Napsal: čtv dub 14, 2011 11:40
Vypadá proti těm lokomotivám jak angličák
Nu to víš, jedna tuna a kousek proti 2x 85 tunamdvk píše:Vypadá proti těm lokomotivám jak angličák
Jízdní řád který tratě? "mojí" 224 ? Začínám se ho učit už nazpaměť, ale stejně pro jistotu nosím v peněžence kapesní verzi.Laďuša píše:Jsi drzej! Za trest třikrát opiš jízdní řád! A švabachem!
No jo, už to nejde. Asi někdo zapracoval........Laďuša píše:Michale, mě se to neotvírá, takže to je dobře Na druhou stranu o tom vim, tak je to stejně jedno
To je takový srandovní, ale je to pravdaStejně jako hospoda může být i uprostřed lesa
To je sice pravda, ale přidáním vozu se zase snižuje měrnej výkon vlaku a tim se prodlužuje jízdní doba. S tim se samozřejmě dá v grafikonu počítat, ale je-li na trati zavedenej takt, tak buď posílený vlaky nabírají zpoždění a nebo běžný vlaky jezdí pomalejš, než by mohly.plavec píše:se daj přidávat nebo ubírat vagony a tím hýbat s kapacitou míst pro cestující, což u autobusu nejde.
Samozřejmě, ale konkrétně ty babičky mají důchodcovskou slevu, která vpodstatě odpovídá IN50. Narozdíl od IN50 ale stojí několiksetkrát (ve verzi nad 26 i několiktisíckrát) míň, neb jsem právě jednou zaslech rozhovor, kdy průvodčí vysvětlovala důchodci, že i když jede jednou do roka, ať si zařídí důchodcovskou slevu, která stojí asi pětikorunu za vystavení a platnost to má neomezenou.plavec píše: (babička jedoucí jednou za půl roku do nemocnice na kontrolu nebude mít přeci in-kartu)
Tak o tomhle jsem nevěděl. to chci taky za pětikačku poloviční slevuLaďuša píše:neb jsem právě jednou zaslech rozhovor, kdy průvodčí vysvětlovala důchodci, že i když jede jednou do roka, ať si zařídí důchodcovskou slevu, která stojí asi pětikorunu za vystavení a platnost to má neomezenou.
Být v Tvý situaci, taky si nekupuju kartu na rok.To je jasné. Ale tady jde spíš o regionální tratě, kde není konkurence. Je jasné, že na trase Praha Brno to o konkurenci prostě je.MartasBrno píše:Každopádně mám vlaky rád, ale na těch 5 jízd ročně si nebudu KUPOVAT SLEVU. Natož na cesty, který jezdí žlutej bus, brno praha ostrava - to je úplně zabitý.
To nemusí být právě vždycky pravda. Ńa stránkách ČD si můžeš orientačně spočítat na kolik Tě to vyjde, kolik toho najezdíš a kam. Beru to taky tak, že člověk jezdí někam takřka celej život. Takže je na místě chtít slevu a výhody pro věrné zákazníky. Jen to novodobý ČSAD to pořád nedokáže pochopit.MartasBrno píše:to že autobusáci nedávaj slevy... no, proč taky, když busem jedu za polovinu oproti vlaku?
Nevim, kolik stojí cesta Jančurovo flotilou, ale v tvým případě, jestli jezdíš 5x za rok ty cesty, co jsi psal - nepořídit si IN25 na 3 roky za 330 Káčé je podle mýho vlastní chyba. Nu ale což, když někomu nevadí jezdit v autobuse, prosim, aspoň mi ve vlaku nezasedne místoMartasBrno píše:ale na těch 5 jízd ročně si nebudu KUPOVAT SLEVU. Natož na cesty, který jezdí žlutej bus, brno praha ostrava - to je úplně zabitý.