Napsal: stř led 23, 2008 23:18
Jasne, cpi to sem, hlavne se pripoj na ICQ... Ja myslel, ze u vas se nedelaj tyhle stary vlaky, ze tam mate ty novy.
Nemůžu si pomoct, ale design BREJLOVCE nebyl nikdy překonán. Z té mašiny je od pohledu cítit síla, optimismus, rychlost, spolehlivost a vitalita.Honza 21061 píše:Nejlepší je 162/163 neboli Peršing a od něj odvozené modifikace...
To je pravda... Co se nás natahal o nedělích z chaty na přímém vlaku do Vršovic v 15,58. Objevil se v zatáčce, rozčísnul větve, za ním prachová bouře, brzdy skřípaly... To byly časy. Potom nás v Čerčanech přepojili za Bobinu a jelo se na Prahu!Teepee píše:Nemůžu si pomoct, ale design BREJLOVCE nebyl nikdy překonán. Z té mašiny je od pohledu cítit síla, optimismus, rychlost, spolehlivost a vitalita.
Nějak mě nejde do hlavy že je to dvoudobý motor a rozvod ventilů OHV.Tomáš píše: Lokomotiva je osazena dvoudobým pomaluběžným naftovým dvanáctiválcem s válci do V. Jedná se o přeplňovaný agregát s přímým vstřikem paliva, vodním chlazením a rozvodem ventilů OHV.
Jestli mně paměť neklame tak ventily jsou tu využity jen pro lepší vyplachování výfukových plynů z válce.Pšenda píše:Nějak mě nejde do hlavy že je to dvoudobý motor a rozvod ventilů OHV.
Všechno...Stanley__001x píše:Jestli něco o něm chcete vědět napište a já zjistím, otec na nich asi dva roky jedil a strejda dělal překlady tech dokumentace z SSSR
Honzo, základ je Eso 363, od něj teprv vznikaly Esa 362, Peršingy 162/163 a Princezny 263...Honza 21061 píše:Nejlepší je 162/163 neboli Peršing a od něj odvozené modifikace... Ale Plecháč, navíc, když je nově nastříkaný, je velice pěkný...
.....
Boha, šestiválec na Brejlovci?? Vim, že v roce 1996 se tutim motorem remotorizovali 2 Brejlovcí kvůli spolehlivosti a úspoře, přeznačili je na 752, ale jeden nebyl ani dodělanej a už ho zrušili... Že by se teď tuty motory do nich cpali i bez přeznačení?? No jo, na dráze je dneska možný všechno...Teepee píše:Jak je to ale s tou spolehlivostí všichni víme že... Docel jsem čuměl, když jsem přijel jednou do Radotína (cestou z práce v žabotlamu) a tam, Brejle a dělaj blum, blum, blum...(K 6 S 310 DR)
Jo Šestikoláky, to jsou mašiny - vůbec šestinápravový stroje působí úplně mohutným dojmemTomáš píše:...co se týče elektriky tak mě osobně nejvíc nadchly 181..robusnost a krása.....jinak co se týče Brejlovců tak ještě existuje model 755 rok výroby 2005...... možná su zatíženej na ty kloubový věci,ale u mě abych nezapoměl jasná jednička na slovensku 125.8....
Nemyslíš Ragulina? BR130, BR132?Stanley__001x píše: Rusové ještě dělali, později, Táni- byl to nástupce sergeje o kapánek silnější asi 3000 koní, ale ty Československá vláda nechtěla, hodně jich jezdí v bívalé NDR a občas jsou proto vidět i v Chebu.
Nee, jestli se nepletu, tak to co jsem viděl byla 752.001. Co já vím tak z těch dvou přestaveb zrušili jen jednu.Laďuša píše:Boha, šestiválec na Brejlovci?? Vim, že v roce 1996 se tutim motorem remotorizovali 2 Brejlovcí kvůli spolehlivosti a úspoře, přeznačili je na 752, ale jeden nebyl ani dodělanej a už ho zrušili... Že by se teď tuty motory do nich cpali i bez přeznačení??
JJ, to je ono.... Se tomu řiká různěTeepee píše:Nemyslíš Ragulina? BR130, BR132?Stanley__001x píše: Rusové ještě dělali, později, Táni- byl to nástupce sergeje o kapánek silnější asi 3000 koní, ale ty Československá vláda nechtěla, hodně jich jezdí v bívalé NDR a občas jsou proto vidět i v Chebu.
viz např. http://www.youtube.com/watch?v=J6vvmk5Ejdk
Hm, tak on ten jeden štyk eště jezdí...Teepee píše:Laďuša píše: Boha, šestiválec na Brejlovci?? Vim, že v roce 1996 se tutim motorem remotorizovali 2 Brejlovcí kvůli spolehlivosti a úspoře, přeznačili je na 752, ale jeden nebyl ani dodělanej a už ho zrušili... Že by se teď tuty motory do nich cpali i bez přeznačení??
Nee, jestli se nepletu, tak to co jsem viděl byla 752.001. Co já vím tak z těch dvou přestaveb zrušili jen jednu.