Stránka 161 z 342
1.změna JŘ ČD
Napsal: ned bře 06, 2011 15:48
od plavec
Laďuša píše:Ta nádražka je kde? Taky v Pejřimově?
Správně, akorátže na autobusáku. Na vlakáči je už zrušená. Ale ty dvě nádraží jsou naštěstí od sebe kousek.
EDIT: Pozor 1.změna jízdních řádů je tu !
http://www.cd.cz/infoservis/aktuality/-9807/
konkrétně tuten soubor:
http://www.cdrail.cz/gvd/zmena1.pdf
Napsal: ned bře 06, 2011 20:43
od Laďuša
http://www.youtube.com/watch?v=0ldH6Ra-cgs
Rekonstrukce lokomotiv M62 Poltavským těplovozoremontným závodem
Napsal: ned bře 06, 2011 22:00
od Křečík Barbuška
A toto Laďušák zaregistroval? Mě to připadá jako prznění tvého oblíbeného stroje
.
http://www.youtube.com/user/MrPetrovich ... N_2x0qvIsA
Napsal: ned bře 06, 2011 22:10
od Laďuša
Tak to jsem eště nezaregistroval...
Že se takhle na kapotovou verze předělávají Sergeje, to vim, ale tuto jsem eště neviděl (a nebo si to nepamatuju). Zajímavé, zajímavé.
Napsal: pon bře 07, 2011 13:17
od Raduz
Už jste četli?
Občastník JHMD.
Napsal: pon bře 07, 2011 20:04
od plavec
Raduz píše:Už jste četli?
Občastník JHMD.
Ano četli, ale ještě nedočetli . Výborné čtivo do vlaku
Napsal: pon bře 07, 2011 21:15
od jacek
Koko Loko píše:Laďuša píše:Objevil jsem další pěkný stránky s obrázkama z ruských drah.
Nemůžu si pomoct, ale většina sovětských/ruských mašin je vzhledově odporných, zejména motorové jednotky. Třeba
tady , to je jak u zrůdiček na dvorku
.
Tož ono je to těžké - odstavené polo- či třičtvrtěvraky nevypadají nikdy moc vábně. Stačí se podívat na park ČD. Chvatilo by možno němnožko okrasky i charašo porabotať, a ty stroje by měly určitě něco do sebe - viz už známá
mašinka. Tedy prudkou eleganci asi ne, ale vzhled plnokrevného tažného koně. I když z hlediska hippologického je tohle sousloví tuším asi nesmyslné. Na provoz v extrémních podmínkách rozlehlé bolšoj zemli není potřeba krása, ale výkon a vytrvalost. Podobně jako v obou Amerikách nebo AUS. Na krásu si můžeme hrát tak jedině my Středo- a Západoevropané (myšleno vč. severu i jihu
. Však horníci taky nehrnou uhlí s naleštěnými lopatičkami z plastu.
Nedávno jsem před Brnem na koridoru zahlédl v jízdě krásnou českou mašinku, vedoucí rychlík, byla to funglovka leštěnka... To je ta novinka zez Plzně? Opravdu paráda...jen aby jich bylo brzo víc.
Napsal: pon bře 07, 2011 21:34
od Křečík Barbuška
Mě polovrakovost nevadí, dokonce tak nějak povahově k vrakům i citově lnu. Jde mi spíše o nevšední tvarové pojetí mašin SSSR. Ono je to asi dáno i tím jejich větším profilem. Evropské pojetí mašin je přeci jen takové jemější, i když třeba Poláci ... .
Ta novinka zez Plzně vypadá opravdu vkusně, tedy naleštěná, ale každá krása jednou odkvete a zapadnou do šedi ušpiněného průměru. Dávám jim tak rok, nejvýše dva
.
Napsal: pon bře 07, 2011 21:39
od jacek
Napsal: pon bře 07, 2011 21:53
od Křečík Barbuška
Díky svému rozvinutému pesimismu bývám málokdy nemile překvapen
.
Napsal: pon bře 07, 2011 21:56
od jacek
Toť pravda, chudáci optimisté
Napsal: pon bře 07, 2011 22:04
od Michal Pokorný
Ale k čemu nějaké železniční novinky, když máme stroje, které nám svými výkony již celá desetiletí dokazují svoji kvalitu a nadčasovost
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9812_n.jpg
Napsal: pon bře 07, 2011 22:11
od Křečík Barbuška
Ano, a převtělené do Regionoh se vetřely i na hlavní tratě
. Dokonce jsem v nich patrně po vzoru jednoho místního soukmenovce našel zvrácené zalíbení
. Ona se z nich totiž díky jejich rychlosti nádherně pozoruje krajina
. Člověku skoro nic neuteče
.
Napsal: úte bře 08, 2011 13:23
od Laďuša
Jacek píše:Nedávno jsem před Brnem na koridoru zahlédl v jízdě krásnou českou mašinku, vedoucí rychlík, byla to funglovka leštěnka... To je ta novinka zez Plzně? Opravdu paráda...jen aby jich bylo brzo víc.
Zez Plzně nebude, ale z Plzně by bejt mohla
A víc jich bude, vyrobený jsou pro naše dráhy už asi všechny a teď se dělají ty na Slovensko.
Napsal: úte bře 08, 2011 17:34
od Michal Pokorný
Laďušo, zdá se mi, že mi vkládáš do úst cizí slova