Stránka 18 z 28

Napsal: pát kvě 11, 2007 19:44
od Wejra
stk

Napsal: sob kvě 12, 2007 08:09
od čmelák
Pavel04 píše:Co naklady? Na STK to vyhodis nebo ji zaridis "bokem"?
:lol:

Napsal: pon úno 11, 2008 17:05
od zigul01
Kde si sehnal to turbo bych tel taky do lady mam lada 2101 8) :wink:

Napsal: pon úno 11, 2008 17:10
od Turbo Žigi
V Polsku v Gliwicích na burze

Napsal: stř úno 13, 2008 15:07
od zigul01
Turbo Žigi píše:V Polsku v Gliwicích na burze
a zakolik peněz ?

Napsal: sob bře 01, 2008 14:59
od Atex
tak to napisu tady.. vite neco o kombinaci turba s karburatorem?

Napsal: sob bře 01, 2008 16:01
od Saša
Turbo a karburátor se nevylučují . Má to ale jeden technický háček. Turbo musí být namontováno POD karburátorem a palivo jde přes jeho lopatky.(toto řešení používají některé motory pro UL letadla)
Existuje sice možnost namontovar turbo před karburátor ale tohle řešení je velmi složité.

Napsal: sob bře 01, 2008 17:02
od Atex
aaha jo takhle.. a jak se timhle zpusobem resi chlazeni stlaceneho vzduchu? v tomhle pripade smesi...

Napsal: sob bře 01, 2008 17:21
od Saša
Použití chladiče v tomhle případě není možné ! Při případném "štěknutí" motoru tzv. střelení do karbecu by následoval jistě výbuch . Další problém by byl v kondenzaci benzínu na studených stěnách chladiče.
PS: Absenci chladiče nahrazuje odpařování benzínu vlivem velkého tlakového spádu.

Napsal: úte bře 04, 2008 19:44
od Atex
dalsi dotazek.. musim na benzinovy motor pouzit turbo z nejakeho benzinaku? nekdo tvrdi ano, nekdo ze ne.. mam hodne dobrou nabidku na turbo z VW golf 2.0 16V turbo ... to ovsem asi bude mit minimalni tlak tak 0,8 - 1,2 bar ... coz je hodne

TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne

Napsal: úte bře 04, 2008 20:40
od Trevor
tlak turba je dany nastavenim wastegate takze vystupny tlak proste nastavis na hodnotu aku potrebujes. Vecsina turb to ma stelovatelne je to proste zavitova tyc.

Napsal: úte bře 04, 2008 20:41
od Maysner
[quote="Atex"]TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne[/quote

hledej smudlo :P

Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV)

mas to o par temat niz menuje se preplnovani a je zalozeny primo turbo zigim

Napsal: stř bře 05, 2008 07:50
od Turbo Žigi
Maysner píše:
Atex píše:TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne[/quote

hledej smudlo :P

Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV)

mas to o par temat niz menuje se preplnovani a je zalozeny primo turbo zigim
přesně tak :D

Napsal: pát bře 07, 2008 15:49
od Atex
Saso prosimte, tys vypadal jako ze tomu dost rozumis a uz si se s tim i setkal, zajima me usek mezi turbem a valcema, prece ten motor se nemuze pak chovat normalne, tim myslim otacky, kdyz pustim plyn tak motor setrvacnosti turba dostava jeste dost smesi na to aby chvili tahal. a tak se ptam, pridava se tam nejaky pridavny ventil nebo podobne "nutne" prislusenstvi? Potrboval bych to vedet protoze dneska uz sem mel v ruce svoje !asi! budouci turbo a rozmyslime plany na potrubi, mazani atd.. Jelikoz je to mechanik ktery se dosavad zajimal pouze o auta od roku 2002 nahoru, tak vubec nevi jak to funguje pod karbecem...
Ale zase je tak zvedavy ze mi nabidl pomocnou ruku pri tomhle experimentu :-)

Napsal: pát bře 07, 2008 16:44
od Saša
Příští týden dám doufám dostačující informace . Dodám i informace od člověka v tomhle směru "povolaného" ze skušebny motorů . A také foto motoru na kterém to chodí (UL letadlo motor VW 1600)