Stránka 17 z 29

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon pro 22, 2014 10:47
od zelvotron
Němec možná, ale bavili sme se o dovozu k nám a to je z ekonomickýho hlediska nesmysl.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon pro 22, 2014 12:54
od DJW
Do dovozu áut nevidím, ale ak má auto nemeckú homologizáciu, nemalo by byž teda normálne a relatívne bezproblémové prihlásiť NOVÉ auto aj u nás? Ved aj iné značky aut sa dajú kúpiť inde a prihlásiť tu, navyše renomovaný výrobcovia majú paneurópsku záruku pri zakúpení v oficiálnej sieti (čo asi nebude príad autovazu, ale nedá nespomenúť)..
http://www.minv.sk/?prihlasenie-dovezen ... zahranicia
https://www.financnasprava.sk/sk/podnik ... i-kupa-NDP
Ponuka Kalín:
http://suchen.mobile.de/neu/auto/lada-k ... 400&mde=15

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon pro 22, 2014 14:03
od Mičun
Já spíš stále nechápu, co je vede k držení nesmyslné ceny! To opravdu není fabrika schopna vyrobit auto levněji? Rubl je bezcený, náklady tam budou také nižší, tak proč? Západní značky sou schopné vyrobit levnější auta. A ta doba, kdy si byl člověk ochoten připlatit za Žigula je pryč. Vždyť sou kvalitativně na úrovni Dacia a bez servisu. Tak by měla být cena +- srovnatelná s Dácií, nebo né???

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon pro 22, 2014 17:32
od Crocodile
Při dovozu do EU - homologace + clo u každého vozu + Euro-5 + některé vozy další úpravy pro splnění evropských předpisů = výsledná prodejní cena stoupne. Samozřejmě teď je rubl někde jinde, takže auto se dá z Ruska dovézt za mnohem nižší cenu než obvykle.

Mě samozřejmě dost udivuje, proč v Německu jsou Kaliny běžně v prodejnách a u nás o nich není skoro ani zmínka, natož nějaký auto v autosalonu :D Vypadá to, že dokuď jsou ve výrobě Nivy, tak nebudou mít důvod něco měnit.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon pro 22, 2014 17:46
od Voda
Mičun:to že pro nás je sice rubl levnější,ale pro fabriku neznamená,že má najednou menší náklady.Pokud něco dovážejí od nás (přpravky atd.),je to pro ně teď ještě dražší.Navíc auta stála v rusku vždy obecně více peněz než to cca samý auto u nás v EU.
A navíc BDR je západ,ve francii taky stojí dačie víc než v čr

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon pro 22, 2014 22:41
od zelvotron
Crocodile píše:Při dovozu do EU - homologace + clo u každého vozu + Euro-5 + některé vozy další úpravy pro splnění evropských předpisů = výsledná prodejní cena stoupne. Samozřejmě teď je rubl někde jinde, takže auto se dá z Ruska dovézt za mnohem nižší cenu než obvykle.

Mě samozřejmě dost udivuje, proč v Německu jsou Kaliny běžně v prodejnách a u nás o nich není skoro ani zmínka, natož nějaký auto v autosalonu :D Vypadá to, že dokuď jsou ve výrobě Nivy, tak nebudou mít důvod něco měnit.
A poslední zhasne...

edit: teď mi došlo jakou volovinu sem napsal, zhasnuto tam už mají dlouho vždy tam mžourá jenom jedna dvě zářivky :mrgreen:

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: úte pro 23, 2014 02:49
od DJW
http://lada.de/uploads/RTEmagicC_preisl ... 01.jpg.jpg
Nemčúrsky cenník.. Tie cifry by boli v pohode, auto za 10k € je OK.
Mňa skôr serie že vozia iba 67kW verziu, to je v dnešnej dobe vhodné iba na nákupy do Tesca. 2111 som mal vytunenú no i tak to bolo pre mňa akceptovateľné minimum. V dnešnej dobre by som šiel iba do Kaliny Sport + sviečky + filter + chiptuning.
Od nového auta čakám že bude ťahať, nie sa plaziť.

PS: ako to vyzerá, Krokouši - kedy začneš voziť ostré Kaliny? :)

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: úte pro 23, 2014 08:41
od JmJ
DJW píše:http://lada.de/uploads/RTEmagicC_preisl ... 01.jpg.jpg
Nemčúrsky cenník.. Tie cifry by boli v pohode, auto za 10k € je OK.
Mňa skôr serie že vozia iba 67kW verziu, to je v dnešnej dobe vhodné iba na nákupy do Tesca. 2111 som mal vytunenú no i tak to bolo pre mňa akceptovateľné minimum. V dnešnej dobre by som šiel iba do Kaliny Sport + sviečky + filter + chiptuning.
Od nového auta čakám že bude ťahať, nie sa plaziť.

PS: ako to vyzerá, Krokouši - kedy začneš voziť ostré Kaliny? :)
Vykon o tahani auta sice neco rika, ale rozhodne ne vsechno. 67 kw muze byt fajn, pokud auto vazi do cca 1,1 t a motor ma rozumny tocivy moment s rozumnym prubehem.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: úte pro 23, 2014 17:47
od zelvotron
Jakejkoliv výkon je naprd, pokud to má elektronickou klapku tak je to skoro dycky děsně lenivý. Aspoň u běžnejch spotřebních krámů.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: úte pro 23, 2014 21:19
od ger007
co som tak mal moznost pozorovat na jednej bielej prijoruške tak jediny jav ktory doprevadza tuto bezdratovu technologiu je mierne tak o milisekundu opozdena reakcia na plyn, ale myslim ze ked zacnes ako prvu jazdu na takomto aute a nespoznas nic ine tak ti to pride prirodzene, je to evolucia tu nezastavime. neviem mne pride ze len hresite na to ako sa lada nemodernizuje a ked nieco zmodernizuju tak je to automaticky nahovno.... neviem

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: úte pro 23, 2014 21:31
od Cory
Nepovedal by som, ze to ma opozdenie, skor som postrehol, ze sa neda jemnulinko pridat plyn napriklad na 1100ot, bud nic, alebo to vyleti vyssie.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: úte pro 23, 2014 22:42
od zelvotron
Ale jo, ono to v naprostý většině času asi nevadí, ale v určitých situacích je to prostě naprd, s ladou jsem nejel, ale se spousty jiných aut jo a prostě vždycky mi to vadilo. Ale šlo o ten výkon motoru, že je to nejen o tom maximálním výkonu ale spíš jak se motor chová, k čemu je mi 80 Kw na papíře, když je pak motor sice silnej ale línej.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: stř pro 24, 2014 05:49
od Voda
Souhlas s želvou,u loganu ,mě vadí jediná věc-motory.

55kw bych si jako nové auto nekoupil,protože když si už kupuju nové auto,tak s ním většinou budu hodně jezdit-relativně,na svoje možnosti

1.2TSI nebo atmo 1.6-ideálně něco jako GDI,mě do nového auta kategorie jako logan,kalina,i30 jako rozumné minimum.

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: čtv pro 25, 2014 04:33
od DJW
Ja jazdím dosť často naložený po strechu vo všetkých autách ktoré mám (s výnimkou veterána), takže u mňa spotreba nehrá veľkú rolu, u mňa je priorita udržať aj s plne vyťaženým autom 140 na dialnici aj hore strmým kopcom.. Takže ja idem po vyšších číslach.
Vychádzam z toho, že motor 1.6 16V 106 l.s. je ideovým nasledovníkom mojej 1,5 16v a kultúra jeho chodu a záberu mi vyhovuje.
Úprimne - nebol som žiadny Lada fanda ako vačšina z Vás pred 5 rokmi, ja som sa ním stal - nech boli desiatky akokoľvek kazové, moja slúži viac menej úspešne doteraz - a to bola kupovaná ako auto doslova za facku na max. 2 roky.. Nejdem sa o nej rozpisovat, každopádne mňa Lada presvedčila aj napriek tomu že tu čítam posledné 2 roky uš skôr len posmešky (za ktoré môžu pravdepodobne blbí CZ a SK distribútori, nie auto samotné).
Skrátka Kalinu II chcem aj keby som ju mal ísť kúpiť do Nemecka. Myslím s normálnym motorom, nie s tou kosačkou s ktorou sa predáva teraz.
Ak to inak nepôjde, kúpim si ho v Rusku a budem behať na zahraničných značkách.. (najprv som zvažoval individuálny dovoz z východu ale byrokratické reálie tohoto Banánistanu v ktorom žijem ma presvedčili, aby som neblbol..)

Re: Kalina II. - oficiálne

Napsal: pon úno 09, 2015 21:50
od Crocodile