Stránka 18 z 66

Napsal: úte říj 05, 2010 12:28
od Vašátor
Bratránek má výborné zkušenosti s odvlhčovačem CERESIT . Asi si ho také pořídím :)

To MartasBrno: mně právě taky nešla zavřít klapka topení (zapadla mi tam malá hadička) a svině myši toho hned využili. Po zimě pak nešla ovládat vůbec a z celého topení smrděla myšina ... no fuj!

Napsal: úte říj 05, 2010 14:50
od Cooper
Vašátor píše:Bratránek má výborné zkušenosti s odvlhčovačem CERESIT . Asi si ho také pořídím
Přesně toto jsem myslel ;-)

Napsal: úte říj 05, 2010 15:58
od Ivo
Cooper píše:
Vašátor píše:Bratránek má výborné zkušenosti s odvlhčovačem CERESIT . Asi si ho také pořídím
Přesně toto jsem myslel ;-)
Tak přesně todle máme doma. Na zimu to asi hodím do garáže.

Napsal: úte říj 05, 2010 16:18
od Cooper
Já to byl dneska koupit....v Tescu 349,- Kč. Mám to na Rusavu do baráku kde bydlím, dost se tam drží plíseň, tak jsem zvědavý jestli to pomůže....

Napsal: stř říj 06, 2010 06:32
od Teepee
Cooper píše:Já to byl dneska koupit....v Tescu 349,- Kč. Mám to na Rusavu do baráku kde bydlím, dost se tam drží plíseň, tak jsem zvědavý jestli to pomůže....
Na plíseň nepomůže nějaká pitomost z Tesca, ale větrat a topit. Když je to chalupa, tak alespoň to první. Měl jsem kdysi podobný odvhlčovač a přijde mi vhodný opravdu jen tak do auta, možná do špajzu, ale chalupu nezachrání.

Napsal: stř říj 06, 2010 14:20
od Křečík Barbuška
Vašátor píše:Bratránek má výborné zkušenosti s odvlhčovačem CERESIT . Asi si ho také pořídím
To vypadá schopně, asi si to též pořídím, možná mi pak bude v zimě stačit jen škrabání oken na vnější straně :lol: a bude rozhodně lepší než kelímky s hydroxidem :mrgreen: .

Napsal: čtv říj 07, 2010 10:21
od Vašátor
Na "vycucnutí" vlhkosti z auta je to výborná věc. Zavřít do auta, zatáhnout okna a je hotovo :). Na odvlhčení místnosti to ovšem moc účinné nebude, nicméně vlhkost to i tak sníží.
Koko, celkem by mě zajímalo, jestli to na zimu bude fakt fungovat. V tom případě bych to pořídil i do "služebáku" :mrgreen:

Napsal: sob říj 09, 2010 14:09
od dmatej
vintera píše:stačí v zimě trochu jezdit a soli bude v autě dost. Jinak na pohlcování vlhkosti ve stájích se dříve používalo vápno. Dávalo se do truhlíků, nebo i volně mimo zvířata.
Mhm, asi 15 letýho vápna v pytlích mám dost, na stavbu to asi už nebude nic moc, takže ho dám klidně k dispozici ... ale asi se radši ještě kouknu, co kdyby k něčemu bylo :D

Napsal: úte dub 05, 2011 19:43
od Vašátor
Jelikož nám začíná sezona, rozhodl jsem se umístit pár foteček z toho, co se dělo v zimě :). Času málo, nicméně podařilo se mi zrealizovat pár oprav i pár "vylepšení". Autíčko stálo celou zimu na špalkách, podařilo se mi v bojových podmínkách v malé garáži nastříkat dutiny - v prazích skončily dvě trysky :mrgreen: . Rovněž jsem opravil korozí postižený levý zadní lem. Konečně jsem se dokopal vyměnit nefunkční trojpáčku. Trojpáčka odešla před dvěma lety v tunelu v pohoří Fagaraš. Najednou tma a světla v pr... spravilo to však našponování páčky pomocí špagátu. Hmm...špagát mi tam vydržel skoro dva roky a prošel i STK. Stydím se :oops: . Rovněž mi napodzim začala blbnout elektrika pravého světla - konektor na podběhu stačilo jen pořádně vyčistit :) Jo a ještě jsem rozebral startér a vymezil v něm všechny vůle, promazal a hurá už zase točí rychlostí tak jak má :) .... však taky grcal v ose sem a tam nějakých 6mm

Dlouho jsem přemýšlel jak uchytit přídavné dálkové světla aniž bych musel cokoli na autě zneuctít. Nakonec to chtělo jen správně naohýbat plech a celé světlo zapasovat mezi nárazník a přední čelo :). Přídavné světla, včetně elektroinstalace se mi tak podařilo přidat bez jediného zásahu do původnosti vozu. Nikde žádné vrtání, letování, stříhání původní elektroinstalace ... :D Zapojeno přes relé.

Rovněž přídavný panel s budíky je zapasován bez jediného zásahu. Držák panelu zapasován mezi palubku a držák palubky, elektroinstalace přidána do volných kontaktů v pojistkové skříni ... :-)
Mimojiné, budíky:
- voltmetr z Ladátora připojen tak, aby ukazoval co nejvíce přesně - analyzovány úbýtky napětí při zapnutých světlech a nastartovaném motoru na volných konektorech pojistkovky.
- dobové hodiny Jaeger a plně funkční !
- tlakoměr oleje z Ladátora

Napsal: úte dub 05, 2011 20:10
od Křečík Barbuška
Tak to je tedy nářez (interiér), takový dobový tjůnink. :lol: Před třiceti lety jo, ale teď? :)

Napsal: úte dub 05, 2011 20:28
od Vašátor
Koko Loko píše:Před třiceti lety jo, ale teď? :)
Nezapomínáš že mám na voze veteránskou testaci? Já mohu dělat právě pouze to, co bylo před třiceti lety :mrgreen: Navíc při cestě k móři se budík navíc vždycky hodí :wink:

Napsal: úte dub 05, 2011 20:28
od ignorant
Moc krásná práce mě se to maximálně líbí :oops:
Dokonce i dekor je shodný s palubovkou :P

Napsal: úte dub 05, 2011 20:58
od rosta
:pukeright: :pukeleft:

Napsal: úte dub 05, 2011 21:43
od MartasBrno
rosta, no tohle!

Vašku, dost jsi mi tím vzal vítr z plachet, či jak se to říká, Realizoval jsi zhruba to, co mám v plánu já :D , dokonce s tou středovou symetrií. Akorát mám naškudlený hodiny z 03ky, na ty tvoje to nemá.

Paráda.

Napsal: úte dub 05, 2011 21:55
od Vašátor
Marťas dík, alespoň někomu se to líbí :wink: . Rosťa mi jistě poradí, jak lépe zabudovat do veteránské 2101 další tři budíky navíc, aniž bych přišel o testaci historického vozidla, že :study: