Stránka 17 z 26
Napsal: stř říj 20, 2010 07:51
od ger007
neni rozumnejsie to pred STK nasprejovat neakym sprejom, aj tak to zhnije takze je to fuk a ten tyzden by to tam vydrzalo
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: stř říj 20, 2010 16:13
od Veverka
prkna nechat opálit skoro na uhel a vydrží 30 let minimálně.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Napsal: stř říj 20, 2010 16:39
od plavec
ger007 píše:neni rozumnejsie to pred STK nasprejovat neakym sprejom
Ano, je , ale sprej žádnej nemám.Protože jsem finančně na nule, musím dělat z toho co mám "na skladě"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: stř říj 20, 2010 17:08
od ger007
aha ja by som to nasprejoval neakym skladovym , momentalne tam mam zlty od plynarov a oranzovy od geodetov co u nas zameriavali siete
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: čtv říj 21, 2010 11:43
od vintera
Veverka píše:prkna nechat opálit skoro na uhel a vydrží 30 let minimálně.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
a na čas naložit do močůvky
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: pát říj 29, 2010 21:44
od Fišer Jiří
A teď jedna perlička.Na sraze jsem si všiml, jak skoro všechny desítky mají na haupně puchýře od koroze. Po třech letech nechal otec,kdy se nám na naší nové ladě tyto puchýřky začaly dělat , nastříkat celou haupnu a teď po dalších 6,5 letech na haupně žádná známka koroze.Nedělám si iluze,že na Prioře bude lak kvalitnější,spíš přemýšlím, jak tuto nekvalitu eliminovat hned na začátku.možná by pomohl ten plast na špičku haupny, ale zdá se mi to dost nenestetický.Také by mě zajímalo jak je na tom s kvalitou laku Kalina, když se dělá na nové lince, pravděpodobně i v nové lakovně.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Napsal: pát říj 29, 2010 21:51
od plavec
Fišer Jiří píše:možná by pomohl ten plast na špičku haupny
Ano korozi to pomůže, páč tam zatýká a drží se tam voda. To mě přijde totéž jak ty plastový lemy zadních blatníků u felicií. Navenek to vypadá pěkně, ale pod tím to je na prach.
Napsal: pát říj 29, 2010 22:10
od MartasBrno
plavec píše:To mě přijde totéž jak ty plastový lemy zadních blatníků u felicií. Navenek to vypadá pěkně, ale pod tím to je na prach.
Jenže dnes už si to tam lidi nedávaj jako tuning, tedy nevrtají zdravé plechy či nehnusí je lepidlem proto aby byli IN
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
, ale plichtí tím ty vyhnilý lemy o který se dřív nestarali, aby jim to vůbec ještě drželo po kupě
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
a prošli STK bez zbytečných rizik. Taky pokuta za ostrý hrany nepotěší že...
Vždycky mne zaujme, jak přes náměstí projede borec v káře s chameleonem (takovej dsnej metalickej lak, kterej se změnou osvětlení a úhlu pohledu mění barvy), auto oplastovaný, ale z poloviny prahů a všemožných lemů prokvétá příroda...
Co se týká tématu, je ten zajímavý psycholoický moment, kdy se v člověku vyklube novátorská myšlenka, spojit příjemné s užitečným. Tedy oplastovat a drsně nalakovat shnilou popelnici. A ono to fakt funguje, na deset metrů je to pěkný. Jen je otázka, jak dlouho a po jaké křivce se ten "pěkný" bod bude posouvat.
Koroze kapoty? Od kamínků to jde hned, mám tu hned dvě auta 2 resp. 3 roky starý a je to samá díra v laku. Jedině to po sezoně vždycky opravit. (jenže jak - korekční tužka řeší spíš vzhled než antikorozní ochranu a málokdo by kvůli 5cm^2 brousila lakoval 0,5m^2.)
Napsal: pát říj 29, 2010 22:14
od Fišer Jiří
plavec píše:Fišer Jiří píše:možná by pomohl ten plast na špičku haupny
Ano korozi to pomůže, páč tam zatýká a drží se tam voda. To mě přijde totéž jak ty plastový lemy zadních blatníků u felicií. Navenek to vypadá pěkně, ale pod tím to je na prach.
Ta voda musí přeci odtýkat,no a určitě je to lepší dát na ještě neporušenej lak
Napsal: sob říj 30, 2010 08:11
od zelvotron
Není, je to hovadina to tam dávat a vrtat do nový kapoty, ale kdo chce kam... Na kapotu se vydlábni, v nejhorším koupíš za deset let novou, spíš se podívej, jestli jsou prahy po celý šířce zespoda nastříkaný nátěrem na podvozky, nebo jestli je jen podlaha a od spoje podlahy s prahem je už je obyč lak, jestli jo, tak by to určitě chtělo napravit.
Napsal: sob říj 30, 2010 19:52
od Fišer Jiří
S prahama na desině kupodivu problémy nemáme,první byla haupna po 3letech,zadní lemy začaly po5ti letech,na prioře mam připravený na zadek plastové podběhy,ale jen na zimu,neboť letní patnáctky mi dřou,dveře taky po pěti letech,tam dávám příčinu té gumě na spodním okraji,kde se držela voda a také tomu, že první desiny nebyly lakovaný,až do spodní části dveří.Jo a Priora má chráněné prahy plastem .
Napsal: sob říj 30, 2010 20:39
od Hurikán
Fišer Jiří, Pokud opravdu novému laku nevěříš a chceš jej nějak vylepšit, tak mně napadají v zásadě asi jen dvě možnosti:
- ládovat na auto trvale tuny vosku až do bezvědomí
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- přesříkat vytipované díly transparentním lakem. To znatelně zvýší kompaktnost laku a jeho odolnost, zachová přesně původní odstín barvy a je to co se týče práce i financí poměrně nenáročná operace.
Napsal: sob říj 30, 2010 20:47
od Fišer Jiří
budu o tom uvažovat, díkes. ta haupna mi leží v žaludku,první návrch proberu s manželkou
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: sob říj 30, 2010 23:55
od dmatej
Co se týče Kaliny, hlásím, že kapotu mám ošvihanou od kamínků, ale nekvete. A letos jsem toho tolik nenajezdil, nejvíc najezdila první cca dva a půl roku.
Rezne to kolem míst, kde je kastle šroubovaná. Podotýkám, že jsem nikdy nebyl v myčce a meju to ručně vodoodpudivým Sheronem tak 3x do roka, z čehož pramení i ta koroze - tam se prostě nedostanu.
Jeden náraz od kamínku mám i na střeše, tam je malinkej puchejřek ...
Napsal: ned říj 31, 2010 19:41
od zelvotron
Fišer Jiří píše:S prahama na desině kupodivu problémy nemáme,první byla haupna po 3letech,zadní lemy začaly po5ti letech,na prioře mam připravený na zadek plastové podběhy,ale jen na zimu,neboť letní patnáctky mi dřou,dveře taky po pěti letech,tam dávám příčinu té gumě na spodním okraji,kde se držela voda a také tomu, že první desiny nebyly lakovaný,až do spodní části dveří.Jo a Priora má chráněné prahy plastem .
U starších desítek je to naopak v pohodě, protože mají ochrannej nátěr až do spodní části dveří, novější mají plastový prahy a ochrannej nátěr jen na podlaze, na prahu pod plastem už ne a to je právě ten problém, byly tu fotky,ale zmizely, jestli je najdu doma tak je sem zase dám. Podle fotek má priora taky ty stejný plastový prahy jako desiny.