První Granty v ČR
Moderátor: Moderátoři
Re: První Granty v ČR
Ja bych byl naopak zklamany, kdy melo nove auto klapku na bowdenu. V dnesni dobe by to byla ostuda. Je pravda, ze ridic pak nema kontrolu, ale elektronika pomaha - napr pridava aby se zapnuti klumatizace neprovevovalo jako cuknuti. Take chrani motor pred slabomyslnymi ridici.
Re: První Granty v ČR
Nevím, jestli je to udělaný dobře, že to Radek ani nepoznal, pak je to asi ok, ale většinou tam nějaká dementní prodleva bývá, což je k vzteku, pro slabomyslné řidiče asi ok, ale já si tak zatím nepřipadám Zapnutí klimy dokáže odregulovat i servo volnoběhu, spíš by mohli nabídnout tempomat, pokud je už klapka na servo, tak je to otázka jen několika tlačítek, snímače na spojku a sw v jednotce.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: První Granty v ČR
Nabidnout by mohli, ale nenabidnou ani prd.zelvotron píše:Nevím, jestli je to udělaný dobře, že to Radek ani nepoznal, pak je to asi ok, ale většinou tam nějaká dementní prodleva bývá, což je k vzteku, pro slabomyslné řidiče asi ok, ale já si tak zatím nepřipadám Zapnutí klimy dokáže odregulovat i servo volnoběhu, spíš by mohli nabídnout tempomat, pokud je už klapka na servo, tak je to otázka jen několika tlačítek, snímače na spojku a sw v jednotce.
Jezdil jsem s dost auty, ktera musela mit elektronicky plyn a asi sem si nikda niceho nevsiml. Spis me stvou automaticke prevodovky. Tam pri rojzezdu byvaji dost reakcni mezery, na ktere sem si ani pri delsich cestach moc nezvykl.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: První Granty v ČR
Tempomat je fajn, cloveka neboli noha ani po tisici km v kuse. Lux ho nema? Ja si vazne myslim, ze jestli zelvotronovi vadi elektroplyn, tak to byl spis problem konkretniho typu/kusu.
Tak jsem naslapnul motorku a jel se na ten zazrak podivat. Jen jsem nakoukl do vylohy, abych mel predstavu o proporcich. Vypada to prima. Ta cedulka Rezervace za celnim sklem vypada legracne. Granta - vyprodano. Cestou jsem potkal modrou desitku a ve Vestci merili rychlost
Tak jsem naslapnul motorku a jel se na ten zazrak podivat. Jen jsem nakoukl do vylohy, abych mel predstavu o proporcich. Vypada to prima. Ta cedulka Rezervace za celnim sklem vypada legracne. Granta - vyprodano. Cestou jsem potkal modrou desitku a ve Vestci merili rychlost
Re: První Granty v ČR
Přijel jsem, viděl jsem, jel jsem.....
Já přijel ze srazu až dnes, tak jsem nemohl dřív napsat dojmy, jak Radek myslel.
K venkovnímu vzhledu a zpracování, velikosti kufru a rezervě se plně přikláním k tomu, co napsal Radek, i vzhledové názory mám stejné, ale osobně na fotkách se mi ten zadek nelíbil vůbec, v reálu je mi sympatičtější (Ač myslím, že tu holou plochu opticky "zmenšil" nápis Lada-Sadská).
Motorový prostor bezvadný, je v tom 8V, vše je vidět, místa habakuk, dobrý přístup k mnoha věcem, zpracování čisté.
Interiér ovšem tak do auta za 105.000,-Kč !!!. Komplet černý tvrdý nevkusný plast, palubka, dveře..... vše. Kdyby bylo šero, tak bych nenašel kliku, abych vystoupil Volant je stejný jako mám v Prioře ALE CELÝ ČERNÝ Mimo znaku Lada. Přední okna v el, jinak nic, ani zrcátka, nejde zamknout uvnitř tlačítkem (což by mne netrápilo) atd.
Palubní PC přítomen, možná stejný jako v facelift Prioře ale například při funkci venkovní teploty se ukáže jen ---°C - ušetřili na čidle, které tam prostě není ! Jediné analogové ukazatele je otáčkoměr a rychloměr, teploměr není ani přes PC, jen je tam kontrolka při přehřátí. Nyní mne napadlo, že tam ani nejsou analogové hodiny, ale nejsem si jist.
JÍZDA : - Srovnám s mojí Priorou : Řízení stejné (el. řízený posilovač - předpokládám - chovalo se snad stejně, čerstvě jsem přesedl po cca 140km z 2101 ), auto tiché, dle p.Nedbala tišší než Priora už díky absenci klimy a uznám, že asi o nějaký Db je opravdu tišší. Řazení perfektní (auto mělo ujet 40km když jsem vyjel), to na Priře prvních cca 400-500km šlo hůře. Při rychlosti 90km/h jsem polechtal plyn a Granta chtěla vystartovat
Pneumatiky hrůza, mám také KAMA a nedělají to, asi jiný vzorek/typ. Jedno přední úplně zlé - měnili jej za rezervu.
Tak schrnutí ode mne (můj názor, ač mne Granta neoslovila již dříve). Auto dobře zpracované, jízda pohodová (po výměně pneu asi paráda), při posunu sedačky dle mne - vzadu míň místa než v Prioře (auto je menší), tak velkým "minus" zůstává v této verzi interiér a přístroje
Také mi docela chybí dnes obvyklé chromové doplňky zvenčí.....
Jo, a má to ESP a cena je 244.000,- což za takové holátko je prostě moc, já dal o 3t víc za plně vybavenou Prioru (bez zadních oken a mlhovek)
Tento rok se už nic nedoveze, až v roce 2014 a snad by měly být levnější......
Tož tak ode mne a jedno srovnávací foto 42 let rozdíl
Já přijel ze srazu až dnes, tak jsem nemohl dřív napsat dojmy, jak Radek myslel.
K venkovnímu vzhledu a zpracování, velikosti kufru a rezervě se plně přikláním k tomu, co napsal Radek, i vzhledové názory mám stejné, ale osobně na fotkách se mi ten zadek nelíbil vůbec, v reálu je mi sympatičtější (Ač myslím, že tu holou plochu opticky "zmenšil" nápis Lada-Sadská).
Motorový prostor bezvadný, je v tom 8V, vše je vidět, místa habakuk, dobrý přístup k mnoha věcem, zpracování čisté.
Interiér ovšem tak do auta za 105.000,-Kč !!!. Komplet černý tvrdý nevkusný plast, palubka, dveře..... vše. Kdyby bylo šero, tak bych nenašel kliku, abych vystoupil Volant je stejný jako mám v Prioře ALE CELÝ ČERNÝ Mimo znaku Lada. Přední okna v el, jinak nic, ani zrcátka, nejde zamknout uvnitř tlačítkem (což by mne netrápilo) atd.
Palubní PC přítomen, možná stejný jako v facelift Prioře ale například při funkci venkovní teploty se ukáže jen ---°C - ušetřili na čidle, které tam prostě není ! Jediné analogové ukazatele je otáčkoměr a rychloměr, teploměr není ani přes PC, jen je tam kontrolka při přehřátí. Nyní mne napadlo, že tam ani nejsou analogové hodiny, ale nejsem si jist.
JÍZDA : - Srovnám s mojí Priorou : Řízení stejné (el. řízený posilovač - předpokládám - chovalo se snad stejně, čerstvě jsem přesedl po cca 140km z 2101 ), auto tiché, dle p.Nedbala tišší než Priora už díky absenci klimy a uznám, že asi o nějaký Db je opravdu tišší. Řazení perfektní (auto mělo ujet 40km když jsem vyjel), to na Priře prvních cca 400-500km šlo hůře. Při rychlosti 90km/h jsem polechtal plyn a Granta chtěla vystartovat
Pneumatiky hrůza, mám také KAMA a nedělají to, asi jiný vzorek/typ. Jedno přední úplně zlé - měnili jej za rezervu.
Tak schrnutí ode mne (můj názor, ač mne Granta neoslovila již dříve). Auto dobře zpracované, jízda pohodová (po výměně pneu asi paráda), při posunu sedačky dle mne - vzadu míň místa než v Prioře (auto je menší), tak velkým "minus" zůstává v této verzi interiér a přístroje
Také mi docela chybí dnes obvyklé chromové doplňky zvenčí.....
Jo, a má to ESP a cena je 244.000,- což za takové holátko je prostě moc, já dal o 3t víc za plně vybavenou Prioru (bez zadních oken a mlhovek)
Tento rok se už nic nedoveze, až v roce 2014 a snad by měly být levnější......
Tož tak ode mne a jedno srovnávací foto 42 let rozdíl
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Vidím, že tvůj pohled je dost podobný mému.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: První Granty v ČR
Ano, tak. I když s Žigulíkem žiji 42 let a prostě mi ta značka nějak k srdci dosti velmi přirostla, tak ač jsem na to koukal jako srdcař, tak ten interiér prostě nepřekousnu Ale to, že se mi nelíbí záď, už beru jen jako osobní problém, u jiného člověka to může být jinak......radek mb píše:Vidím, že tvůj pohled je dost podobný mému.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: První Granty v ČR
A ta rezervačka na Grantě? To jako, že si ten vůz opravdu někdo koupil?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: První Granty v ČR
O to jsem se nezajímal (nenapadlo mne to), věnoval jsem se jen autu jako takovému.....Ljoňa píše:A ta rezervačka na Grantě? To jako, že si ten vůz opravdu někdo koupil?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: První Granty v ČR
Tak jak se objevují fotky z víkendu, tak tu je jedna trochu interiéru zmiňované Granty. Na ní jsem si uvědomil, že jeden "nečerný" prvek tam je - část řadičky. A zároveň mi to připomělo zásadní změnu u Lady - není tam již aretace zpátečky zamáčknutím páky - není žádná - a řadí se opět od sebe dozadu. (Nevím, jak je to v Kalině)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: První Granty v ČR
Valdo, u Priory se to pořád zamačkává?
Re: První Granty v ČR
Ano - je to stejné jako 110 řady - k sobě a dopředu, což by bez aretace bylo dost nebezpečné - Takto kolegyně s BMW stejného řazení bez aretace na křižovatce místo vpřed nabourala auto za sebou.....Marťas píše:Valdo, u Priory se to pořád zamačkává?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: První Granty v ČR
Jo takhle, já myslel, že je to zamačkávací vedle čtyřky..
Re: První Granty v ČR
Tak máme 16.9. a Granta oficiálně stále neexistuje. Lada.cz - nic. Lada Sadská - není cena. Dokud se to neobjeví na Lada.cz tak to vážně nekoupím.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);