Stránka 18 z 23
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: čtv led 26, 2012 18:56
od luboš
Tuningovej stroj už mám tohle je veterán
jinak barva uplně bílá nejní je to takové do béžova
.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: čtv led 26, 2012 19:32
od Kopr
Ale tak béžová jako moje a Vencova není
naštěstí
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: čtv led 26, 2012 20:17
od mayo456
chválabohu že to ostane také aké to je
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte úno 28, 2012 20:33
od luboš
Prosimvás jakým momentem se mají dotahovat šrouby na setrvačníku?
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte úno 28, 2012 21:42
od mayo456
menovitý 83,4 minimálny 70,6 maximálny 87,3 Nm podľa knihy od Ivana škodu automobily žiguli lada rok 1986
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte úno 28, 2012 21:45
od luboš
Díky
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 09:59
od mayo456
nie je za čo
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 19:47
od luboš
Neska sme s tátou ručně vyndávali motor
šlo to celkem dobře.
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7#CIMG2194.jpg
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 20:43
od Luděk Musil
Hele - a nestydíte se jen tak vyměnit 1,5 motor za motor 1,7? To se přece nedělá
. L.
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 20:49
od luboš
No ono to nebylo jen tak je pěkně těškej
a nejni se zaco stydět
nebo ano?
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 21:23
od Cory
Ťažký? Muhehe
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 21:27
od Laďuša
Východniarsky Zekon promluvil
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 21:35
od Cory
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: stř úno 29, 2012 21:52
od luboš
Tu fotku jsem viděl dost dobrý
ale já ho měl s hlavou
Re: VAZ-21061 & 2106
Napsal: úte kvě 22, 2012 19:06
od luboš
Tak s motorem 1.7 mám najeto přes 100km. Se vstřikováním si rozumí dobře, reakce na plyn je dokonce lepší jak u 1.6. Ale asi má málo paliva, když nejní úplně zahřátej (kousek nad 50) tak má znatelně větší výkon něž když má provozní teplotu. Moje teorie je taková že když nejni motor zahřátej dává RJ víc paliva (sytič)jak se ohřeje tak má málo. Zkusím to vyřešit tak že dám odpor do série s čidlem teploty aby si RJ myslela že motor nejni úplně zahřátej a uvidím co to udělá. Zrychlení z 0-100 je za 15s to mě přijde docela dost.
Motor má kompresi 9,7:1 chtěl bych do něj dát ostrou vačku 270 myslíte že by to fungovalo? a stím palivem je možné že by měl málo?