Stránka 18 z 26
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 11:27
od uha2324
155 se davaly jen na 2101. 2103 uz mela 165.
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 11:39
od Vašátor
Tak Pepík už má koncovku výfuku a zároveň přikládám foto origo Dunlop
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 12:37
od Jimmi
Koncovka je samodomo? Můžeš prosím vyfotit lépe........?
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 12:41
od uha2324
Hezke, koncovka vyfuku slusi
nemas ji nahodou taky od Vika?
A ta Dunlopka je presne stejna jako ma jiz drive zminovany pan s modrou 2103 v kufru. Takze souhlasi, on ji taky dostal zdarma v socialistickem recall-u
(to muselo byt tehdy asi hodne mrtvych lidi ze i v komunismu pristoupili na recall). Jinak to jeho auto ma vyrobni cislo jen nejakych 28000.
Predpokladam ze jsi pneumatiku nasadil na auto jen k ucelum fotografovani
Dalsi zajimavost jsou Tve disky kol, taky dukaz ze jde o rocnik 1973. Ty kulate diry maji kolem mezikruzi, to uz pozdeji na ruskych discich nebylo. Myslim ze tyto prvni disky se nakupovaly v Polsku (od Polskeho Fiatu).
No a dobove tuzexove lapace necistot, krasa! Jeste rekni ze mas svetla Krasnyj Oktjabr...
Pro me je tohle auto nejhezci vuz Ladafora.
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 14:29
od Jarda1
Krásné autí Vašátore, je vidět, že ho neustále vylepšuješ a pečuješ o něj dobře.
S tou Dunlopkou - nyní alespoň vím, kde se vzala v mé žluté 21061 jako rezerva, pořád mi to nešlo do hlavy, ale říkal jsem si, když to bylo auto z tuzexu tak to byl třeba bonus. Vidíš a je to blbost. Jen pro zajímavost, když jsem místo ní chtěl dát do kufru novou origo nepoužitou ruskou rezervu z roku 1974, tak se tam ani náhodou nevešla i kdybych se snažil sebevíc jí tam narvat. A to i když jsem ji upustil. Zato ta Dunlopka tam zaplula jako nic. Je vidět, že oproti ruskému gigantu měla i skromnější rozměry. Pohledově se mi ale na ladách více líbí ty původní ruské i když to byly šunty.
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 15:07
od Luky
Nejhezčí musí být za deště
Mohu poprosit fotku celé zádě auta? Abych viděl tu koncovku s celým autem, také o ní přemýšlím
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 15:08
od Jimmi
Jarda1 píše: ...oproti ruskému gigantu měla i skromnější rozměry...
Nebo byla prostě sjetá
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 18:01
od Viko
Vašátor píše:Tak Pepík už má koncovku výfuku...
Teda, tá je krásna
Re: Pepík 2103
Napsal: čtv čer 25, 2015 18:16
od Vašátor
Jimmi píše:Koncovka je samodomo? Můžeš prosím vyfotit lépe........?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %C3%BDfuku
uha2324 píše:Predpokladam ze jsi pneumatiku nasadil na auto jen k ucelum fotografovani
Nene,kvůli fotografování bych se s tím nedělal
Na autě mám nyní kola co jsem kde splašil, protože obutá kola jsem vyzul a disky odnesl na komaxit. V pondělí by to mělo být hotové, během týdne přezuté zpět a rezerva Dunlop opět poputuje do kufru. Rezerva je nádherná, proto jsem ji nevyzouval - zůstane v originálu. Před montáží do kufru ji ještě navoskuju voskem na autolak
uha2324 píše:Dalsi zajimavost jsou Tve disky kol, taky dukaz ze jde o rocnik 1973.
Na mých diskách je vyraženo BA3 9/73
uha2324 píše:No a dobove tuzexove lapace necistot, krasa! Jeste rekni ze mas svetla Krasnyj Oktjabr...
Ve velkém technickém průkazu je poznámka "do roku 1975 namontovat zadní lapače nečistot". A světla Krasnyj Oktjabr? No samozřejmě že tam jsou
. Jen už jsou bohužel dosti vybledlé. Nicméně budou tam dokud to půjde
uha2324 píše:Pro me je tohle auto nejhezci vuz Ladafora.
Velice děkuji
Luky píše:Nejhezčí musí být za deště
Mohu poprosit fotku celé zádě auta? Abych viděl tu koncovku s celým autem, také o ní přemýšlím
Luky, momentálně na ni už 14 dní prší ... Záď nafotím, jestli si vzpomenu
Re: Pepík 2103
Napsal: pát čer 26, 2015 08:08
od Jimmi
Přehlédl jsem samostatné fórum na koncovky, dík za upřesnění.
Mmchdm. je ta koncovka opravdu vyráběna dle originálu? Ten už jsem totiž neviděl hodně, ale hodně dlouho. Pokud si vzpomínám, tak byl z poměrně tenkého plechu. A rozhodně mi ta koncovka připadala o něco kratší, ale třeba je to zkreslením úhlu pohledu.
Kolečka na ráfkách mám taky, asi to bude ještě z r. 1973 (první zápis v TP je z ledna 1974). Netušil jsem, že to je rarita, musím se pozorněji dívat.
Lapače nečistot mám jiné; svisle drážkované, hranaté.
Re: Pepík 2103
Napsal: pát čer 26, 2015 09:28
od uha2324
mam doma koncovku vyfuku od Vika i orginal. rozmerove obe koncovky sedi presne. nasel jsem jen tyto zanedbatelne rozdily:
- na koncovce od Vika neni videt zadny svar (zabrousen a vylesten), origo koncovka ma svar zespod, ale to si clovek ani nevsimne kdyz vylozene nevleze pod auto a nesnazi se najit rozdil.
- koncovka od Vika je nepatrne tezsi, asi lepsi material. jestli je plech tlustsi, tak pouhym okem jsem to nerozpoznal a tloustku jsem nemeril.
- uchyceni na vyfuk je rozdilne, ale zde si ani u meho orginalu nejsem jisty zda ten uchyt je jeste orginalni… prece jen se ta koncovka asi prevarovala kdyz origo vyfuk zrezavel. tohle bych uz vubec neresil.
celkove je ta koncovka delana doma mnohem hezci, ale to je i tim ze orginal je uz 40 let stary a ten muj byl na aute a neco najel.
takze osobne Vikovu koncovku muzu jen doporucit, jde o velmi povedenou repliku!
PS: tohle by asi melo byt v tematu o koncovce a ne zde…
Re: Pepík 2103
Napsal: pát čer 26, 2015 11:44
od Vašátor
Víceméně veškeré info o koncovce, podle čeho se vyráběla i jak byla uchycena, je v tématu o jejím prodeji. Stačí si to celé přečíst
Re: Pepík 2103
Napsal: sob čer 27, 2015 13:58
od MartasBrno
Ta Dunlopka - má stejnej vzorek jako ruské gumy? Je to nějaká licenční výroba?
Re: Pepík 2103
Napsal: ned čer 28, 2015 12:56
od uha2324
ne, vzorek je jiny
Re: Pepík 2103
Napsal: úte čer 30, 2015 21:01
od Vašátor
Tak, je 21:30h. a já právě končím na dílně (píšu to samo později). Dnes proběhlo obutí a osazení nově nalakovaných disků kol. Vyvažování disků kol začalo s němým úžasem a s němým úžasem rovněž i skončilo
. První kolo potřebovalo závaží 10/10g, načež jsem opravdu čučel ... dušové kolo a tak málo závaží? Druhé 10/20g, třetí 20/25g a to poslední .... 90/70g ... a to jsem zase nechápavě čučel na tu šílenou řadu závaží. Nicméně mělo to jeden velký pozitivní přínos. Od 80km/h se dříve Pepík začínal divně chvět a ve zpětném zrcátku nebylo nic vidět. Přisuzoval jsem to nevyváženému kardanu, což se dnes ukázalo jako milné
. Jojo, vždy se má začínat tím nejjednodušším.
Minulý týden jsem seskládal palubovku, načež jsem myslel i na chvějící se ručičku tachometru, která při nižších rychlostech dělá tik..tik..tik..tik.. Bowden jsem prolil olejem, tachometr jsem rovněž prolil olejem ... a k čemu to bylo? K prdu
, ručička kmitá stále.