Stránka 18 z 69

Hmm

Napsal: sob kvě 14, 2011 18:52
od B737500
Uvidíme čo z Granty bude. Ale viem že to bude lepšie ako Thalia .

Napsal: sob kvě 14, 2011 19:37
od Cory
Ono je jedna ze je to pekne, lacne, a že to možno bude servisovat renault...otazkou však ostava, aku to bude mať kvalitu spracovania.

Napsal: sob kvě 14, 2011 22:05
od Křečík Barbuška
Pominuli že je to hnusné, tak očekávám, že do roka maximálně dvou to začne viditelně korodovat neb to bude mít mizerný lak a protikorozní ochranu. Třeba, až to uvidím změním názor, ale spíše bych to viděl na tragédii.

Napsal: sob kvě 14, 2011 22:11
od minosk
Koko Loko píše:Pominuli že je to hnusné, tak očekávám, že do roka maximálně dvou to začne viditelně korodovat neb to bude mít mizerný lak a protikorozní ochranu. Třeba, až to uvidím změním názor, ale spíše bych to viděl na tragédii.
A muzes tohle necim podlozit? Co pamatuju tak skutecne problemy s korozi mela naposled desitka a ani tam to nebyla katastrofa.

Jako Mercedes to nebude, nybrz v porovnani s konkurenci (v dane cenove tride) myslim ze antikorozni ochrana neni zdaleka nejvetsi potencialni minus.
Klicem je aby to co si nakreslili i byli schopni vyrabet, a jeste duleziteji, vyrabet tak jak si to nakreslili ...

EDIT: Plati pro rusky trh, u nas je to na 99% o (ne)distribuci.

Napsal: sob kvě 14, 2011 22:16
od Křečík Barbuška
minosk píše:A muzes tohle necim podlozit?

Áno, mé citlivé oko kdysi zahlédlo pár rezanců na kastli Kaliny Dmateje. Takže beru všechny nové Lady do jednoho pytle a upaluji ke splavu :P . Navíc pokud to má cenou drtit konkurenci, musí to být někde ojebané.

Napsal: sob kvě 14, 2011 22:26
od minosk
Koko Loko píše:
minosk píše:A muzes tohle necim podlozit?

Áno, mé citlivé oko kdysi zahlédlo pár rezanců na kastli Kaliny Dmateje. Takže beru všechny nové Lady do jednoho pytle a upaluji ke splavu :P . Navíc pokud to má cenou drtit konkurenci, musí to být někde ojebané.
No jako me citlive oko zahledlo par rezancu na rocnim Hyundai, dvouletem Roomstru a jinak temer cemkoli .. vrcholem bylo kamosovo Clio ktere po 4 letech malo zevnitr rezave blatniky - v servise (7 let kastle tehda) ho poslali kambysmed, ze zaruka je pry PROREZIVENI ne na reziveni ... a samozrejme jen pro prvniho majitele ...

Napsal: sob kvě 14, 2011 22:32
od Křečík Barbuška
Tak samozřejmě pokud se budeme utěšovat tím, že reznou i jiné značky tak můžeme s klidným svědomím vrnět spokojeností i s případně reznoucí novou Ladou :mrgreen: . Já to beru z pohledu člověka který by si to auto kupoval s vidinou provozu minimálně 25 let, tudíž nesmí reznout kastle, případná závada mechaniky se opraví snadněji.

Napsal: sob kvě 14, 2011 22:39
od ger007
Koko Loko píše:l s vidinou provozu minimálně 25 let,
prosim prosim aj ja chcem fajcit co to ty !! :? :weedman: :weedman: :weedman: :weedman: :weedman: :weedman:

Napsal: ned kvě 15, 2011 05:39
od mirozv
Začína mi to pripomínať debatu, kde sa začali posudzovať jazdné vlastnosti desiatky/Priory podľa obrázku s vonkajšími rozmermi :weedman: Ale niekde sa tá cena musí prejaviť. Snáď si nemyslíte, že vám dnešné auto vydrží toľko ako pôvodný "žiguliak"
To ger007: Globtel má aj tak najlepšiu trávu. Už okolo 10 rokov o sebe tvrdí, že je pomaranč. :lol: :lol:

Napsal: ned kvě 15, 2011 08:00
od Michael 4x4
Koko Loko píše:...mé citlivé oko kdysi zahlédlo pár rezanců na kastli Kaliny Dmateje. Takže beru všechny nové Lady do jednoho pytle...
Ja som videl novú Ladu Nivu M, ktorá ešte neopustila predajňu, začínajúcu hrdzu (lišku) v mieste spojov plechov. Proste v tých drážkach.

Napsal: ned kvě 15, 2011 08:21
od csfousek

Napsal: ned kvě 15, 2011 08:34
od Laďuša
Já si nemůžu pomoct, ale ta Thálie je hezčí.

Napsal: ned kvě 15, 2011 08:40
od zelvotron
Já teda sdílím obavy s K-L, resp. nevidím důvod, proč by to mělo bejt lepší jak desítka nebo priora či kalina, jestli něco tolik změnili na materiálu a ochraně. Pochybuju.

minosk: Zajímalo by mě čemu pak řikáš tragédie, dyk desítka hnije snad víc jak favorit a to je co říct, priora bude to samý, jenom ještě nedozrála do správnýho věku, např na jedný sem viděl krásně orezlej pant dveří že z toho rez tekla až na zem. Dvouletý auto.

mirozv: Kolik vydrží původní žigulák? Dyk kolik jich zhnilo na prach, to že to místní nadšencí udržujou jaksi není statisticky relevantní údaj.

J8 bych reálně viděl tak, že základní výbava by stála 139 tis., prostřední 169 a nejvyšší 199, aby to bylo prodejný, ale reálně myslím že CS nasadí cenu základu min nějakých 179.
Laďuša píše:Já si nemůžu pomoct, ale ta Thálie je hezčí.
Granta je thalie 3 :lol: Jinak mě se tedy víc líbí granta, až na ty prolisy na víku kufru. A Thalie je konkurent jen co do ceny, někdy si do toho sedni je to děsně mrňavý. Jediná výhoda že to nehnije.

Napsal: ned kvě 15, 2011 08:59
od Cory
Kedze to bude mat vacsiu cast karoserie zhodnu s kalinou, tak pochybuje, ze budu riesit pre Grantu specialnu antikoroznu ochranu..to by sa im potom oplatilo uplatnit to aj na kalinach s nadväznym zvysenim cien...Ale ako všetci vieme, ich prioritou je vyrabat lacne auta, takze kvalitu antikoroznej upravy vidim na zhodnu s kalinou.

Napsal: ned kvě 15, 2011 14:01
od Veverka
Nemá Granta tu Thalii v další generaci nahradit?Thalie je nejen malá,nemá za ty peníze absolutně žádnou výbavu,hlavně má jen klasicky příšernej renaultí 1.2.