Re: Lada 21061 Crvena Zvezda
Napsal: úte črc 16, 2013 20:31
Pro ty, co nemají zavedenou ksichtoknihu to dám i sem. Ráno v deset jsem vylezl z kutlochu, abych trochu hnul s pracemi na autě.
Původní záměr byl nabarvit klínky kolem oken na černo, protože byly už hodně zašlé a kazilo to estetický dojem z auta. K nabarvení mi posloužila akrylová barva Humbrol černá, kterou tedy používám hlavně na modely. Myslím, že celkový výsledek je ucházející, rozhodně změna k lepšímu. Touto procedurou prošly i ramínka stěračů, rovněž úprava do černa, respektive její obnovení.
Tak jsem si řekl, že zamaluji i ťupky od kamínků a dveří jiných aut, červenou s velmi podobným odstínem mám na modely také. Povedlo se.
Pak mi nesvítila jedna mlhovka. Chtějíc zjistit příčinu, rozdělal jsem ji, potom sundal a nakonec vyměnil za úplně jiné, nové, hranaté a halogenové. Naštěstí jsem i ty staré zapojil přes relátko, takže změna elektroinstalace nebyla nutná. Kromě výměny pojistky číslo 2 za silnější, zřejmě přes ní teklo více než 8 A a nevydržela. 16 A drží.
Když už jsem vytáhl mlhová světla od Mirka (Atexe), tak mi v rukou ulpěly též šnekovité klaksony z jeho bývalé 06. Domnívám se, že dva jsou málo, čtyři akorát . Nyní to troubí celkem solidně.
Další dárkový balíček byl též od Mirka, a to zadní svítilny, též z jeho 06 zvané Žentour. To už byla větší pakárna, přece jen je tam nutné trochu přehrabat elektriku. Chvílemi mi to připomínalo cirkus , na vině byla kostra, která tam nebyla. Pro mne z toho vyplynulo poučení, že je hezké dát očko kostřících kabelů na šroub od světla, ale fungovat to bude, jen pokud ten šroub je přišroubován ...no nic, chybami se člověk učí. Dále je také vhodné vše pečlivě překontrolovat, než člověk něco upevní, aby posléze nezjistil, že pod zadní světla je dobré dát těsnění, které tam patří. Takže jsem samozřejmě musel světla sundat, ze starých originálů vyndat těsnění a dát ho na světla nová a znovu je přidělat.
Jak jsem byl do práce zažraný, tak jsem ani nešel na oběd a pouze upíjel šťávu Julince, která byla venku. Od práce mě vyhnali krvežíznivý komáři, hlad a únava až před osmou hodinou večerní. Jelikož jsem se nenamazal žádným krémem, tak mám solidně spálená ramena, dnes to u nás přeci jen docela peklo a to bylo peklo.
Pokračování práce zítra, nějaká fotodokumentace již dnes.
Původní záměr byl nabarvit klínky kolem oken na černo, protože byly už hodně zašlé a kazilo to estetický dojem z auta. K nabarvení mi posloužila akrylová barva Humbrol černá, kterou tedy používám hlavně na modely. Myslím, že celkový výsledek je ucházející, rozhodně změna k lepšímu. Touto procedurou prošly i ramínka stěračů, rovněž úprava do černa, respektive její obnovení.
Tak jsem si řekl, že zamaluji i ťupky od kamínků a dveří jiných aut, červenou s velmi podobným odstínem mám na modely také. Povedlo se.
Pak mi nesvítila jedna mlhovka. Chtějíc zjistit příčinu, rozdělal jsem ji, potom sundal a nakonec vyměnil za úplně jiné, nové, hranaté a halogenové. Naštěstí jsem i ty staré zapojil přes relátko, takže změna elektroinstalace nebyla nutná. Kromě výměny pojistky číslo 2 za silnější, zřejmě přes ní teklo více než 8 A a nevydržela. 16 A drží.
Když už jsem vytáhl mlhová světla od Mirka (Atexe), tak mi v rukou ulpěly též šnekovité klaksony z jeho bývalé 06. Domnívám se, že dva jsou málo, čtyři akorát . Nyní to troubí celkem solidně.
Další dárkový balíček byl též od Mirka, a to zadní svítilny, též z jeho 06 zvané Žentour. To už byla větší pakárna, přece jen je tam nutné trochu přehrabat elektriku. Chvílemi mi to připomínalo cirkus , na vině byla kostra, která tam nebyla. Pro mne z toho vyplynulo poučení, že je hezké dát očko kostřících kabelů na šroub od světla, ale fungovat to bude, jen pokud ten šroub je přišroubován ...no nic, chybami se člověk učí. Dále je také vhodné vše pečlivě překontrolovat, než člověk něco upevní, aby posléze nezjistil, že pod zadní světla je dobré dát těsnění, které tam patří. Takže jsem samozřejmě musel světla sundat, ze starých originálů vyndat těsnění a dát ho na světla nová a znovu je přidělat.
Jak jsem byl do práce zažraný, tak jsem ani nešel na oběd a pouze upíjel šťávu Julince, která byla venku. Od práce mě vyhnali krvežíznivý komáři, hlad a únava až před osmou hodinou večerní. Jelikož jsem se nenamazal žádným krémem, tak mám solidně spálená ramena, dnes to u nás přeci jen docela peklo a to bylo peklo.
Pokračování práce zítra, nějaká fotodokumentace již dnes.