Stránka 18 z 27
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pát led 09, 2015 08:28
od BeerRudolf
No jo ale např. v De prý jezdí na technickou po čtyřech letech bez ohledu na stáří auta. A nájezd km budou mít větší. Takže každý rok pro Cz považuji za hrubou šikanu a výcuc peněz
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pát led 09, 2015 08:33
od ger007
Jmj vlastni dekru jemu sa to hodi...
Ja si osobne myslim ze poteba delat stk by mala byt limitovana kilometrami teda ja neviem raz za dva roky alebo 50 tkm co nastane skor. Delat stk kazdy rok mi pride zbytocne. A to europska mumia u nas chcela zaviest ze na vrakoch starsich 10 roko bude tiez stk kazdy rok. Ak je niekto len trocha sudny nevyda sa na cestu s pokazenym/ nacnutym vozom a ak tu sudnost nema tak sa na tu cestu stejne vyda aj bez stk...
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pát led 09, 2015 08:59
od JmJ
ger007 píše:Jmj vlastni dekru jemu sa to hodi...
life is good
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pát led 09, 2015 11:49
od radek mb
JmJ píše:ger007 píše:Jmj vlastni dekru jemu sa to hodi...
life is good
To není Dekra, ale LG
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pát led 09, 2015 12:11
od JmJ
radek mb píše:JmJ píše:ger007 píše:Jmj vlastni dekru jemu sa to hodi...
life is good
To není Dekra, ale LG
mne slo spis o tohle
https://www.youtube.com/watch?v=G0AE-fz69Dk
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pát led 09, 2015 12:48
od Vašátor
Proč opruzovat slušné lidi? Proč nezavedou brutální pokuty za nehody způsobené špatným technickým stavem vozidla? Většina lidí by si pak rozmyslela, zda na údržbu vozu kašlat. Přitom by to bylo tak jednoduché ... dopravce udělat technické školení a v případě podezření na špatný technický stav vozu odtah na zkušebnu. V případě prokázání: majitele posadit do basy a dát mu tučnou pokutu ....
A že některá vozidla, hlavně ta služební, najedou hromadu kilometrů? Vždyť sám výrobce vozidla má předepsané servisní kontroly ... takže je to opět u majitele, zda na ně kašle, nebo prostě jednou za 15/30 000km přijede na servis.
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: úte led 13, 2015 00:23
od dmatej
JmJ, ty máš ale nápady ... blbý.
1) Co dostanu za ty prachy? Nic. Provede se kontrola, která nedokáže tak jako tak zjistit spoustu věcí, kterých si všimnu já, protože se starám (někdy marně a někdy paranoidně a jindy zbytečně, ale starám).
2) Služební Fobie za rok najezdí s bídou 10 tkm. Za 5 let života byla prvně na STK, vyměnili jí celý světlo, protože nefungovalo sklápění, jen ho blbě seřídili, takže svítilo do země, takže jsem si ho nakonec seřídil sám. Už má za sebou generální výměnu brzd, aniž by se to jakkoliv setkalo s TK.
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: sob led 17, 2015 17:55
od Vašátor
Opět se vrátím k novele zákona a prováděcí vyhlášce.
1) Fakt mě dostali tím, že vůz bude možné přeregistrovat pouze v místě jeho původní registrace a nikoli (jak se původně říkalo) i v místě bydliště kupujícího.
2) Dozvěděl jsem se, že se vůz musí zaregistrovat do 14ti dnů od podpisu smlouvy. Tudíž další podpásovka pro veteránisty, kteří chtějí legálně obejít EKO poplatek veteránskou testací.
3) RZ zůstávají původní ... což mne v podstatě ani tak nevadí
4) na emisích se přestala lepit zelená známka na RZ. Pokud však bude RZ v místě známky poškozena, na STK do jejího místa mají nalepit bílou známku ... nicméně bílé známky zatím nejsou a už jsem zaregistroval případ, kdy chtěla policie uložit pokutu za poškozenou RZ v místě emisní známky ... tak to je fakt přínos. Nehledě toho, že se nově musí zelená emisní známka lepit na protokol z emisí ....
Nově sepsaný zákon by možná všemu ulehčil, nicméně prováděcí vyhláška z toho opět udělala krutý paskvil.
A další věc ... od 1.7. 2015 bude na autovrakovištích povinnost pořizovat 3 fotografie vrakovaných vozidel. Číslo VIN, fotka z venku, fotka interieru. Načež vozidlo k eko likvidaci bude možné převzít pouze v kompletním stavu .... tak to už je fakt moc....
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: ned led 18, 2015 14:04
od dmatej
Více surovin pro komu ... totiž ... kapitalistické pece a lisy!
Takže ... pokud někdo bude chtít sešrotovat žigula, musí na foru založit téma, že shání ROZBITÉ díly, aby mohl dodat kompletně nefunkční vozidlo a zachránit funkční díly
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pon led 19, 2015 09:38
od dvk
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: pon led 19, 2015 18:49
od mušketýr
Dnes jsem dopřevedl Mustanga(bohužel Jawa a ne ford) a káru za auto.Oboje bylo v polořevodu z loňska.Na STK mi tvrdily že mi nenechaj na mustangu malou původní značku bez prolisu písmen a čísel.Podařilo se mi že značka zůstala.Mustang je po prvním majiteli rok 1978.Dnes byl prvně na STK.Opravdu nikdy před tím nebyl.Původní majitel odmítl jezdit v helmě (tuším že helma začla být povinná v roce 93) a od povinosti vozit helmu nejel.
Majitel nikdy neměl k němu velký TP a měl jen původní sešítek(škoda že se musel odevzdat)
Nechal si vystavit vystavit velký a malý TP.Jediná změna nastala že původní značka začínala PI, to bohužel počítač nepřebral a muselo se zadat PI0.Takže domaluju nulu a jedem.
M.S:
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: úte led 20, 2015 09:20
od Míra151
kolik stají takovej přepis mustanga?
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: úte led 20, 2015 12:14
od Jelen
Stejně jako auta.
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: úte led 20, 2015 12:50
od Vašátor
Jde stále dohlásit auto, které je v polopřevodu a zároveň v depozitu, aniž by bylo z depozitu vytáhnuto? (k čemuž je potřeba STK).
A další věc, jeden předseda nejmenovaného veterán klubu tvrdí, že auto trvale vyřazené z registru - díky skulině v zákoně a zrušení při nedohlášení z polopřevodu, NEpůjde přihlásit na veteránská čísla. Neslyšel jste o tom někdo? Myslím oficiální informace. Jako blbost se mi to zdá také, o tom tu hovořit nemusíme.
Re: Novela zákona č. 56/2001 Sb.
Napsal: úte led 20, 2015 15:05
od Míra151
http://www.autorevue.cz/stat-rusi-od-le ... as-znamena
Auto bude muset být do 30. 6. 2015 přihlášeno řádnou cestou, nebo ho úřad k 1. 7. 2015 nadobro vyřadí z registru a vůz úředně zanikne. S takovým vozidlem pak nejde jezdit a nepůjde již nikdy přihlásit.