Ahojte,
tak přední jsme repasovali. Proběhla výměna všech hadiček, brzdových trubek, prachovek a gumiček, závlaček a všech odvzdušňovacích šroubů.
Ostatní díky řádně vyčištěny, některé i natřeny. Bude to znít neuvěřitelně, ale asi 20 metrů jsme normálně brzdili a pístky se vracely. Tedy jeden se nevrací moc ochotně, ale nepřibrzďuje tak aby to bylo při řízení rozpoznatelné. Po dvaceti metrech jsem zmáčkl brzdu velmi snadno až k podlaze... zastavil jsem a zjistil, že za zadním bubnem na levém zadním kole uniká brzdovka.
Předpokládám, že prasátko dosloužilo. Z laického pohledu bych řekl, že po opravě se zvýšil tlak v okruzích a druhý okruh to již nezvládl.
K proběhlé práci mám následující dotazy:
1.) 3 původní čepy třmenů brzdičů jsem vyměnil za šrouby s pojistnou matkou, nevadí to? (čtvrtý jsem tam nechal, je přivařený)
2.) Při výměně předních brzdových trubek jsem použil delší trubky. Přes nahřátí se mi nedařilo ty krátké napasovat, chyběl nějaký ten centimetr. Vadí že tam mám delší? Nemělo by, ne?
3.) Chtěl jsem se ihned pustit do zadních brzd, ale bubny drží jako blázen. Pročetl jsem související témata a obávám se, že dojde na flexu
. Nebo máte někdo nějaký tip, kam bušit, abych to nepolámal?