta na čidlo je o cca 100 kč levnější
Asi ji budu muset pořešit, protože jsem dnes slyšel kolem víčka jemné syčení. Kapalina se ale neztrácí . Možná bude špatné jen to víčko
To ano, ale pak musíš dokoupit to čidlo zvlášť. Zaměnitelné ale normálně jsou.Měl jsem s čidlem a dal jsem novou bez čidla.
ad Vývody: jde jen o hadičku k radiátoru topení, ta je u bandasky čidlem vedena zadem, ale u tý bez čidla jsem vzal nůž a proříznul ten černej koberec a musel ji přivest k bandasce zepředu- chcete-li zleva. Ta bez čidla má dva tenčí vývody pod sebou vlevo nahoře. Vpravo nemá žádný.
ad to víčko: to si vzpomínám zas na to jak jsem ho chtěl na Koněvce nový a prodavač mi povídal: "Teprve třetí? To je dobrý, lidi jich koupili i deset a stejně to nevyřešili. " A pak si vemte jaký kvality ty auta a věci jsou...
EDIT: Ještě obrázky jakže ty bandasky ty vývody maj. (pro ty co muj výklad nepochopili)
Napsal: stř črc 28, 2010 23:46
od dmatej
Kurňa vezmu chemopren, necham to den vyzrát a je pokoj
Napsal: sob zář 18, 2010 07:44
od plavec
Radiátor topení- jak k němu vedou hadice? Z horního nátrubku k termostatu a z dolního nátrubku do plechový trubky k vodní pumpě?
Stalo by se něco kdybych to zapojil naopak? A lpg směšovač je taky jedno jak zapojím? (rozuměj, že jej zapojím na tyhle dvě hadice)
Napsal: sob zář 18, 2010 19:04
od Saša
Pokud má radiátor topení kohout tak do jeho okruhu reduktor LPG nejde zapojit .
kohout topení ne
Napsal: sob zář 18, 2010 19:12
od plavec
Saša píše:Pokud má radiátor topení kohout tak do jeho okruhu reduktor LPG nejde zapojit .
Desítka nemá kohout topení, tam to teče pořád stejně.Je tam klapka, která přepíná teplej- studenej vzduch. Tu klapku mj. řídí motorek, ten byl nefunkční, takže po výměně motorku to topí i "chladí" . Ovšem předchozí povozník nechtěl nic rozebirat,tak radši vyrval hadici a učinil tak radiátor nefunkčním. O tom jsem tu myslím někde psal (asi téma Kočkolap 111)
Reduktoru je v tomhle případě jedno kterou hadici kam připojím?
Napsal: sob zář 18, 2010 19:23
od Saša
plavec píše:Reduktoru je v tomhle případě jedno kterou hadici kam připojím?
Zapoj ho raději na spátečku odebírá totiž dost tepla
Napsal: sob zář 18, 2010 19:38
od plavec
Saša píše:plavec píše:Reduktoru je v tomhle případě jedno kterou hadici kam připojím?
Zapoj ho raději na spátečku odebírá totiž dost tepla
No v předchozím voze mě to plynaři zapojili tak, že jednu hadici z reduktoru zapojili na přivod k topení a druhou hadici na zpátečku. tak jsem to udělal taky tak.
A takhle ohnutá hadice vadí?
Napsal: ned zář 19, 2010 18:27
od Saša
plavec píše:No v předchozím voze mě to plynaři zapojili tak, že jednu hadici z reduktoru zapojili na přivod k topení a druhou hadici na zpátečku. tak jsem to udělal taky tak.
Né že by to nefungovalo , ale připravuješ se o teplo . Reduktor má výrazně nenší odpor pro vodu než radiátor a voda raději poteče cestou menšího odporu .
Napsal: ned zář 19, 2010 19:06
od plavec
Saša píše:plavec píše:Reduktoru je v tomhle případě jedno kterou hadici kam připojím?
Zapoj ho raději na spátečku odebírá totiž dost tepla
Jinýmy slovy:to bude trochu míň topit, nebo to začne topit až po delší době od výjezdu? Co s tou ohnutou hadicí,mam to tak nechat?
Napsal: ned zář 19, 2010 21:08
od Saša
plavec píše:Jinýmy slovy:to bude trochu míň topit, nebo to začne topit až po delší době od výjezdu? Co s tou ohnutou hadicí,mam to tak nechat?
Toť otázka . Radiátorem bude proudit pomaleji voda . Patrně se bude za mrazu pomaleji ohřívat a pak bude i míň topit .
Pokud ta hadice není z výroby ohnutá (kolínko) tak se vlivem teploty asi v místě ohybu zbortí a udělá to škrtící ventil . V takovémto případě se do hadice dává nerezová pružina která zabrání zborcení hadice .
Napsal: ned zář 19, 2010 21:13
od Křečík Barbuška
Jestli jsem to správně pochopil, tak má plavec reduktor paralelně k topení. U sedmy tomu mám také tak a topí mi to v pohodě, dalo by se říci, že topení je vysoce výkonné a nezvladatelné, tak jak tomu u krabic bývá
... plavec ovšem nemá krabici
.
Napsal: ned zář 19, 2010 21:14
od plavec
Saša píše:Pokud ta hadice není z výroby ohnutá (kolínko)
To rozhodně není. Takže radši hadici zkrátit, než očekávat nějaký problémy v zimě?
EDIT:
KokoLoko: Pochopil jsi to správně. A souhlasím s Tebou hradní střela netopila tak špatně, tady to bude asi totéž.
Napsal: pon říj 04, 2010 19:37
od mirozv
Už som si myslel, že mám bezproblémová vazidlo, ale asi začímajú problémy. Ráno som si všimol mokro vpravo vpredu pod vazidlom. Keď som pozeral chladič, tak tam okolo toho vypúšťacieho kohúto bolo mokro. žeby prepúšťal? ( ide o VAZ 21103 1,5 16V r.v 2003)