Stránka 17 z 26

Re: Pepík 2103

Napsal: úte led 06, 2015 19:41
od Majo
tak to gratuluji Pepikovi, ze se v roce 2015 projede :mrgreen:

Re: Pepík 2103

Napsal: úte led 06, 2015 20:51
od JmJ
Vašátor píše:
JmJ píše:Prvni wergl a pak svatba.
;-)
S tím se počítá, už máš plechy? :mrgreen:
Jj, zadni blatniky, pate dvere, jedny zadni dvere, tusim celo a podcelo a kus prahu a okapnicky a poukaz na ekolikvidaci zdarma.

Re: Pepík 2103

Napsal: stř čer 17, 2015 11:57
od Vašátor
Tak Pepíček už zase jezdí :). V neděli jsem jej vyzvedl u Crocodila a na odtahu odvezl na dílnu. Přecijen jet po ose s rok propadlou STK je trošku o držku. Oživení jsem provedl včera večer. Opravil jsem hlavní spojkový válec, nalil kapalinu, zlehka odvznušnil. Nacupoval benzín, osadil autobaterii a čekal co se po 19ti měsících bez hnutí bude dít. Motor chytnul na první drb, paráda :). Spojka slepená, slepené kontakty relátka dobíjení. Relátko si zasmrdělo, naštěstí jsem to čekal a zavčas vypnul motor a opravil. Slepenou spojku jsem řešil nastartováním na jedničku a poskakováním 500m kolem dílny :mrgreen:

Rovněž jsem provedl panenské rozdělání přístrojovky a výměnu ruplé dvojpáčky :)

Re: Pepík 2103

Napsal: stř čer 17, 2015 12:23
od Jimmi
Ten je hezkej. Úplně klasickej 8)

Re: Pepík 2103

Napsal: stř čer 17, 2015 16:42
od Vašátor
Protože to je úplně originál :wink: (krom př.blatníků)

Re: Pepík 2103

Napsal: stř čer 17, 2015 21:53
od mayo456
tie baltníky su menené? nevyzerajú :)

Re: Pepík 2103

Napsal: čtv čer 18, 2015 11:30
od Vašátor
Spasované jsou velice pěkně, ale odstín barvy je jiný :-(. No, časem je nechám přelakovat :)

Re: Pepík 2103

Napsal: ned čer 21, 2015 19:55
od uha2324
Vasatore, kdy mas vlastne tu svatbu? predpokladam ze kdyz zprovoznujes Pepika tak uz brzy?

co se stane kdyz se necha bezet motor se slepenymi kontakty relatka? jen bouchne nejaka pojistka...

Re: Pepík 2103

Napsal: pon čer 22, 2015 11:20
od Vašátor
Za měsíc a půl 8)

Pokud se nechá běžet motor se slepenými kontakty regulátoru dobíjení, relé začne smrdět, pak se z něj začne kouřit a může se spálit vinutý regulační rezistor.

Tak ... a dnes jsem odvezl 4ks disků na stříbrný komaxit :) , rezervu nechávám původní, ta je skoro jako nová (Dunlop) :wink:

Re: Pepík 2103

Napsal: pon čer 22, 2015 11:35
od uha2324
ty mas jeste tu Dunlopku kterou davali v zaruce za ruske pneumatiky? Oooo, toz to si frajer.... nemas fotku? tuto pneumatiku ma i ten starsi pan s tmavemodrou 2103 s poklicemi ze S110R, jezdi na srazy do MH, ma ji jako rezervu.
prvni ruske R13-165/80 praskaly (myslim ze to byly prvni ruske radialni pneumatiky), takze u 2103 rocnik 1973 byl velky recall a vsichni dostali nove Dunlopky. muj otec si je hrozne chvalil, zeprej jizdni komfort a dynamicke vlastnosti auta sly po vymene z ruskych pneumatik citelne nahoru :-) no v te dobe uz stacilo ze je to vyrobek ze zapadu a vsichni si z toho sedli na zadek :-) jen za mokra s tim muj otec nebyl spokojeny, asi cekal uplne zazraky :-)

Re: Pepík 2103

Napsal: pon čer 22, 2015 11:55
od Vašátor
Stejnou story měl i bývalý majitel Pepíka. Na origo Dunlopkách měl udělané protektory, ale byl to tak šílený vzorek, že jsem je prodal. Tudíž origo Dunlop mám už jen rezervu. Pokud si na dílně vzpomenu, udělám fotku :)

Re: Pepík 2103

Napsal: stř čer 24, 2015 06:56
od Laďuša
Nevim, jestli tuto, co řeknu, je stejnej příběh, ale vim o jednej, už nebohej, nulatrojce, která měla Michelinky a pán taky tvrdil, že jsou origo z Mototechny. A byla to jedna z vůbec prvních nulatrojek u nás.

Re: Pepík 2103

Napsal: stř čer 24, 2015 07:06
od Jiří Proček
Já jsem koupil novou 2103 v roce 1977 a asi za tři roky mě praskla origo pneu ruská za jízdy na přední nápravě duše vylezla vzorkem ven a hned jsem je vyměnil za Barumky !!! :(

Re: Pepík 2103

Napsal: čtv čer 25, 2015 10:11
od mayo456
môj otec menil origo ruské gumy po dvoch týždňoch. sa na tom nedalo jazdiť a teraz čo mám hoci nové gumy ale štandardné 155/80 R13 a mám pocit že Lada je na týchto gumách viac uskákaná ako na 165/80 R13

Re: Pepík 2103

Napsal: čtv čer 25, 2015 10:50
od Jelen
155ky jsou tak na trabanta, na to bych neměl nervy u žigula. 165 jdou, ale 175, to už je jiná jízda.