Stránka 18 z 34

Napsal: pát črc 30, 2010 21:04
od Majo
neboj, v kazdej garazi jeden mam :mrgreen:
ale to skor tommel bude potrebovat ked budu z webrov vyletovat horiace kaluze benzinu :lol:

Napsal: pon srp 02, 2010 06:50
od Cory
Neboj, riadenie budes mat hotove raz dva, ja som ho robil 2 dni a to som si musel vyrabat pripravky na geometriu :mrgreen:

Napsal: pon srp 02, 2010 10:14
od Majo
no mne to tiez zabralo cele dva dni :mrgreen:
Asi to bude tym, ze som najprv musel rozobrat Nivu, vytiahnut z nej servo, zistit, ze do kombika absolutne nepasuje a naprat ho tam napriek tomu :mrgreen:
Takze kombik bude mat posilovac, vyziadalo si to sice nejake obete, ale hadam to za to bude stat(mozno budem mat konecne sancu na jazde zrucnosti) :lol:

Z origo domceka riadenia trci do interieru len hriadel, u serva je to dost velka cast domceka, takze som musel poriadne zvacsit dieru v karoserii. Snazil som sa to nepresvihnut a nespravit moc velku, tak som to vyrezaval a priklepaval postupne, preto to spociatku vyzeralo dost hardcorovo. Aby domcek na servo sadol, musel som aj trochu preklepnut nosnik, pretoze sa do neho zapieralo/zhruba v mieste, kde je drziak spojkovej trubky/hadice - zvrchu/. Brzdovy posilovac sa tam samozrejme nezmestil, u Nivy je to riesene konzolou a Samarackym vykonnejsim posilovacom, ja som to riesil trochu jednoduhsie, hlavne z casovych dovodov. Dalsi dost velky problem - brzdovy pedal, nezmestil sa popri klbe na hriadeli k volantu - upravit, preklepnut, zvarit..... Snad raz niekde na dialnici nestupim do prazdna :weedman:
Tyc volantu, coho som sa najviac bal bol najmensi problem - u Nivy je sice dlhsia ale je teleskopicka :shock: Normalne sla vo zveraku stlacit na kratsie, takze sadla presne.
Par fotiek:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon srp 02, 2010 21:53
od Ivo
Jediné štěstí, že u tebe na zahradě ještě nepřistálo nějaké letadlo, jinak bys už měl na nějakém autě vrtuli i s křídlama. Ty se prostě s normálním autem nespokojíš. A s Priory tam namontuješ co?

Napsal: pon srp 02, 2010 22:00
od Majo2103
Ivo píše:A s Priory tam namontuješ co?

Pokial mi zrak dobre sluzi,motor to este furt nema :mrgreen:

Napsal: úte srp 03, 2010 13:52
od Saynerm
Majo2103 píše:
Ivo píše:A s Priory tam namontuješ co?

Pokial mi zrak dobre sluzi,motor to este furt nema :mrgreen:
proboha, ze by majo udelal z kombika predohraba? :? takovej blazen neni snad ani on :-D

Napsal: stř srp 04, 2010 07:56
od vik2
mozna udela 4x4 :lol: :lol:

Napsal: stř srp 04, 2010 08:21
od Saynerm
vik2 píše:mozna udela 4x4 :lol: :lol:
ano, a kazda naprava bude mit vlastni motor

Napsal: čtv srp 05, 2010 06:44
od Majo
mno...
Trevor mi pomahal 2 dni v kuse, motor a prevodovka su tam, ale.....

Napsal: čtv srp 05, 2010 06:51
od Tommel
Ale ? :axe:

Napsal: čtv srp 05, 2010 10:13
od Majo
no, stale to vyzera tak ze na stk sa s tym neodvazim a neviem ci to dnes a zajtra po praci stihnem.......... asi tato TT bude priorou :|

Napsal: čtv srp 05, 2010 18:18
od vik2
jed radeji tim zadohrabem v automatu co ma motor 8)

Napsal: čtv srp 05, 2010 21:18
od Majo
ty neprovokuj, dnes po robote kombik zase dostal davku prace a uz to vyzera lepsie. Ak to zajtra nestroskota na tom, ze neprejdem STK tak idem do Trnavy kombikom.
A na Ladazraz pojdem bmwckom az ked nic ine nebude pojazdne :P

Napsal: pát srp 06, 2010 18:08
od Majo
Ako som predpokladal, uz je to skoro hotove/pojazdne - treba vychytat kopu much, ale chodi to/, ale nemam STK takze trnava Priorou.... :|

Napsal: pát srp 06, 2010 19:17
od Sid
Toto auto bolo snáď tisíc krát prerábané, zažilo už asi 4 verzie motorov a stále to nieje ono a stále je na tom čo prerábať a zdokonalovať. Nezávidím. Je to snáď nekonečný príbeh, alebo to bude raz hotové :?: :mrgreen: