Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Michal Pokorný píše:Zejména pokud jeden z účastníků pouze nežertoval a skutečně snad pořídil nějaké to video z přesunu do Zubrnic...... :roll: 8)
Byl by to skutečně velice nedůstojný záběr statečného sovětského stroje, který nemůže za to co mu soudruzi v SSSR nacpali pod kapotu :mrgreen:
U-kaž u-kaž u-kaž!
Vi-de-a vi-de-a vi-de-a!

Já se tak těším na dýchavičnou třináctku, že dokud neuvidím videjko z cesty, tak neusnu!
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Ale to on asi jen žertoval, jak koukám, tak z toho je jen fotka. Což je dobře 8)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Každopádně ale je video z testování PZZ :lol:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

MartasBrno píše:Já se tak těším na dýchavičnou třináctku, že dokud neuvidím videjko z cesty, tak neusnu!

Ale prd, táhne mu to jako čert, Michal neví co má za poklad. Video z bravurní jízdy samozřejmě je, ale jeho export na rajče je blbost. Navíc veřejná manipulace s ním mi nepřísluší, musí vám stačit fotečky :P .
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned bře 27, 2011 19:54, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

Výlet to byl pekfektní, až zpáteční cesta mě nějak zmohla. Jsem moc rád, že jste mě sebou vzali, za to bych Vám chtěl poděkoval, hlavně Michalovi, který nás tak skvěle hostil a vozil. Fotky sem snad ani dávat nebudu, je to to samé dokola.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jen sem ty fotky dej, jiný člověk, jiná optika.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

http://koko-loko.rajce.idnes.cz/Navstev ... G_4028.jpg
Laďuša loví drobný... Ty nepalatíš kartou?

Ale podle fotek velmi povedená akce. Mít čas, tak se taky na nějakou takovouhle vydám, ale poslední dobou je to se mnou bída. A bude hůř. :?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jak poznáš, že lovim drobný? Třeba jsem vytahoval kartu ;) Ale ne, máš recht, platim normálně penězma.

________________________

Tak, a pokusil bych se o takovou malou reportáž.
Ráno proběhlo všechno zcela tradičně, tedy vlak do Prahy, tam proběhlo setkání se s výpravou Brna a běžné focení zajímavých exponátů. Tady nam to malinko nevyšlo, když jsme si šli před odjezdem vyfotit přijetý vlak v čele s reklamním ZOO Esem. To jsme si sice vyfotili, ale stáli jsme na špatné straně nástupiště a samozřejmě uprostřed zídky od podchodu. V tu chvíli samozřejmě přistavili naší soupravu, takže pro boj o kupé jsme nebyli v první linii. Nakonec to ale dopadlo dobře, byť kupé jsme neměli pro sebe sami, ale sdíleli jsme ho s člověkem, co si fotí vláčky :lol:
Oheň v Kralupech hořel, takže cesta proběhla v pořádku a v Roudnici jsme vystoupili. A tady začaly změny. Michal už tam byl, ale VAZem, který byl stylově přistaven přímo pod okny nádražní restaurace. Michal si hned stěžoval, že kdesi cosi, tak jsem mu naznačili, že to má krásný a vyrazili jsme na Zubrnice. Cestou nam byla ukázána cesta, kterou Michal pěšky absolvuje na vlak.
Po příjezdu do Zubrnic jsme neotáleli a rovnou vyrazili k muzeu. Tam jsme došli, ale napřed jsme prozkoumali hned vedle ležíci přejezd, který už vlastně ani přejezd není, a trať, která je už na pohled v nic moc stavu a sem tam hnutá. Ještě jsme si vyšplhali po silnici nad muzeum, odkud je pěkný výhled i na vesnici a okolní krajinu, jejíž dominantu tvoří vysílač na Bukové hoře.
Poté jsme již neváhali a vrhli se na muzeum, kde jsme byli prakticky sami. Prohlídka začínala v expozičních vozech, kde byly vystaveny různé tématické předměty svázané se železniční. Několik předmětů bylo interaktivních, takže jsme si s nimi mohli hrát. Jedním z nich byl například letecký poplach, který Marek spustil a Michal si to vyložil jako pokus o jeho život, takže od té doby neměl exponáty na čudlíky vůbec rád. A přitomspustit si přejezdovou signalizaci bolo tak hezké :lol:
Muzeum jsme postupně procházeli, pokochali se třeba ručním kolejovým jeřábem a nebo francouzskou armádní lokomotivou z roku 1916, která se nějak dostala k nám a sloužila až do devadesátých let, kdy byla odstavená kvůli krádeži!
Dále se přišlo ke staniční budově, kde byla expozice s tématikou spjatou s provozem lokálky Velké Březno - Úštěk a také modelové kolejiště. To sice bylo taktéž na knoflík, ale nebyla tam mašinka. V budově byla ještě typická čekárna a dopravní kancelář, vedle byly suché záchody. Za nimi pak garáž pro expozici drezín, kterých tam bylo větší množství.
Když už jsme si prohlédli takto muzeum, od Ústí nad Labem západu přijel muzejní vláček složený z Prasátka T212.0094, Hurvínku M131.105 a vagónku. Tak do muzea přijelo více lidí, takže v tu chvíli jsme byli rádi, že již máme nafoceno. teda až na Michala, který z neznámých důvodů nemá focení rád. Prohlédli jsme si tedy ještě šíbování, kdy bylo třeba na dvouch kusých kolejích dostat dopředu hnací vozidlo a poté jsme se již vydali na stopování některých míst zrušené trati.
Jedno takové místo se nacházelo na silnici Malé Březno - Úštěk u Lovečkovic, kde býval přejezd. Koleje v tom místě ještě jsou, ale jsou již notně pohlcené okolní přírodou. Další místo bylo bývalé nádraží v Lovečkovicích. Dále jsme se chtěli zastavit ještě v Levíně, kde se na místním nádraží v roce 1975 (tedy ještě za provozu) natáčely některé scény z filmu Páni kluci. Nádraží jsme sice viděli, ale příjezd k němu je zběsile označkován cedulemi se soukromým pozemkem a podobně, že jsem se spokojili s pohledem ze silnice a jeli jsme dál. V Úštěku nás čekal poslední, ale rozhodně nejadrenalinovější fragment lokálky. Bylo to torzo mostu přes trať z Lovosic do České Lípy. Tady Michal zjistil, že nemám moc rád výšky. A je to pravda, tam šlo o život! Nu ale přežili jsme všichni, 3 souputníci se přes most i vrátili, já jsem se z důvodu pořízení fotodokumentace vrátil přes jiný nedaleký most.
Nu a následovalo odstavení Michalovy Lady na pěkném úštěckém náměstí a pochod na nádraží. Tam si někteří z nás zakoupili jízdenky do Roudnice nad Labem a zbývající čas jsme šli strávit do nádražní hospody. Prvotní dojem nebyl zrovna nejlepší, bylo i dost zakouřeno. To se zlepšilo po odchodu většiny místních, posléze jsme si zvykli a později jsme zkonstatovali, že to tam vlastně nebylo špatné. Jako kandidát na strávení vlahé letní noci se tedy úštěcká nádražka schválila.
Když nastal čas, přiřítila se souprava 810 + 010. K překvapení třech z nás (samozřejmě vyjma Michala) ale přijala z druhé strany, než jsme čekali. Zajímavé, zřejmě v tom místě je nějak rušen orientační smysl. V této soupravě byla ona vysoká obsazenost záchoda, dveři jsme si tam podávali prakticky celou cestu. V Lovosicích jsme přesedli na rychlík na Prahu. Tam jsme také otestovali kvalitu záchoda a objevili jsme zajímavý systém s pružinou. Ještě nikdo jsme to neviděli.
Akci jsme zakončili tradičně v nádražní restauraci v Roudnici nad Labem, kde jsme navíc chutně povečeřeli a po šesté hodině večerní jsme chytli rychlík do Prahy a Michala, který se o nás vzorně staral a zaslouží náš dík, jsme ponechali o samotě.
Cestou jsme zhodnotili akci, samozřejmě kladně. Bohužel jsme já s Jardou ale neměli poslední kousek štěstí a dvouminutový čas na přestup se ukázal být krátkým, přestože jsme provedli sprint přes asi 4 nástupiště. Ten jsem málem korunoval pádem v plné rychlosti, když mě překvapila změna sklonu podlahy vstupu do podchodu. Radost škodolibým okolojdoucím jsem ale neudělal a šťastně doběhl na minutu přesně na naše nástupiště. Viděli jsme akorát koncová světla našeho vlaku, který právě vjížděl do tunelu...
Rozloučili jsme se tedy ještě s Markem a po jeho odjezdu do Brna jsme bezcílně bloumali pražským nádražím. Tady mi konečně došlo, že to nádraží je pro čekání cestujících naprosto nepoužitelné. Není tam jediné místo, kde by se dalo sednout a slušně najíst a napít. Předražené bagety a plechovkové pivo, taktéž předražené, si můžou strčit za klobouk. Zrovna tak knihkupectví, prodejnu čokolády, květin a nebo bižuterie. Tento dojem je podle mě silně nepříznivý a velice sráží hodnocení rekonstrukce.
No nakonec jsme se ale přece dočkali a nasedli do vlaku na Plzeň. Konečně jsem se naživo setkal s vozem, který byl i uvnitř rekonstruovaný do nového korporátního dizajnu. Zaujali jsme horizontální polohy a 114 km dlouhou noční cestu (která začla přesně 15 hodin po výjezdu z Plzně) jsme prospali. V Plzni Jarda přestoupil na tramvaj a já na motorák do Klatov. Zaujal jsem místo vzadu ve velkém Bixu řady 020, kde to nádherně vonělo topnou naftu a v klimbání jsem dojel do Klatov. Během této cesty mi přišla zpráva z Brna, že někdo už je po sprše... Domů jsem dorazil v půl jedné, umyl jsem se (naštěstí ještě tekla teplá voda), přesunul hodiny na půl druhé a šel jsem spát. A ráno jsem v půl osmé vstával na formule 1

No ale to jsem se zase rozepsal. Zde přikládam mojí fotodokumentaci, která promluví též jasně.
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Vylet_do_z ... e_lokalky/
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Laďuša píše: ... jsme bezcílně bloumali pražským nádražím. Tady mi konečně došlo, že to nádraží je pro čekání cestujících naprosto nepoužitelné. Není tam jediné místo, kde by se dalo sednout a slušně najíst a napít. Předražené bagety a plechovkové pivo, taktéž předražené, si můžou strčit za klobouk.

Ale je, někde tam má být útulek pro prezidenta republiky kdyby náhodou hodlal cestovat vlakem a ujel mu přípoj :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Laďuša píše:Michal už tam byl, ale VAZem, který byl stylově přistaven přímo pod okny nádražní restaurace.
... a ještě stylověji hned před autem vedoucí nádražní restaurace
Laďuša píše:Několik předmětů bylo interaktivních, takže jsme si s nimi mohli hrát. Jedním z nich byl například letecký poplach, který Marek spustil a Michal si to vyložil jako pokus o jeho život, takže od té doby neměl exponáty na čudlíky vůbec rád. A přitomspustit si přejezdovou signalizaci bolo tak hezké
Ano, možnost spustit přejezdovou signalizaci jsem zaregistroval hned v prvopočátku návštěvy muzea. Tudíž když Marek zahlásil : "Pozor, nelekněte se" , čekal jsem, že někde něco zacinká. Neměl jsem ani nejmenší tušení, že uvnitř vagonu spustí letecký poplach.

Jinak celkově tuto akci hodnotím jako jednu z nejpovedenějších v poslední době. Škoda, že je den tak krátký.
Zejména MacGyver, ačkoliv se zúčastnil prvně, se velice osvědčil. Během prohlídky muzea jako jediný neklesl na mentální úroveň sedmiletého kluka :mrgreen:
Zcela správně, již v úvodu posezení v Úštěku Laďušu přesvědčil, že odjíždět z Roudnice tak brzy, jak Laďuša původně chtěl, je nesmysl. Toho zajisté později, v Praze těžce litoval, ale co už.... :lol:
Prostě výborná sobota!! :wink:
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Michal Pokorný píše:Neměl jsem ani nejmenší tušení, že uvnitř vagonu spustí letecký poplach.

Já taky ne, prostě tam to tlačítko bylo, tak jsem jej zmáčkl :lol: . Tu cedulku u toho jsem četl až později :mrgreen: .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
MacGyver
Příspěvky: 1541
Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
Bydliště: Plzeň/Prášily
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MacGyver »

No lákalo mě to, ale byl jsem ještě vycvičený z exkurze v JE Temelín, kde nám říkali, že ten, kdo má nutkání furt něco mačkat, tak ať dá ruce do kapes a neopovažuje se je vyndavat. Tady jsou fotky z mého přístroje, je tam i plzeňská schůze, tak se můžete pokochat: http://kentbrockman.rajce.idnes.cz/zubr ... l._muzeum/
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!! :toothy10:
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Koko Loko píše:
Laďuša píše: ... jsme bezcílně bloumali pražským nádražím. Tady mi konečně došlo, že to nádraží je pro čekání cestujících naprosto nepoužitelné. Není tam jediné místo, kde by se dalo sednout a slušně najíst a napít. Předražené bagety a plechovkové pivo, taktéž předražené, si můžou strčit za klobouk.

Ale je, někde tam má být útulek pro prezidenta republiky kdyby náhodou hodlal cestovat vlakem a ujel mu přípoj :mrgreen: .
Je tady řeč o Pražským hlaváku?
Jestli jo, tak mě se náhodou ten novej hlavák líbí. Navíc je tam bezvadná prodejna zdravý výživy a člověk si nakoupí třeba něco na zub do vlaku.Ceny baget apod. dost podobný, co jinde (teď mluvím stále o té zdravé výž.)
Když jsem tam byl v zimě, tak v ČD centru bylo dokonce přetopeno.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

plavec píše:Navíc je tam bezvadná prodejna zdravý výživy a člověk si nakoupí třeba něco na zub do vlaku.

:koko: ... když já raději pomleté :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Koko Loko píše:
plavec píše:Navíc je tam bezvadná prodejna zdravý výživy a člověk si nakoupí třeba něco na zub do vlaku.

:koko: ... když já raději pomleté :D .
Tak tekovejhle odpad tam neprodávají. :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“