Stránka 18 z 294

Napsal: úte zář 28, 2010 14:30
od ger007
Zdar
Nema niekdo vykresy Ojnice Zotrvacniku Klukovky Piestu atd v neakej rozumnej forme ?
Respektive stacili by neake obrazky s rozmermi, vsetko toto mam doma ale potreboval by som to hned :-D, Su tieto obrazky v Tumovi (tu mam tiez doma :-D)

Napsal: úte zář 28, 2010 15:04
od MartasBrno
Hned? Kde jsi?

Napsal: úte zář 28, 2010 15:25
od ger007
hned, tak v priebehu tyzdna by to stacilo, ak to mas aj by som sa stavil

Napsal: stř zář 29, 2010 06:43
od Luděk Musil
Cory píše:nevie niekto, kolko vazi holy piest z 1,7i?
Tak jsem ho zvážil (kuchyňská váha): 340 g, bez kroužků, čepu, segrovek. L.

Napsal: stř zář 29, 2010 07:08
od Cory
Dakujem :wink:

Napsal: sob říj 02, 2010 20:55
od Marek89
co drzia nosniky co idu pri kolesach smerom hore k motoru ?

Napsal: sob říj 02, 2010 20:56
od Křečík Barbuška
Koroze?

Napsal: ned říj 03, 2010 12:04
od MartasBrno
Marek89 píše:co drzia nosniky co idu pri kolesach smerom hore k motoru ?
Drží celou masu která spočívá na přední nápravě. Tedy dobrou půlku auta ;-)
Zespodu se do nich opírají pružiny a přes ně se síly roznášejí do podběhů a nosníků karoserie. Myslím že se moc nemýlím - zkrátka nejsou tam pro srandu.

Napsal: pon říj 04, 2010 18:10
od peet2101
Co způsobuje rušení zesilovače při nastartovanm motoru na VW Vento 1,9D. Při přidání plynu se frekvence zvíší a ozívají se rovněž blinkry. Dřív zesilovač fungoval bez problemu.

Napsal: úte říj 05, 2010 15:28
od Saša
Nejspíš ruší alternátor . A když do toho kecají i blinkry , tak je nejspíš někde "blbá" kostra . Lovu zdar .

Napsal: úte říj 05, 2010 17:00
od peet2101
Saša, myslíš kostru na zesilovači, nebo kdekoli v autě?? Zesilovač je napojen přez vypínač přímo na baterii, jak + tak -.

Napsal: úte říj 05, 2010 17:56
od Cooper
Tak mě napadlo. Kdy je větší opotřebení brzdového obložení? Při lehkém dlouhém brždění, nebo při silnějším přišlápnutí pedálu a kratší době brždění?

Napsal: úte říj 05, 2010 22:09
od jacek
Co se týče zmařené energie, přeměněné na teplo, vyjde to za identické situace a podmínek logicky na stejno. Otázkou pak je, jakou tepelnou odolnost má materiál destiček. Pokud se pri zahřátí zvyšuje jeho otěr, což se dá předpokládat, musí být z tohoto pohledu výhodnější kratší a intenzívnější brždění s co nejchladnějším obložením (a kotouči).
Tolik můj názor životem zčásti poučeného laika. Dobrou noc. :sleepy1:

Napsal: stř říj 06, 2010 06:41
od Teepee
jacek píše:Co se týče zmařené energie, přeměněné na teplo, vyjde to za identické situace a podmínek logicky na stejno.
To sice ano, ale trochu rozehřát brzdy se mi vždycky povede jen když je přišlápnu trochu víc než obvykle. Když jsem u Bílého vyměnil brzdovou kapalinu a zkusil ostré brždění, skončilo to lehkým dýmem z předních brzd.
Zřejmě tam hraje roli čas, během kterého dovede kotouč za jízdy odvádět tvořené teplo. Při prudkém brždění ten čas není.
Opotřebení destiček :roll: A je to opravdu důležitý? Rozhodně mi přijde lepší pozvolné brždění. Když nic, nedeceleruje motor a taky destičky nedosáhnou kritických teplot. A navíc, jestli neměniš brzdovou kapalinu každý dva roky, dost možná ani nemáš nárok brzdit. Navazuji tím na extrémní názory v Filosofická debata o stárnutí kapalin. :wink: :lol:

Napsal: stř říj 06, 2010 07:56
od radek mb
Teepee píše: A navíc, jestli neměniš brzdovou kapalinu každý dva roky, dost možná ani nemáš nárok brzdit.
Dobře :lol: :lol: