Stránka 17 z 80
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 17:06
od FOMA
zelvotron píše:třeba to atmo mpi motory zvládnou bez filtrů ne? saze se týkají především turbomotorů
Tím si právě nejsem úplně jistý

samozdřejmě, že
bez by to bylo lepší. Je možné, že ten článek co jsem četl, tak, že snad jeho autor s atmosferami vůbec nepočítal. bylo tam jen stroze oznámeno, že E7 si vyžádá další filtr i u benzínu obdobně jako mají nafty, nic víc nic míň

Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 17:35
od zelvotron
nojo uvidíme, ono novináři tomu kolikrát prd rozumí, každopádně se dá předpokládat, že E7 bude předepisovat pouze hodnoty sazí a neto že musí být filtr, tak třeba atmo motory prolezou
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: čtv říj 26, 2017 19:15
od stano112
Uvidí sa.Ono už E6 na Grante,Kaline a Veste má EGR ventil a na studenom motore je to citeľne uškrtené oproti desiatkovej rade,kvôli emisiám...

.A veru na studeno je to oproti mojej 2112-ke aj výrazne cítiť

.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 30, 2017 12:08
od FOMA
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 30, 2017 19:12
od Makar
Ja len veľmi dúfam, že to budú dovážať do EU aj s homologovaným 1,8l/90 kW-atovým motorom
Čo mám 1500km najazdených na Veste sedan s 1,6l motorom si myslím, že pre sedan je ten motor tak akurát. A asi nahnevám čakateľov na
Vesta SW a SW Cross, ale podľa mňa v kombíku a crosske už bude tento motor slabý
Tiež v budúcnosti uvažujem o SW Cross, ale jedine s 90kW-atovým motorom, s 1,6-tkou určite nie.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 30, 2017 19:17
od Cory
Ak to porovnam s predchadzajucimi modelmi, tak už aj na sedana je ten motor slaby. A je to vidiet aj na spotrebe.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 30, 2017 19:27
od Makar
Stále sa utešujem, že to je len to zábehové "čoro-moro", čo ste tu o tom písali
Tiež musím priznať trochu sklamanie z tej 1,6-tky, čakal som od tých 78kW väčšiu silu.
Čo tam je nejaký EGR-ventil alebo prečo je tá 1,6-tka zatiaľ taká pridusená?
Môžem tam dávať aj 100-oktánový benzín?
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 30, 2017 21:34
od Liftback
Do Granty dávam a ide ako Kaťuša

nj je o niečo ľahšia.. ale občas natankovať "stovečku" neuškodí, ono by myslím nemal byť problém trošku sa časom pohrať s mapou a dvihnúť ju na iné hodnoty hm? Tak po 40/50tis.km to upraviť..
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: pon říj 30, 2017 22:58
od Georgius
Bohužel musím souhlasit, zatím najeto málo takže brzo na finální soudy, ale zmlsán 2111kou a svezením v Prioře je svezení ve Vestě takové, ehm, důstojnější. 98ka trochu asi zdvihá krouťák, ale když jí šlápnu na krk, tak se jí až tak moc do otáček nechce - světlou výjimkou je trojka, na kterou dost záhadně tahá hezky skoro v celém rozsahu otáček. Překvapivě mi subjektivně přijde, že při tempomatu to "samo" zrychluje lépe než plynovým pedálem, což je trochu divné. No, v 5000 km najetých si myslím, že ve sprintu by si pořád Vestu desítka namazala na chleba, zejména pokud by začínal rozjezdem do kopce (viz brzdový asistent)

. Na druhou stranu, dneska jsem si dal i nějaké ty okreskové zatáčky okolo Vyškova

a Vesta drží jako přibitá, to se o 2111 říct fakt nedalo. Co se týče vysokooktanových benzínů - spíš bych koukal na množství biosložky, bez Babiše Rusové tvrdí, že to s 92kou a 98kou jede skoro stejně.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: úte říj 31, 2017 18:45
od zelvotron
Hm tak to asi počkám až do toho dají 0,9 Tce, aby to trochu jelo

Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: úte říj 31, 2017 19:36
od Dusan
Nebude mat SW iny diferencial? Predsa len tazsie auto, aby to malo dynamicke vlastnosti. I za cenu nizsej maximalkt. Aj tak je max 130 povolenych.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: úte říj 31, 2017 21:29
od zelvotron
No na stránkách uvádějí pro všechny verze (1,6 manuál, 1,6 a 1,8 s robotickou převodovkou) 3,9 a pouze 1,8 s manuálem má kratší 4,2. Bez ohledu na kastli.
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: stř lis 01, 2017 06:12
od Majo
Ked som dal na Prioru 16tky, tak na rozjazd ma dal Tommel so svojou Priorou na zraze o dve dlzky a na maximalku som si pohorsil o skoro 15km/h. Vesta ma sice 3.9 miesto 3.7, ale zase niekolko 100kg navyse. Takze to skuste porovnat s nalozenou Priorou na velkych kolesach

Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: stř lis 01, 2017 07:51
od Patrac
Re: Čekání na kombík (universal) a cross
Napsal: stř lis 01, 2017 09:04
od stano112
Majo píše:Ked som dal na Prioru 16tky, tak na rozjazd ma dal Tommel so svojou Priorou na zraze o dve dlzky a na maximalku som si pohorsil o skoro 15km/h. Vesta ma sice 3.9 miesto 3.7, ale zase niekolko 100kg navyse. Takze to skuste porovnat s nalozenou Priorou na velkych kolesach

Bohužiaľ musím aj ja konštatovať,že v dynamike ma Vesta sklamala...

.
Na porovnanie Kalina cross má o 100kg menej,teda tá moja už len o 50kg oproti Veste,stály prevod tak isto 3,9 a 15"kolesá.Ale v dynamike Vesta zaostáva veru dosť...a to som si vyskúšal už tri rôzne na pár kilometroch(mesto,mimo mesta,dialničný obchvat).
A s Kalinou sa troška lepšie manévruje a jazdí aj v meste,je to predsa o niečo menšie vozítko

.