Stránka 17 z 28
Napsal: ned kvě 21, 2006 10:53
od Ondra 07
To janisz: The page you have linked here (turbo 2105) dosen't work. Do you have a direct contact on some of your friends who made a gasoline turbo and will be so pleasant to help mi with that? Ofcourse over internet only, but it very helpfull for me.Thanks
Napsal: ned kvě 21, 2006 23:04
od janisz
I only know someone who put carb from renault 5gt turbo to lada.
Napsal: úte srp 08, 2006 20:50
od LADA drifter
all ma tu niekto aj skusenostui s cromou 2.0 ie turbo kto to napasoval do zigi pretoze som pocul ze to je realne a nie je to velmi tazke ak jj budem rad ak sa mi ozve aby som vedel co mi k tomu treba zatim dikkk
Napsal: úte srp 15, 2006 16:08
od expa
LADA Drifter ... z Cromi 2.0 T tam motor nedavaj, ma opacne sacie s vyfukom nez lada a tak isto aj termostat co je na hlave, musel by si robit dieru do kasne do interieru, radsej z Lancie themy 2.0T .. ten je konstruovany tak isto ako ziga .. dokonca by ti mal pasnut na lada prevodovku bez uprav a ma tiez 155PS.
Napsal: pát srp 18, 2006 07:03
od LADA drifter
to expa dikyy
Napsal: pon zář 04, 2006 19:53
od Petanek2101
expa píše:LADA Drifter ... z Cromi 2.0 T tam motor nedavaj, ma opacne sacie s vyfukom nez lada a tak isto aj termostat co je na hlave, musel by si robit dieru do kasne do interieru, radsej z Lancie themy 2.0T .. ten je konstruovany tak isto ako ziga .. dokonca by ti mal pasnut na lada prevodovku bez uprav a ma tiez 155PS.
ahoj,nemas jeste nejake informace o tom motoru z Lancia Thema???jake upravy se museji delat jestli tam sedne na silentbloky nebo museji jit jine a topeni a tak ,dik.
Napsal: pon zář 04, 2006 20:13
od Maysner
Petanek2101 píše:expa píše:LADA Drifter ... z Cromi 2.0 T tam motor nedavaj, ma opacne sacie s vyfukom nez lada a tak isto aj termostat co je na hlave, musel by si robit dieru do kasne do interieru, radsej z Lancie themy 2.0T .. ten je konstruovany tak isto ako ziga .. dokonca by ti mal pasnut na lada prevodovku bez uprav a ma tiez 155PS.
ahoj,nemas jeste nejake informace o tom motoru z Lancia Thema???jake upravy se museji delat jestli tam sedne na silentbloky nebo museji jit jine a topeni a tak ,dik.
kdyz se tu tu dovim vic info o turbu tak bych o nem taky casem zauvazoval
Napsal: ned říj 01, 2006 13:59
od expa
Zial bloky som uz povyhadzoval
ale az nezabudnem tak pozriem ulozenie silentblokov, co sa tyka napojenie vody atd je takmer zhodne, akurat ze by sa predlzili, zkratili hadice a plus pozapajanie elektroniky, ale to tiez nie je tak hrozne a musela by sa natiahnut do nadrze dalsia hadica, lebo tieto I-cka vyuzivaju aj "vratku", takze tam benal koluje.
Napsal: ned říj 01, 2006 17:52
od Little Red Riding Hood
expa píše:vratku", takze tam benal koluje
to má myslím i ivo na neičku..
taky sem na to čuměl.
Napsal: ned říj 01, 2006 17:55
od Roman
Ma to aj Myso, odkedy ma elektricke palivove cerpadlo
Napsal: ned říj 01, 2006 18:01
od Ivo
Little Red Riding Hood píše:expa píše:vratku", takze tam benal koluje
to má myslím i ivo na neičku..
taky sem na to čuměl.
Nevím přesně jestli se mi benzín vrací do nádrže, ale je fakt, že těch hadiček je tam plno. Zatím nemám vůbec náladu zjišťovat kam to vůbec všechno jde.
Napsal: stř pro 27, 2006 20:37
od Trevor
Nemate niekto toto video lebo uz ho tam zmazali
Napsal: stř pro 27, 2006 21:12
od Pavel04
spis bych vam doporucoval Deltu HF, az budu mit prachy tak koupim turbo, prislusny karburator a bude se nahazovat... jenze s tim musej prijit i dalsi veci ale o tom jiz v jinem topicu
přeplňování
Napsal: pát bře 09, 2007 17:30
od Turbo Žigi
Zdar všichni.Vlastním ladu 21073i Turbo.Zástavba mi trvala asi čtvrt roku.Tomu předcházela celková go podvozku,přovodovky,atd. Nějaké parametry: Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV), intercooler, Blow of ventil, plnící tlak je nastaven na 0,5bar, přeprogramovaná ř.j., výkon zatím nevím ale bude se měřit, najeto cca 400 km a zatím bez závažnějíš problémů,jede pekelně
Napsal: sob bře 10, 2007 18:19
od Pavel04
Co naklady? Na STK to vyhodis nebo ji zaridis "bokem"?