Stránka 18 z 23

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 26, 2012 18:56
od luboš
Tuningovej stroj už mám tohle je veterán :wink: jinak barva uplně bílá nejní je to takové do béžova :P.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 26, 2012 19:32
od Kopr
Ale tak béžová jako moje a Vencova není :P naštěstí :mrgreen:

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: čtv led 26, 2012 20:17
od mayo456
chválabohu že to ostane také aké to je :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte úno 28, 2012 20:33
od luboš
Prosimvás jakým momentem se mají dotahovat šrouby na setrvačníku?

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte úno 28, 2012 21:42
od mayo456
menovitý 83,4 minimálny 70,6 maximálny 87,3 Nm podľa knihy od Ivana škodu automobily žiguli lada rok 1986

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte úno 28, 2012 21:45
od luboš
Díky :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 09:59
od mayo456
nie je za čo :)

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 19:47
od luboš
Neska sme s tátou ručně vyndávali motor :D šlo to celkem dobře.
http://lubos202.rajce.idnes.cz/Motor_1.7#CIMG2194.jpg

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 20:43
od Luděk Musil
Hele - a nestydíte se jen tak vyměnit 1,5 motor za motor 1,7? To se přece nedělá :lol: . L.

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 20:49
od luboš
No ono to nebylo jen tak je pěkně těškej :D a nejni se zaco stydět :P nebo ano? :shock:

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 21:23
od Cory
Ťažký? Muhehe :mrgreen:

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 21:27
od Laďuša
Východniarsky Zekon promluvil :mrgreen:

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 21:35
od Cory

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: stř úno 29, 2012 21:52
od luboš
Tu fotku jsem viděl dost dobrý :) ale já ho měl s hlavou :P

Re: VAZ-21061 & 2106

Napsal: úte kvě 22, 2012 19:06
od luboš
Tak s motorem 1.7 mám najeto přes 100km. Se vstřikováním si rozumí dobře, reakce na plyn je dokonce lepší jak u 1.6. Ale asi má málo paliva, když nejní úplně zahřátej (kousek nad 50) tak má znatelně větší výkon něž když má provozní teplotu. Moje teorie je taková že když nejni motor zahřátej dává RJ víc paliva (sytič)jak se ohřeje tak má málo. Zkusím to vyřešit tak že dám odpor do série s čidlem teploty aby si RJ myslela že motor nejni úplně zahřátej a uvidím co to udělá. Zrychlení z 0-100 je za 15s to mě přijde docela dost.
Motor má kompresi 9,7:1 chtěl bych do něj dát ostrou vačku 270 myslíte že by to fungovalo? a stím palivem je možné že by měl málo?