Tohle dnes napsali
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
docela by mě zajímalo co všecko lada assistance nabízí a za jakých podmínek:-) myslím že něco takového měli udělat dávno.
btw. a z nabídky na www.lada.cz zmizely poslední kusy desítkové řady.
pokud to lidi nebudou vozit z ciziny tak jich bude jen ubývat.........
btw. a z nabídky na www.lada.cz zmizely poslední kusy desítkové řady.
pokud to lidi nebudou vozit z ciziny tak jich bude jen ubývat.........
dokud nevím co přesně nabízí a za jakých podmínek tak je to jen marketingová bublinaFOMA píše:pokud se dobře pamatuju,tak Lada asistance jako balíček k novému vozu dávali již v roce 1996,ještě je to řekl bych na jednom katalogu Lady z toho roku,tak se divím že to dávají jako nějakou novinku..
může to být tel číslo na kterém řeknou nejbližší servis, zajistí odtahovku a pro člověka prijede nahradni vozidlo....nebo to může být cokoliv jiného
kdo ví...... velký naděje bych si nedělal. Nikde okolo Mělníka nebo Koněvky jsem neslyšel že by se střílelo z Aurory, Gorbyho glasnost je jim taky cizí- kdysi dávno když jsem se ptal na něktré technické detaily tak neposlali ani mail ani dotaz s odpovědí nezverejnili na svých stránkách
Myslíš, že toho jsou schopný? Sakra to už zavání tím, že by se snažili i něco prodat.Jiri píše:...marketingová bublina...
No, je to záznamník, kterej opakuje: "Mělník, Mělník, Mělník..." , případně ke konci roku: " Z důvodu inventury je asistenční služba mimo provoz."Jiri píše:...může to být tel číslo na kterém řeknou nejbližší servis,
Mě taky ne...Jiri píše:kdysi dávno když jsem se ptal na něktré technické detaily tak neposlali ani mail ani dotaz s odpovědí nezverejnili na svých stránkách
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Test nové Kaliny Sport
Narazil jsem na test sportovní Kaliny. Zde je link na čerstvý test této novinky z Togliatti. A tady můj zkrácený překlad článku s využitím mých chabých znalostí ruštiny:
Za dva dny jsme najezdili 1400 km a spotřebovali 130 litrů benzínu. 2x jsme platili pokutu za překročení rychlosti. A to jen proto abychom mohli vyzkoušet nejostřejší provedení Kaliny.
Test proběhl na malém jezeře Děrbověž poblíž Petrohradu. Testu se účastnilo 22 posádek. Nezávodili jsme mezi sebou, protože víc než sekundy nás zajímal sám automobil. Vždyť už v tomto roce se objeví velmi podobná Kalina v prodeji!
Ano, AvtoBA3 se chystá letos spustit malosériovou výrobu těchto nabitých automobilů, které budou postaveny na přímém základu skutečných závodních vozů Kalina. Letos by mělo být vyrobeno 2000 aut ve dvou variantách. Jedna verze nabídne standartní motor 1,4 s výkonem 90 koní, sportovní volant bez polstrování středu a celokovové pedály. Kromě toho bude tato Kalina Sport obsahovat i sportovní paket spojlerů. Bude se v mnohém podobat i Kalině R2 představené na loňském autosalonu v Moskvě.
Druhá verze bude nabitá daleko víc, neboť nenabídne jen jiné nárazníky, volant a 15" litá kola. Nabídne titiž i novou převodovku, tvrdší zavěšení kol, zadní kotoučové brzdy a zcela nový 16V motor s objemem 1,6 který se nyní připravuje pro Prioru. Papírově má 98 koní, ale v AvoBA3u nezastírají, že to rozhodně není strop. Reálně lze počítat s výkonem 105 koní.
A kolik toto auto bude stát? To zatím nikdo neví. Odhaduje se cena 12.000 až 13.000 USD.
Nám byly představeny dva závodní vozy v kategorii N, která je pro nás, obyčejné řidiče, ze všech závodních skupin nejzajímavější, protože má povoleno jen velmi málo úprav oproti sériovému autu. Pomineme-li výztuže, hasicí systém, závodní sedadla a volant, zbývá jen úprava výkonu v ŘJ motoru (i ta má omezení), pružiny a tlumiče. A to je vše! Přičemž motor, převodovka, brzdy, řízení musí být standartní!
Pod kapotami závodních Kalin byl 16V 1,4 motor. Zástupci automobilky sdělili, že by tam radši viděli 1,6 ale ta se zatím sériově v Kalině nevyskytuje. Tento motor se v autě objeví až bude zahájen prodej Kaliny 1,6 16V.
Motory zde ale nejsou standartní. Díky různým úprávám mají výkon 120 koní. Když člověk uslyší chod motoru, tak pozná, že se v něm skrývá mnohé. A to je cítit hned. Na volnoběžných otáčkách jde motor špatně. Když se hned po startu polechtá plyn, může motor i zhasnout. Motor je nastaven tak, aby maximum výkonu bylo do 4.000 ot. Do 1.500 ot. motor netáhne. Ale potom se začnou dít věci, které by nikdo od ruského malolitrážního motoru nečekal.... Samozřejmě, že na nabitá Lada Kalina není Mitsubishi Lancer EVO, ale i za volantem tohoto auta lze zažít mnoho potěšení. Zvlášť když se jede po ledu na tzv. "dlouhých" pneumatikách s hroty. V tomto případě se obutí doslova zařezává do ledu a dovoluje jet opravdu pořádně rychle. Hlavní u toho je v zatáčkách rychle a pořádně točit volantem a nebát se šlapat na plyn. Samozřejmě že se nadá počítat s tím, že by AvtoBA3 prodával tato auto s těmito pneumatikami, neboť jezdit s nimi po asfaltu nelze. Dá se ale očekávat, že i s normálními zimními pneumatikami nepojede Kalina špatně.
V průběhu testu se projevil jeden vážný nedostatek nynějších verzí sportovních Kalin a to "dlouhé" řízení. Počet otáček volantu od kraje do kraje je 4 a to je dost i na "obyčejné" auto jezdící po městě a pro soutěžní auto je absolutně nevyhovující. Tento nedostatek výrobce zná a již v průběhu letošního roku dojde k nápravě. I sériová Kalina dostane nové řízení s počtem otáček volantu jen 2,8. A ihned poté bude možné toto řízení namontovat i do sportovních verzí.
Možná se k tomu přidá i to, že při zatáčení pod plynem vnitřní přední kolo začne podkluzovat. Je to sice naprosto normální jev, ale určitě by nebylo špatné, kdyby se budoucí sportovní Kaliny začaly stavět se samosvorným diferenciálem. I když přít se nechceme, neboť podobné plusy mají obvykle auta až mnohem dražší. A Kalina s motorem o síle 120 koní, tuhým podvozkem a zimními pneumatikami s dlouhými hroty dovoluje odpich i bez samosvorného diferenciálu.
PS: Omlouvám se za případné nepřesnosti.
Za dva dny jsme najezdili 1400 km a spotřebovali 130 litrů benzínu. 2x jsme platili pokutu za překročení rychlosti. A to jen proto abychom mohli vyzkoušet nejostřejší provedení Kaliny.
Test proběhl na malém jezeře Děrbověž poblíž Petrohradu. Testu se účastnilo 22 posádek. Nezávodili jsme mezi sebou, protože víc než sekundy nás zajímal sám automobil. Vždyť už v tomto roce se objeví velmi podobná Kalina v prodeji!
Ano, AvtoBA3 se chystá letos spustit malosériovou výrobu těchto nabitých automobilů, které budou postaveny na přímém základu skutečných závodních vozů Kalina. Letos by mělo být vyrobeno 2000 aut ve dvou variantách. Jedna verze nabídne standartní motor 1,4 s výkonem 90 koní, sportovní volant bez polstrování středu a celokovové pedály. Kromě toho bude tato Kalina Sport obsahovat i sportovní paket spojlerů. Bude se v mnohém podobat i Kalině R2 představené na loňském autosalonu v Moskvě.
Druhá verze bude nabitá daleko víc, neboť nenabídne jen jiné nárazníky, volant a 15" litá kola. Nabídne titiž i novou převodovku, tvrdší zavěšení kol, zadní kotoučové brzdy a zcela nový 16V motor s objemem 1,6 který se nyní připravuje pro Prioru. Papírově má 98 koní, ale v AvoBA3u nezastírají, že to rozhodně není strop. Reálně lze počítat s výkonem 105 koní.
A kolik toto auto bude stát? To zatím nikdo neví. Odhaduje se cena 12.000 až 13.000 USD.
Nám byly představeny dva závodní vozy v kategorii N, která je pro nás, obyčejné řidiče, ze všech závodních skupin nejzajímavější, protože má povoleno jen velmi málo úprav oproti sériovému autu. Pomineme-li výztuže, hasicí systém, závodní sedadla a volant, zbývá jen úprava výkonu v ŘJ motoru (i ta má omezení), pružiny a tlumiče. A to je vše! Přičemž motor, převodovka, brzdy, řízení musí být standartní!
Pod kapotami závodních Kalin byl 16V 1,4 motor. Zástupci automobilky sdělili, že by tam radši viděli 1,6 ale ta se zatím sériově v Kalině nevyskytuje. Tento motor se v autě objeví až bude zahájen prodej Kaliny 1,6 16V.
Motory zde ale nejsou standartní. Díky různým úprávám mají výkon 120 koní. Když člověk uslyší chod motoru, tak pozná, že se v něm skrývá mnohé. A to je cítit hned. Na volnoběžných otáčkách jde motor špatně. Když se hned po startu polechtá plyn, může motor i zhasnout. Motor je nastaven tak, aby maximum výkonu bylo do 4.000 ot. Do 1.500 ot. motor netáhne. Ale potom se začnou dít věci, které by nikdo od ruského malolitrážního motoru nečekal.... Samozřejmě, že na nabitá Lada Kalina není Mitsubishi Lancer EVO, ale i za volantem tohoto auta lze zažít mnoho potěšení. Zvlášť když se jede po ledu na tzv. "dlouhých" pneumatikách s hroty. V tomto případě se obutí doslova zařezává do ledu a dovoluje jet opravdu pořádně rychle. Hlavní u toho je v zatáčkách rychle a pořádně točit volantem a nebát se šlapat na plyn. Samozřejmě že se nadá počítat s tím, že by AvtoBA3 prodával tato auto s těmito pneumatikami, neboť jezdit s nimi po asfaltu nelze. Dá se ale očekávat, že i s normálními zimními pneumatikami nepojede Kalina špatně.
V průběhu testu se projevil jeden vážný nedostatek nynějších verzí sportovních Kalin a to "dlouhé" řízení. Počet otáček volantu od kraje do kraje je 4 a to je dost i na "obyčejné" auto jezdící po městě a pro soutěžní auto je absolutně nevyhovující. Tento nedostatek výrobce zná a již v průběhu letošního roku dojde k nápravě. I sériová Kalina dostane nové řízení s počtem otáček volantu jen 2,8. A ihned poté bude možné toto řízení namontovat i do sportovních verzí.
Možná se k tomu přidá i to, že při zatáčení pod plynem vnitřní přední kolo začne podkluzovat. Je to sice naprosto normální jev, ale určitě by nebylo špatné, kdyby se budoucí sportovní Kaliny začaly stavět se samosvorným diferenciálem. I když přít se nechceme, neboť podobné plusy mají obvykle auta až mnohem dražší. A Kalina s motorem o síle 120 koní, tuhým podvozkem a zimními pneumatikami s dlouhými hroty dovoluje odpich i bez samosvorného diferenciálu.
PS: Omlouvám se za případné nepřesnosti.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
2,8 otáčky má moje 2101.
Kalina má sice 4 otáčky, ale ten rejd!!! Otočí se doslova na pětníku, kam se hrabe fabie.
Jinak zajetá 1,6 8V se vůbec nechová špatně, jen je poněkud hlučná (proti fabii o dost). Když už jsme u fabie - 1,4 16V výkonově na Kalinu nemá ani náhodou - fábie je v otáčkách pod 3500 hoooodně lenivá a výš to pořád na Kalinu není (byť už rozdíl není tak velký)
Toho hrabání vnitřním kolem už jsem si všiml taky a je to trochu nepříjemný ... a taky hučí brzdy.
Kalina má sice 4 otáčky, ale ten rejd!!! Otočí se doslova na pětníku, kam se hrabe fabie.
Jinak zajetá 1,6 8V se vůbec nechová špatně, jen je poněkud hlučná (proti fabii o dost). Když už jsme u fabie - 1,4 16V výkonově na Kalinu nemá ani náhodou - fábie je v otáčkách pod 3500 hoooodně lenivá a výš to pořád na Kalinu není (byť už rozdíl není tak velký)
Toho hrabání vnitřním kolem už jsem si všiml taky a je to trochu nepříjemný ... a taky hučí brzdy.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Byť to ne zcela souvisí s Kalinou, tak zde vkládám odkaz na zprávu, že dnes byly podle předchozího memoranda o spolupráci mezi ROSSTECHOLOGII a Renaultem podepsány Smlouva o prodji 25% akcií AVTOvazu a Smlouva o strategické spolupráci. http://www.itar-tass.com/level2.html?NewsID=12426158
V této souvislosti je záměrem AVTOvazu v letech 2010-2011 uvést do sériové výroby nový model a do roku 2015 vyrábět 1,5 mil. aut ročně. Kromě toho bude AVTOvaz vyrábět auta pro vojenské učely. http://arms-tass.su/?page=article&aid=51854&cid=25
V této souvislosti je záměrem AVTOvazu v letech 2010-2011 uvést do sériové výroby nový model a do roku 2015 vyrábět 1,5 mil. aut ročně. Kromě toho bude AVTOvaz vyrábět auta pro vojenské učely. http://arms-tass.su/?page=article&aid=51854&cid=25
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
V souvislosti s koupí akcií začíná Renault vyjevovat své plány, které vypadají asi takto:
Карлос Гон: «Главная проблема АВТОВАЗа – продуктовый ряд»
«Главная проблема для АВТОВАЗа - продуктовый ряд, его привлекательность в среднесрочной и долгосрочной перспективе. Заводу нужны новая платформа автомобиля, двигатель и трансмиссия», - отмечает Карлос Гон, Президент Renault в интервью газете «Ведомости». В конце февраля концерн Renault приобрел блокпакет акций АВТОВАЗа. В состав совета директоров ОАО «АВТОВАЗ» войдут три представителя Renault, в том числе и Карлос Гон. «До конца 2008 г. новое правление должно представить план развития «АвтоВАЗа», в котором будут прописаны основные пути развития концерна и решения по технологии и модельному ряду… Модели Renault и Nissan уже разведены, теперь нам предстоит правильно позиционировать модели АВТОВАЗа в альянсе. Но, я вам обещаю, пересечений не будет. Продукт Lada будет отличаться от Renault», - уточняет Карлос Гон.
Ve stručnosti je to asi o tom, že modelová řada AVTOvazu je ve střednědobé a dlouhodobé perspektivě nezajímavá (neoslovující zákazníky) a závod potřebuje novou podvozkovou platformu, motor a pohonné ústrojí. V současnosti je potřeba zapracovat modely AVTOvazu do modelové struktury aliance Renault, Nissan a AVTOvaz, přičemž pozice modelů Renault a Nissan jsou už dány. Carlos Ghons slibuje, že kontinuita modelů AVTOvaz bude zachována a Lada se bude odlišovat od Renaultu.
Bojím se bojím, aby Renault netlačil na výrobu vozidla pro rozvojové země, které v konečném důsledku bude představovat jen lehce pozměněnou alternativu Loganu a jediný co bude rozvíjet jako relativně svébytnou řadu bude Niva.
Карлос Гон: «Главная проблема АВТОВАЗа – продуктовый ряд»
«Главная проблема для АВТОВАЗа - продуктовый ряд, его привлекательность в среднесрочной и долгосрочной перспективе. Заводу нужны новая платформа автомобиля, двигатель и трансмиссия», - отмечает Карлос Гон, Президент Renault в интервью газете «Ведомости». В конце февраля концерн Renault приобрел блокпакет акций АВТОВАЗа. В состав совета директоров ОАО «АВТОВАЗ» войдут три представителя Renault, в том числе и Карлос Гон. «До конца 2008 г. новое правление должно представить план развития «АвтоВАЗа», в котором будут прописаны основные пути развития концерна и решения по технологии и модельному ряду… Модели Renault и Nissan уже разведены, теперь нам предстоит правильно позиционировать модели АВТОВАЗа в альянсе. Но, я вам обещаю, пересечений не будет. Продукт Lada будет отличаться от Renault», - уточняет Карлос Гон.
Ve stručnosti je to asi o tom, že modelová řada AVTOvazu je ve střednědobé a dlouhodobé perspektivě nezajímavá (neoslovující zákazníky) a závod potřebuje novou podvozkovou platformu, motor a pohonné ústrojí. V současnosti je potřeba zapracovat modely AVTOvazu do modelové struktury aliance Renault, Nissan a AVTOvaz, přičemž pozice modelů Renault a Nissan jsou už dány. Carlos Ghons slibuje, že kontinuita modelů AVTOvaz bude zachována a Lada se bude odlišovat od Renaultu.
Bojím se bojím, aby Renault netlačil na výrobu vozidla pro rozvojové země, které v konečném důsledku bude představovat jen lehce pozměněnou alternativu Loganu a jediný co bude rozvíjet jako relativně svébytnou řadu bude Niva.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hm, no nevim, LADA 2107 je dlouhodobě nejprodávanější auto v Rusku..Jura Baran píše:modelová řada AVTOvazu je ve střednědobé a dlouhodobé perspektivě nezajímavá
Ňák se mě to nezdá... Jenom aby nezabavili Siluet..
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na tuto jsem narazil při toulkach po ladaonlajnu, s mou znalostí ruštiny jsem to moc nepobral, ale zdá se mě to podezřelý, mohl by to případně někdo trošku přetlumočit?05.03.2008 В Германии Хэтчбек Lada Kalina (1119) «обогнал» Dacia , Smart, Citroen и других 10-тысячников
Недавно немецкий журнал Auto motor und sport провел тестирование автомобилей, стоимость которых не превышает 10 000 евро. В список моделей попали: Chevrolet Matiz, Citroen C1, Dacia Logan, Daihatsu Cuore, Fiat Panda, Renault Twingo, Smart Fortwo. В число оцениваемых машин издание включило и российский хэтчбек Lada Kalina, доступный на немецком рынке под названием Lada 1119. Выбор лучших машин предлагается сделать самим читателям и посетителям сайта.
Видимо, российские интернет-пользователи, решив поддержать отечественную марку, объединились и начали все вместе оставлять за нашу Lada свои голоса. В како-то момент LADA набрала 80% голосов. В настоящее время итоги голосования выглядят так: Lada 1119 - 77.05%; Dacia Logan - 4.68%; Smart Fortwo - 3.61%; Citroen C1 - 3.18%; Fiat Panda - 2.66%; Renault Twingo - 2.22%; Chevrolet Matiz - 1.72%; Daihatsu Cuore - 0.98%.
Напомним, что Lada 1119 с лета 2007 года доступна в дилерской сети представителя «АВТОВАЗ» Lada Automobile GmbH в Германии.
В 2008 году АВТОВАЗ планомерно увеличивает экспорт автомобилей LADA. За два месяца 2008 года на экспорт было поставлено более 15,9 тысячи автомобилей LADA, что на 21,1% выше показателя за аналогичный период 2007 года.
Hm, a už je to tady, už plánujou základ pro novou žígořadu, a to sedmimístný kombík na báze Renault Logan....05.03.2008 Новая модель АВТОВАЗа: 7-местный универсал LADA на базе Renault Logan
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás