Stránka 18 z 40
Napsal: pát pro 10, 2010 19:41
od plavec
Koko Loko píše:plavec píše: ... Vzheldem k tomu že mám právě Apache, tak si myslím že by to bylo i snažší na montáž.
Tak tomu nevěř, v Tvém případě by tato dodatečná montáž dopadla naprostou tragédií
.
Tak kdyby s tím byly problémy, vysypu montážníkovi ten šrot na hlavu
EDIT:
http://bike4u.cz/index.php?pid=200&id=8 ... kce=detail Tady je to elektro-kolo
Napsal: pát pro 10, 2010 21:31
od Křečík Barbuška
Zajímavé, nicméně ještě nejsi takový senil aby, jsi potřeboval takové berličky. Nebo snad jo?
Napsal: stř led 12, 2011 23:19
od dmatej
Kurňa, loni jsem sednul na kolo 3.1. a jezdil ve sněhu po lesích. Letos mám nachystaný blatníky, ale jízdu odkládám spolu s osazením blatníků. Ale o víkendu jsem na to vrhnu a přijde nová éra dojíždění do práce!
NEB! Pod stromečkem jsem našel novou cyklobundu, takovou tu, co na ní dohromady nic není a stojí přes litr
. Do elasťáků mě nedostanou ... aspoň zatím, jsem věren teplákům, ačkoliv už zbaběle nejezdím v těch bledě modrých ...
Napsal: stř led 19, 2011 19:33
od plavec
dmatej píše:Ale o víkendu jsem na to vrhnu a přijde nová éra dojíždění do práce!
O tom už taky uvažuju. Ale ráno bude zas mrznout a jet 30km do práce na kole ve 4 ráno , tam odkroutit 8 hodin (někdy i víc) a pak ztahanej zase totéž absolvovat domů se mi teda moc nechce.Při představě že ještě bude padat sníh, tak zůstávám věrný autobusu a vlaku. No a na léto si najdu zase jinou výmluvu
Napsal: stř led 19, 2011 22:02
od Křečík Barbuška
30 kiláku na kole do hokny je už moc, těch 10 bych viděl maximem. On také člověk v té hokně musí něco udělat, kolo také dost svazuje když člověk pak potřebuje něco vyřídit, počasí atd. . To je tak na občasnou změnu stereotypu, ne na trvalo.
Napsal: čtv led 20, 2011 20:03
od plavec
Koko Loko píše:To je tak na občasnou změnu stereotypu, ne na trvalo.
To je pravda.
Do hokny bych taky viděl těch 10 km jako maximum. Já ale mluvil o pracovním procesu
Bejvávalo, když ještě fungovalo v Pacově nádraží s výdejnou jízdenek , čekárnou a úschovnou. To jsem si kolo za pětikorunu (někdy i zadarmo) strčil k výpravčímu do jedný cimry pod zámek a dál za zábavou jezdil vlakem. Několikrát jsem si bral i kolo sebou do vlaku. Dneska je to nereálný. Nádraží už je bez služeb a s kolem bych se do jednoho vagonku nemusel vejít. Netuším jak je to v regionově.
Napsal: úte led 25, 2011 19:49
od dmatej
Soudruzi z fy. Velos udělali chybu. K blatníkům sice dodali dráty, ale ty vycházejí na osu ložiska, ne na ty očka pro blatníky. Takhle mi blatník vychází asi na 4cm od kola, to je na hovno. Zadní už vůbec.
Tak silnej drát nemam a kdybych měl, nenaohejbam to ... tenčí zas bude zlobit. Střihat drát a přidělávat na konec nějakej další bazmek coby ůchyt se mi zrovna dvakrát nechce. Babo raď, co s tím? Reklamovat se mi to taky nechce a přece nebudu házet nový blatníky do kopřiv ... moment ... já měl hliníkový blatníky, krapet olámaný ... ale ... tam by drát mohl být ... HA! Jen drobnost - netuším, kde jim je konec
Napsal: úte led 25, 2011 20:13
od MacGyver
To by chtělo koupit nový kolo, na který by ty blatníky padly
.
Napsal: stř led 26, 2011 07:01
od Luděk Musil
dmatej píše:K blatníkům sice dodali dráty ... dlouhý
dmatej píše:... nenaohejbam to ...
Ba právě naopak. Originální dráty je potřeba vzít a ve svěráku (je to lepší než kombinačkama) ohnout oba dráty (zároveň) do tvaru písmene Z. Tím je efektně (i efektivně - zadarmo) zkrátíš na požadovanou délku. L.
Napsal: sob led 29, 2011 14:39
od dmatej
MacGyver píše:To by chtělo koupit nový kolo, na který by ty blatníky padly
.
Tam je to úplně stejný
Leda nový kolo s blatníkama, ale to by byl proti Favoušovi downgrade
Luďku, tak dlouhý ty dráty zase nejsou
a tyhle kobyly na 2 cm ve svěráku ... ufff. Navíc světe div se, svěrák pořád ještě nemám
Napsal: ned úno 13, 2011 21:29
od plavec
Tak už jste připravili kola na sezonu? Já byl dnes donucen poprvý ten stroj vytáhnout.A začal jsem pěkně zostra. Čepici, šálu a rukavice , oprášil jsem to, zjistil, že jedna duše ujde, druhá je poloprázdná a pumpičku mi někdo rozsekal
Nebylo moc času, tak jsem nějak napáchal přední světlo a vyrazil jsem směr vlakový nádraží. A večer zpět. Najeto 23,4km Průměrná rychlost 15,1
, maximální 42,3 km/h A jsem zničen
Napsal: pon úno 14, 2011 01:19
od dmatej
Kdybych já byl kovářem ...!
Dneska jsem kamarádovi půjčil vozejk a nějak jsme došli i na ty kola ... a taky na tavení skla v ohništi ... a on mě očkoval, ať ty dráty prostě ohnu, a já že nemám svěrák ... ohništi ... kamna ... hehehe
Tož jsem sebral kombinačky, jeden ten pochromovanej drát, co mi zbyl v kufru ... a světe div se, sice jsem to naohejbal nehezky, ale naohejbal. Co mě fascinuje je, že ten chrom z toho neoprejskal. Teda, to očko je černý, takže to není vůbec poznat, že by tam nějakej chrom kdy byl, ale což
Na kolo to dám v týdnu, doufám, že délka již bude odpovídat
23 km takhle v zimě, to jde - taky u vás chumelilo?
Napsal: pon úno 14, 2011 21:05
od plavec
dmatej píše:23 km takhle v zimě, to jde
Právěže vůbec nejde. Jak jsem celou zimu nejezdil, tak mám úplně ztuhlý svaly.
Sníh nějakej napadl. Ale jen trochu. Vlastně jsem toho moc neviděl ve vlaku jsem tu vánici víceméně prospal.
A ještě pár čísel: Za víkend jsem najel po dráze 439km, na kole 23,4km, pěšky přes 12km. Při jízdě dráhou jsem využil 2x regionovu, 2x 810tku, 2x kupé rychlík, 2x velkoprostorovej rychlík a využil dohromady asi 4 tratě. A to vše bez zpoždění, výluk a problémů.
Napsal: pon úno 14, 2011 23:00
od dmatej
Témto je Vesmír v rovnováze, po vší tý smůle jsi měl jednou štěstí
Napsal: ned bře 13, 2011 18:39
od plavec
Dnešní krásné slunečné odpoledne přímo vyzývalo k osedlání "velocipedu" , takže jsem dofoukal ty duše, kolo pořádně umyl a naleštil Tempem , namáznul pohyblivý části osadil osvětlením , tachometrem a vyrazil na výlet na vlakový nádraží. Cestou zpátky mě chytla mlsná, tak jsem si koupil čekuládu a cestou mlsal a několikráte i zastavil. Přesto jsem ujel za 1,5 hodiny 24,69 km s průměrkou 16,3 a maximálkou 47,5 km/h - ta by šla vytáhnout i na trošku víc, ale to už jsem se bál, pod tím strmým kopcem je pravoúhlá zatáčka (to bych sice vzal jako sebevrah) , ale ještě je neuklizená silnice po zimě a je tam moc štěrku a písku, takže by mě to mohlo hezky "podklouznout" a prolítnul bych lesem po prdeli
ale pořád se nějak nemůžu po zimě rozhejbat, nicméně bylo to o chloupek lepší, než ta první jízda.
Investoval jsem 15kč do zadní blikačky z viet namu , tak jsem zvědav jak dlouho vydrží.
A co vy? Kolik už jste letos najezdili?