Stránka 166 z 191
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: sob úno 15, 2014 20:51
od Tommel
Pokuď si dobře pamatuju, tak husí krky na protažení kabelu jsou dobré z feldy, aspoň co si pamatuju jak tady dost lidi řešilo alarm tak myslím pravě z feldy kupovali
Myslíš tyto? http://www.vysilacky-navigace.cz/prucho ... t-517.html ®
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: sob úno 15, 2014 21:53
od mayo456
keď som sa o tom motore bavil s atexom na šírave tak je zaujimavé že ten motor v jeho aute išiel dobre a u teba nejde dobre. neber to jak rýpanie iba vznášam faktickú poznámku
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: sob úno 15, 2014 22:01
od Křečík Barbuška
Ted budu krute hnusnej a asi si zaslouzim BAN. Pokud nekdo je schopnej napsat, ze 12ctka jede dobre na trojce a je nespokojena s sestnactkou
.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: ned úno 16, 2014 07:53
od zigul01
Víš proč to atexoj jelo dobře ,měl maďara výfuk a el.pumpu benzínovou. Když se podíváš lada vs škoda tdi,tak mu to tam chcípalo na 2ku ,protože neměl tu pumpu.S klasickým výfukem a pumpou se to dusilo a chcípalo při větších otáčkách.Jináč svody jsem si sehnal za 2000.
Tommel:Díky moc
,tak to tam koupím s feldy.
Taky budu muset vyměnit zadní dveře jsou bouchlé a reznou docela hodně.Na štěstí tu mám jiné dveře,už mám i namíchanou barvu červenou tak je dnes láknu a pak je přehodím. Ty 07 nárazníky jsou už dole a budu dávat 01 nárazníky.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: ned úno 16, 2014 11:38
od radek mb
Shodou okolností mě Atex povozil v jeho tehdejší 06 zvané Žentour, v době, kdy prakticky měl motor už finálně upravený. Pokud si dobře pamatuji, volnoběh byl někde kolem 1500 ot., auto začínalo fakt fest táhnout někde od 4000 ot. a končilo cca na 6500 ot., nejen kvůli tomu, že pumpa nestíhala dávat dostatek paliva, ale i kontaktní zapalování má své limity.
Prostě ten motor nebyl postaven primárně pro běžné ježdění, na to je třeba brát zřetel.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: ned úno 16, 2014 12:09
od mayo456
ak s dobre pamätám vy ste tam nejako zázračne zmenili nastavenie zaľovania poladili ste ventily. nemyslíš že tan motor nešiel hlavne preto, že ste ho možno rozladili?
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: ned úno 16, 2014 12:54
od Ivo
a je to tu. Na tohle jsem myslel o 4 stránky zpět.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: ned úno 16, 2014 14:39
od zigul01
Podívej se ,jenom se dělaly ventily,protože to rachotilo... asi nikdo nechápe ,ale nevadí po ventilech to jelo líp než předtím...pak dal výfuk s omegy 55 a jelo to jinac pak jsem jakka dal v pohodě ,ale nás nikdo nenátačel,se ho zeptej.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 13:44
od mayo456
ja by som to zrhnul asi tak že ivo to nastavil dobre, veď sa s tým dlho babral, išlo to dobre a potom to už tak dobre nešlo
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 14:38
od zigul01
Nechápu ,chceš taky rejpat ,nebo si ze mne děláš srandu? S těma ventilama se nic nezměnilo, jen se udělali aby to nerachotilo! No nejelo to dobře ,když se to dusilo s tím origo výfukem a s normální pumpou která nestačila dávat a zhasínala motor při větších otáčkách. Výfuk jsem si sehnal ,pak musím namontovat tu el. benzínovou pumpu.Kdyby si přečetl atexův článek,tak tam píše že v trnavě mu to chcípalo při dvojce na 6000 otáčkách a proč? No protože ta měl klasickou pumpu,pak tam dal íčkovou pumpu.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 17:13
od mceza
Takže jemu to na dvojku při 6000 otáčkách chcípalo, protože tam měl sériovou pumpu. Jo to beru. V pohodě. Ale pokud vím, do 6000 otáček se při běžné jízdě člověk zřídkakdy dostane. Tobě to ale chcípalo při "větších otáčkách". To je kolik 2? 3? 4 tisíce?
PS: Motor má za běhu rachotit. Aby nerachotil, tak otoč klíčkem do polohy Vypnuto. Potom stichne
Rachot motoru je běžná vlastnost spalovacích (a nedávná vědecká studie prokázala, že i vznětových) motorů.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 17:35
od zigul01
já to točil taky do 6 000 a s ostrou vačkou to jede nad 3000 a vejš.No ventily určitě nemají být slyšet.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 17:47
od ger007
len jedna technicka, jazdil si na 100 oktanovy benal ??
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 17:52
od zigul01
na 100 oktan ne,říkal že nejezdil na 100 oktan.
Re: Modrej ďábel 2101 - změna: †Frankenstein†
Napsal: úte úno 18, 2014 18:02
od Yellow01
mceza píše:Ale pokud vím, do 6000 otáček se při běžné jízdě člověk zřídkakdy dostane
Na 6000 otáček chodím zcela běžně, kdykoliv chci rychle akcelerovat. V podstatě pokaždé když s autem jedu, tak zdolá tuhle hodnotu.