Stránka 17 z 23

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon čer 29, 2015 13:44
od Cory
Teoreticky ano, prakticky nemusi.

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon čer 29, 2015 14:07
od Raduz
Dik to jsem hnee klidnejsi. :D

Dneska jsem proletoval vstup pinu do tistaku tak uz jen hodit RJ do auta a projet to.

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon čer 29, 2015 22:30
od Majo
Cory píše:Tak to uz neviem, napad je to dobry, ale zatial som nevidel, ze by to niekto takto spravil.
Ale videl... v mojej chevy...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: úte čer 30, 2015 13:26
od Raduz
Tak proletování vstupů-výstupu ŘJ nepomohlo, už ji nehodlám dál řešit, prostě je marná... :evil:

P. Nedbal z LADA servisu Sadská dnes při telefonické konzultaci potvrdil, že nemá cenu nic dál řešit (emisní kontrolu) a jen jezdit :D

Jediné co mně napadá je, že původní jednotku hodím do auta kdyby nechtěla ta €2 makat, ale myslím, že je to zbytečné. (ta €3 po nastartování a odpojení snímače polohy škrtící klapky jede a neškube)


Děkuji všem zúčastněným za pomoc.

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: úte čer 30, 2015 15:27
od Cory
Ano, Majo, ale v tvojej Chevy je pravdepodobne cisty cip. Tu sa jednalo o to, ze sa pouzity naprogramovany cip prepajkuje z jednej RJ do druhej. Alebo to tak mas?

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 00:42
od Raduz
CHE zhasnul na den a už se zase rozsvítil, pomatené spínání sahary trvá (používám ruční spínač), studený motor naskočí až na podruhé :evil:

PRODÁM PRVNÍMU ZÁJEMCI!

Už mně to nebaví řešit....... Nejvíc mě štve že sem si jí vymazlil a ona se takto odvděčuje!

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 10:46
od Majo
Nechce sa mi hladat, co vsetko si uz riesil, ale cidlo teploty si menil? Stoji par korun...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 11:05
od Raduz
...no právě tím to začalo je tam třetí a se všema stále ta samá závada, divné je, že s tou novou ŘJ to nezlobilo jen s původní a touto €2 ...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 13:51
od Jakub Metelka
CHE mě svítí neustále. Byl jsem s tím několikrát na diagnostice a nikdo dokáže zjistit proč . Jelikož to stále jezdí "relativně" bez potíží ,tak mě bylo řečeno ať to neřeším.

Bohužel musím říct ,že koupě Nivy byla osudová chyba a kdyby v tom verglu nebylo utopeno už tolik peněz ,tak jde z domu ihned.

U Nivy je na místě ti popřát pevné nervy při řešení daných potíží :) .

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 18:24
od Raduz
...no mě nejvíce vadí to špatné startování, skoro se modlím aby to opravdu na podruhé naskočilo :!: ,

tu saharu opravdu neřeším, prostě budík dosáhne 90° a začnou při více sešláplém pedálu plynu procvakávat relátka tak přepnu na manuální chod a basta na přepínači mám i kontrolku která je paralelně zapojena na relé :idea: tak vidím že po chvilce již přestane blikat=>ŘJ nespíná saharu,

o CHE nemá cenu se bavit, s tím si neumí snad nikdo poradit :evil:,

děkuji za psychickou podporu :D

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 18:53
od Honza854
Tak na našich modernějších lokomotivách tyhle věci související se "sešlápnutým plynem" dělá horší stínění čidla otáček motoru... Okolo vodiče tohoto čidla vedoucího do centrálního regulátoru vozidla se často vytvoří magnetické pole silné podle různé intenzity otáček motoru a dalšího a v tu chvíli se nám v ostatních linkách cosi indukuje, co vede k pomatenému spínání relé všeho druhu, protože na toto pole reagují různé vstupy... U nás je obvykle chyba v samotném indukčním čidle otáček SM, stačího vyměnit, ale párkrát byla i na vstupní kartě regulátoru (odstínění pájených spojů) a další. Vím, že píšeš o poloze škrtící klapky, ne o otáčkové odezvě, ale čekal bych něco tohoto druhu... Jinak naše akční členy paliva (ekvivalent elektrické škrticí klapky v automobilu) jsou řízeny střední hodnotou napětí (velikost napětí=>intenzita proudu=>vyšší výchylka akčního členu). Ta střední hodnota je dána poměrným otevřením výkonového stupně na stálé nosné frekvenci... I toto pole nás občas vyhmátlo...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 19:49
od Raduz
hmm, neřekl bych, že jsou kabely od čidel na Nivce odstíněné, ale můžu zkusit je obalit alobalem, myslíš že by to pomohlo (tonoucí se stébla chytá)...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 19:51
od Honza854
Jde o ty, kde je frekvenční přenos... To ví někdo odsud. Alobal stačí...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: pon črc 06, 2015 20:52
od Raduz
A proč to tam nedaj rovnou? Nevim o zadnych kabelech co by mely stineni...

Re: Radůzova Nivuška a Skifíček

Napsal: úte črc 07, 2015 08:23
od JmJ
Jak pravil hogo fogo:"musi se postupovat systematicky".

Pokud si pamatuju, tak pred par lety v jedovnici ti petr HC delal diagnostiku v souvislosti se saharou a na grafu cidla teploty bylo videt, ze cidlo ukazuje rekneme 50 a pak najedou 100 a pak zas 50 atd. Proste to vypadalo na to, ze blbne cidlo. Kdyz po vymene cidla sahara blbla dal, tak se teplota chovala stejne? Na rj E2 se teplota chova stejne? Pokud ano, pak je velka pravdepodobnost, ze problem je v kabelazi. Nejake ukostreni bych treba hadal? Prodreny kabel? Tedy aspon co se sahary tyce. To bych zkusil poresit jako prvni.