Stránka 17 z 21
Napsal: čtv zář 17, 2009 12:07
od EMI
pust si stěrače
Napsal: čtv zář 17, 2009 12:10
od Laďuša
Což o to, to by šlo, ale zmoknu já a chudák Ladná bude celá promokřená
Napsal: čtv zář 17, 2009 12:17
od EMI
Laďuša píše:chudák Ladná bude celá promokřená
dyt stejně stojí venku
Napsal: čtv zář 17, 2009 12:24
od Laďuša
To jo, ale to steče po plechach dolů, nezasviní se tim všechny škvírky a další hovadiny v podběhach, na podvozku a tak
Poď na ajsko
.
Napsal: stř zář 23, 2009 09:34
od EMI
Napsal: pon říj 12, 2009 16:02
od EMI
no tak s postupem času musim říct, že ten filtrbox z 07 je opravdu výhodou. efekt "sfouknutí plynu" teď opravdu vymizel. při vykvaltování v cca 90ti to krásně udrželo volnoběh. jen teď při nižších teplotach co nastaly to vždycky při cca 2000 otáčkách poškubává... ale jen na LPG... to by mě zajímalo čim to je
(je to jen v úzkým pásu otáček 2-2,2 tis.)
Napsal: ned lis 15, 2009 21:59
od EMI
ha, takže koukam že už mam 3 příspěvek po sobě. ale já za to nemůžu, to je váš problem a ne muj, že mi sem nic nepíšete
... a proč oživuju téma? no protože už když jsem měnil motor, tak mi potrápila původní hadice k posilovači brzd. byla tvrdá a znovunapojení se povedlo až za pomoci horkovzdušný pistole, drobného zakrácení a kousku vulkanizační pásky.
a tak jsem se konečně odhodlal a koupil kus hadice. koupil jsem pěknou vzduchovou za 28 Kč metr a myslel jsem si, jak jsem to parádně vykoumal. nojo a při ohřátí motoru je tak měkká, že podtlak jí úplně scucne. ale jinak to brzdí stejně dobře pořád. tak co myslíte vyměnit a když jo tak za jakou?????
Napsal: ned lis 15, 2009 22:06
od Křečík Barbuška
Vyměnit, zkus se poptat po nějaké "tlakové" co se z nich dělají hadice ke kompresorům. Nebo navštiv nějaký ladakrám.
Napsal: ned lis 15, 2009 22:16
od Maysner
nova origo neni zadna vyhra. mam ji pres rok, pro nasazeni jsem musel zvetsit vnitrni diru asi o 2-3mm, aby sla vubec nasunout na natrubky. a to jsem to mazal merkou oleje a porad nic (menil jsem ji loni v jednovnicih). a ted? uz je tvrda jako ta stara co jsem vyhodil
Napsal: pon lis 16, 2009 00:37
od Little Red Riding Hood
no spíš je naho že se prodává ta origo jen ta "chlupata" že není z venku gumová tak jak napřiklad na palivo... ja ted taky kupoval novou hadici na posilovač a koupil v metráži vzhledove stejnou jako je na palivo, je to teda jen 10mm (mě bylo divné že mi v solexu v brně tvrdili že mají 11mm průměr..
), ale po nahřátí se dala v pohodě nasadit, tak doufám že se nesplaskne steně jako tobě..
Napsal: pon lis 16, 2009 10:27
od EMI
já jsem koupil tuhle, jen s tozdílem, že neni antistatická ale obyč.
http://instarjbc.cz/obchod/pro-tlakovy- ... -20-v.html
Little Red Riding Hood píše:no spíš je naho že se prodává ta origo jen ta "chlupata" že není z venku gumová tak jak napřiklad na palivo
moje řeč
LRRH: kolik tě stála ta hadice v metráži?
Napsal: pon lis 16, 2009 13:24
od Hurikán
EMI píše:koupil jsem pěknou vzduchovou za 28 Kč metr a myslel jsem si, jak jsem to parádně vykoumal. nojo a při ohřátí motoru je tak měkká, že podtlak jí úplně scucne.
No, on asi bude rozdíl mezi působením tlaku a podtlaku. Tlak může hadice vydržet úplně bez problému, ale jestliže není stavěná na podtlak, tak ten ji může "scucnout".
Napsal: pon lis 16, 2009 14:23
od EMI
Hurikán píše:bude rozdíl mezi působením tlaku a podtlaku
přesně tak. já jsem s tim tak nějak počítal, ale v kousku duše jsem věřil, že hadice, která zvládne + 20 atm zvládne i -1 bez markantní deformace a vono né
no spíš se kouknu po něčem s drátěným výpletem... třebo něco takovýho
http://www.nack.cz/katalog-tesneni-hadi ... 80spl.html
Napsal: stř lis 18, 2009 13:48
od Little Red Riding Hood
EMI, co já vim.. 30-40 kaček za metr maximálně.. příšti vikend ti poreferuje jestli se taky splaskla...
Napsal: čtv lis 19, 2009 13:00
od Saša
A co takhle
"Dnes" se problém s "vcucáváním" u hadic s podtlakem dá řešit i takhle . Nerezová pružina . Řeší se tím i nestandartní ohyby hadic bez kolínek , aby se nezlomily . Dnes jsem si 3 kousky z hromady adoptoval . Délka cca 130cm .