Stránka 164 z 342

Trať 171

Napsal: stř bře 16, 2011 07:29
od Teepee
http://www.zelpage.cz/clanky/komentar-o ... -investici

Škoda že se v článku nepoukazuje na tristní prosincovou situaci, kdy se ukázalo že spojit či rozpojit dve jednotky city elefantu je nebetyčný problém, aneb za mě, zrušte zajíždění do Úval!.

Napsal: stř bře 16, 2011 14:08
od Laďuša
Já jsem momentálně taky rozladěn, vypadá to, že od 4. dubna až do 13 května budu muset omezit cestování na trati 183 na nezbytný minimum....
http://www.cdrail.cz/gvd/k183vyluka01.pdf

Napsal: čtv bře 17, 2011 07:28
od Michal Pokorný

Napsal: čtv bře 17, 2011 09:25
od MartasBrno
Tu pětici snaživců by měl někdo jednoznačně identifikovat a dát jim za vyučenou + doživotní zákaz dělat úředníka a rozhodovat o čemkoli. Mohli by třeba přezouvat pneumatiky. Peníze to nese taky.

Napsal: čtv bře 17, 2011 19:36
od plavec
http://byznys.lidovky.cz/podivejte-se-m ... oprava_nev Podívejte se: moderní polské soupravy Pesa vyrazí na české koleje

Napsal: čtv bře 17, 2011 19:39
od Michal Pokorný
Hm, nechápu, proč se dnes všemu co je nové říká moderní :?:

Napsal: čtv bře 17, 2011 19:43
od Laďuša

Napsal: čtv bře 17, 2011 19:51
od Michal Pokorný
Máš to ale divné představy o krásné přírodě :P
..... ta vypadá totiž třeba takto 8)
http://www.martinovyvlaky.ic.cz/ceska_l ... IM4309.jpg

Napsal: čtv bře 17, 2011 19:53
od plavec
Michal Pokorný píše:Máš to ale divné představy o krásné přírodě :P
..... ta vypadá totiž třeba takto 8)
http://www.martinovyvlaky.ic.cz/ceska_l ... IM4309.jpg
Tyjo pěkný, pěkný, ten vlak snad nejede po kolejích, ale po trávě. :D

Napsal: čtv bře 17, 2011 21:04
od Laďuša
A eště aktualitka, dneska byla podepsaná smlouva na Pesy z Bydhoště. Bude jich 31 a jsou to dvojdílný jednotky s názvem Pesa Link II
http://www.rynek-kolejowy.pl/22652/Link ... eskich.htm
http://www.zelpage.cz/zpravy/5894

Napsal: pát bře 18, 2011 03:57
od Michal Pokorný
No to nás čekají pěkné věci :roll: :mrgreen:
"Ilość miejsc siedzących: 120 (w tym uchylnych - 15)"

Napsal: pát bře 18, 2011 12:42
od Laďuša
Ha, někdo si všimnul, že Regíny dělají kravál :lol:
http://ekonomika.idnes.cz/drahy-ztisi-p ... oprava_fih

Napsal: sob bře 19, 2011 20:58
od plavec
IDNES napsal:
MF DNES letos při měření hluku na stejném úseku trati mezi pražským hlavním nádražím a stanicí Krč zjistila, že regionovy jsou hlučnější než jejich předchůdci, motorové vozy řady 810
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/drahy-ztisi-p ... oprava_fih
:mrgreen: No tak přecijen nejsem hluchej a nezdálo se mi, že je v regíně větší kravál. Ale když stojí na místě a běží motor, tak je docela tichá. :mrgreen:

Napsal: sob bře 19, 2011 21:56
od Hurikán

Napsal: sob bře 19, 2011 22:56
od Laďuša
Nefunguje přehrávání od ČT, copa tam bylo za zajímavý téma?


Eště sem dam pár věcí z dneška.

Mam důkaz, že první železnice byla v Klatovech. Na pamětní desce je jasně doloženo, že ČSD bylo v KT založeno už v roce 1260 8)
Obrázek

Plzeň hlavní nádraží. Ladista dole byl dušenej hodně dlouho, auto mu prolezli úplně kompletně.
Obrázek

A na závěr. Klatovskej velkej motor 831.187, kterej dneska sloužil jako pivovarský expres Prokop (Plzeň - Chyše a zpět)
Obrázek