Už teď je jasné, že povrch nebude nejrovnější, ale aspoň tam je teď lak
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrázek](http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/0a1/0a1d9032552e162e78334a23c47b9cbb.jpg)
Po jaké době ji mohu použít? Auto schne v garáži, v poledne ho vystrčím na slunce.
Moderátor: Moderátoři
2003, 160 000 km všechno je sežraný zespodu, čili buď mají v Ostravě hodně ostrou sůl, nebo mužici u vodky zapoměli na nějakou antikorozní úpravu a nebo ji v autorizovaným servisu lady pouze vykázali, nechali si ji zaplatit a neprovedli. A nebo všechno dohromady.vodis píše:Tak to je drsný...kolik má najeto a jaký to je rok výroby?
Tak to je síla, asi fakt servis nijakej nátěr nedělal a i majitel zřejmě během zimy auto zespodu neoplachoval, případně auto dával do teplý garáže. No držím palce!Dřevák píše:No, tu modrou mám 2002, 58 000 a bez koroze. Ta druhá to vidíš na fotkách. A spodek? Radši nekoukat, prahy jsou bez barvy, jeden rezatej plech, jak moc uvidím až ho začnu brousit. Za předníma kolama jsou v podlaze zespodu takový kulatý misky, ty upadli a nad nima je druhá vrstva plechu, to je plech vlastní podlahy a ten je taky na kaši. Takže ještě sundám nárazník a blatníky a teprve uvidí. Potom co se skrz vyříznu a zazáplatuju, co není obrousím a natřu. Udělám nějaký ty dutiny a holt celý auto bude obíhat černej pás, asi nebudu řešit původní zelenozlatou metalízu. Mechanicky je dobrý, jede jak z praku, jen kopou zadní bubny.
neurez, je odmontovanej abych se dostal k těm dírám v podbězích.plavec píše:Přední blatník taky ureznul ? Nebo jsi jej sundal ?