Stránka 18 z 50
					
				
				Napsal: úte led 22, 2008 16:26
				od Křečík Barbuška
				Myslím, že najít u nás sedmičku s ofic. 1,3 motorem je velký problém.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 22, 2008 17:47
				od Yellow01
				Koukněte se pozorně na ten motor. Na bloku je vyražený 03, takže je to 1500.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 22, 2008 17:50
				od Křečík Barbuška
				Každopádně vypadá luxusně,ten blatníkočelospoj je asi jen odlesk, vypadá, že je po laku.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 22, 2008 17:53
				od Cory
				Ked tak na to pozeram, tak to maximálne moze byt 1,6 ak je motor prevrtany.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 22, 2008 18:33
				od Miči
				no jo tak nic no.. jsem si říkal, jestli by to nevyšlo levnějc než dělat generálku na 05.. ale mám pocit, že je to zase nějaký "sládaniko"... ale pěkný to je 

 teď jen jak to jede.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 22, 2008 18:34
				od JmJ
				moc nad tim dumate a nic nevydumate 

 sazim na 1.5 od vyrobi, nekdo se proste prepsal.
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob led 26, 2008 20:32
				od Hurikán
				Pavel04 píše:Musím uznat ze je to  tu hroznej OT a to sem si chtel pocist o 07 a ne o topeni.
Zadam moderatory o presunuti topenarske diskuse do noveho topicu.
OT příspěvky k autům z bazarů za 12 tKč a o výkonu jejich topení jsem přesunul sem: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=138832#138832 
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 23, 2008 07:56
				od Pavlík Brno
				takovou tu zelenou nálepku na čelním skle co mají novější sedmičky s nápisem S2 měly pouze auta k katalizátorem?
Karburátor AXTEC se se vyskytoval pouze v ročnících 95?
Byl katalizátor montován i s jiným karburátorem?
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 23, 2008 10:17
				od Tommel
				Katalyzator třeba na Webru ?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 23, 2008 20:17
				od Maysner
				Lucinka a Pavlík píše:...
hledej smudlo hledej. napsanyho toho tu uz bylo. treba se dovis jak se kamaradi karburator a katalyzator 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 24, 2008 08:25
				od Křečík Barbuška
				S2 je označení vozidel s řízeným katalyzátorem, S1 s neřízeným, tedy dle mě. Každopádně to už na autech nějak často nevídám, asi to byl nějaký záchvat DI.
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 25, 2008 08:18
				od Teepee
				Koko Loko píše:S2 je označení vozidel s řízeným katalyzátorem, S1 s neřízeným, tedy dle mě. Každopádně to už na autech nějak často nevídám, asi to byl nějaký záchvat DI.
Mohlo by být, na Sieřře jsem měl to S2 (řízený katalyzátor to má), ale při výměně čelního skla jsem o tuto kouzelnou nálepku přišel, s tím, že se to při výměně skla neřeší.
Jestli si správně pamatuju, tak kdysi byly tendence, že podle těchto označení se budou v případech zhoršených rozptylových podmínek (při smogu) ve městech regulovat zóny s omezením vjezdu právě podle těchto značek. Odhaduji to tak na roky 1993-1995. (moje  Sierra přifrčela z Německa v roce 1995). Ale asi to úplně zaniklo, neb se o tom vůbec nemluví.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 25, 2008 09:12
				od Wolf
				Teepee píše:... Odhaduji to tak na roky 1993-1995.... 
... jeste i pozdeji, ja jsem tu nalepku dostal k novemu vozu, ale nikdy jsem ji nenalepil a mam ji "nepouzitou".
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 25, 2008 16:05
				od Křečík Barbuška
				Wolf píše:... mam ji "nepouzitou".
Za 50 let vydražitelná za cca. 12998 Euro.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 26, 2008 15:58
				od Maysner
				ja ji loni z auta sundal protoze na okne vypadala skarede 
