První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Dan112
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 18, 2013 12:50

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Dan112 »

Ja bych byl naopak zklamany, kdy melo nove auto klapku na bowdenu. V dnesni dobe by to byla ostuda. Je pravda, ze ridic pak nema kontrolu, ale elektronika pomaha - napr pridava aby se zapnuti klumatizace neprovevovalo jako cuknuti. Take chrani motor pred slabomyslnymi ridici.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od zelvotron »

Nevím, jestli je to udělaný dobře, že to Radek ani nepoznal, pak je to asi ok, ale většinou tam nějaká dementní prodleva bývá, což je k vzteku, pro slabomyslné řidiče asi ok, ale já si tak zatím nepřipadám :) Zapnutí klimy dokáže odregulovat i servo volnoběhu, spíš by mohli nabídnout tempomat, pokud je už klapka na servo, tak je to otázka jen několika tlačítek, snímače na spojku a sw v jednotce.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od JmJ »

zelvotron píše:Nevím, jestli je to udělaný dobře, že to Radek ani nepoznal, pak je to asi ok, ale většinou tam nějaká dementní prodleva bývá, což je k vzteku, pro slabomyslné řidiče asi ok, ale já si tak zatím nepřipadám :) Zapnutí klimy dokáže odregulovat i servo volnoběhu, spíš by mohli nabídnout tempomat, pokud je už klapka na servo, tak je to otázka jen několika tlačítek, snímače na spojku a sw v jednotce.
Nabidnout by mohli, ale nenabidnou ani prd.

Jezdil jsem s dost auty, ktera musela mit elektronicky plyn a asi sem si nikda niceho nevsiml. Spis me stvou automaticke prevodovky. Tam pri rojzezdu byvaji dost reakcni mezery, na ktere sem si ani pri delsich cestach moc nezvykl.
VAZ 2104 1.3 1989
Dan112
Příspěvky: 16
Registrován: čtv črc 18, 2013 12:50

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Dan112 »

Tempomat je fajn, cloveka neboli noha ani po tisici km v kuse. Lux ho nema? Ja si vazne myslim, ze jestli zelvotronovi vadi elektroplyn, tak to byl spis problem konkretniho typu/kusu.

Tak jsem naslapnul motorku a jel se na ten zazrak podivat. Jen jsem nakoukl do vylohy, abych mel predstavu o proporcich. Vypada to prima. Ta cedulka Rezervace za celnim sklem vypada legracne. Granta - vyprodano. Cestou jsem potkal modrou desitku a ve Vestci merili rychlost :)
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Přijel jsem, viděl jsem, jel jsem..... :D
Já přijel ze srazu až dnes, tak jsem nemohl dřív napsat dojmy, jak Radek myslel.
K venkovnímu vzhledu a zpracování, velikosti kufru a rezervě se plně přikláním k tomu, co napsal Radek, i vzhledové názory mám stejné, ale osobně na fotkách se mi ten zadek nelíbil vůbec, v reálu je mi sympatičtější :) (Ač myslím, že tu holou plochu opticky "zmenšil" nápis Lada-Sadská).
Motorový prostor bezvadný, je v tom 8V, vše je vidět, místa habakuk, dobrý přístup k mnoha věcem, zpracování čisté.
Interiér ovšem tak do auta za 105.000,-Kč !!!. Komplet černý tvrdý nevkusný plast, palubka, dveře..... vše. Kdyby bylo šero, tak bych nenašel kliku, abych vystoupil :lol: Volant je stejný jako mám v Prioře ALE CELÝ ČERNÝ :rolleyes: Mimo znaku Lada. Přední okna v el, jinak nic, ani zrcátka, nejde zamknout uvnitř tlačítkem (což by mne netrápilo) atd.
Palubní PC přítomen, možná stejný jako v facelift Prioře ale například při funkci venkovní teploty se ukáže jen ---°C - ušetřili na čidle, které tam prostě není ! Jediné analogové ukazatele je otáčkoměr a rychloměr, teploměr není ani přes PC, jen je tam kontrolka při přehřátí. Nyní mne napadlo, že tam ani nejsou analogové hodiny, ale nejsem si jist.
JÍZDA : - Srovnám s mojí Priorou : Řízení stejné (el. řízený posilovač - předpokládám - chovalo se snad stejně, čerstvě jsem přesedl po cca 140km z 2101 :D ), auto tiché, dle p.Nedbala tišší než Priora už díky absenci klimy a uznám, že asi o nějaký Db je opravdu tišší. Řazení perfektní (auto mělo ujet 40km když jsem vyjel), to na Priře prvních cca 400-500km šlo hůře. Při rychlosti 90km/h jsem polechtal plyn a Granta chtěla vystartovat :wink:
Pneumatiky hrůza, mám také KAMA a nedělají to, asi jiný vzorek/typ. Jedno přední úplně zlé - měnili jej za rezervu.
Tak schrnutí ode mne (můj názor, ač mne Granta neoslovila již dříve). Auto dobře zpracované, jízda pohodová (po výměně pneu asi paráda), při posunu sedačky dle mne - vzadu míň místa než v Prioře (auto je menší), tak velkým "minus" zůstává v této verzi interiér a přístroje :cry:
Také mi docela chybí dnes obvyklé chromové doplňky zvenčí.....
Jo, a má to ESP a cena je 244.000,- což za takové holátko je prostě moc, já dal o 3t víc za plně vybavenou Prioru (bez zadních oken a mlhovek)
Tento rok se už nic nedoveze, až v roce 2014 a snad by měly být levnější......
Tož tak ode mne a jedno srovnávací foto 42 let rozdíl :D
Přílohy
P9137653.JPG
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od radek mb »

Vidím, že tvůj pohled je dost podobný mému.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

radek mb píše:Vidím, že tvůj pohled je dost podobný mému.
Ano, tak. :) I když s Žigulíkem žiji 42 let a prostě mi ta značka nějak k srdci dosti velmi :mrgreen: přirostla, tak ač jsem na to koukal jako srdcař, tak ten interiér prostě nepřekousnu :( Ale to, že se mi nelíbí záď, už beru jen jako osobní problém, u jiného člověka to může být jinak...... :)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Mičun
Příspěvky: 1297
Registrován: pát črc 15, 2011 11:03
Bydliště: Jižní Čechy

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Mičun »

A ta rezervačka na Grantě? To jako, že si ten vůz opravdu někdo koupil?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka... :-) :-) ;-)
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Ljoňa píše:A ta rezervačka na Grantě? To jako, že si ten vůz opravdu někdo koupil?
O to jsem se nezajímal (nenapadlo mne to), věnoval jsem se jen autu jako takovému.....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Tak jak se objevují fotky z víkendu, tak tu je jedna trochu interiéru zmiňované Granty. Na ní jsem si uvědomil, že jeden "nečerný" prvek tam je - část řadičky. A zároveň mi to připomělo zásadní změnu u Lady - není tam již aretace zpátečky zamáčknutím páky - není žádná - a řadí se opět od sebe dozadu. (Nevím, jak je to v Kalině)
Přílohy
DSC05967.jpg
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Marťas »

Valdo, u Priory se to pořád zamačkává? :shock:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7274
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od valda1971 »

Marťas píše:Valdo, u Priory se to pořád zamačkává? :shock:
Ano - je to stejné jako 110 řady - k sobě a dopředu, což by bez aretace bylo dost nebezpečné - Takto kolegyně s BMW stejného řazení bez aretace na křižovatce místo vpřed nabourala auto za sebou..... :rolleyes:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od Marťas »

Jo takhle, já myslel, že je to zamačkávací vedle čtyřky..
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
112zigul

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od 112zigul »

Měli kulisu řazení nechat jak u Priory a prdnút tam ŠESTKU!!!
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Re: První Granty v ČR

Příspěvek od veliz »

Tak máme 16.9. a Granta oficiálně stále neexistuje. Lada.cz - nic. Lada Sadská - není cena. Dokud se to neobjeví na Lada.cz tak to vážně nekoupím.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Granta“